Forum

The Witcher 3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: The Witcher 3

Indlægaf MikeTheDane327 » man 01 jun 2015 22:24

Erroneus skrev:Nogle runder skal man lade modstanderen vinde, så hvis man kan lokke dem til at bruge en masse kort, kan det være en god taktik. Men ja monsters deck kan være nasty.

Er også hooked på Gwent, ville dog være rart med en mulighed for at se hvem man har vundet kort fra, jeg kan jo ikke huske hvem jeg har skippet :)


Hvis du har de der qwent quests burde du kunne nogenlunde følge med i hvem du har vundt over.
Selv lige vundet over ham Stjepan som ham professoren i begyndelsen af spillet nævner og vandt Yennefer of Vengerberg Hero kort
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: The Witcher 3

Indlægaf Blauwy » man 01 jun 2015 22:35

MikeTheDane327 skrev:
Erroneus skrev:Nogle runder skal man lade modstanderen vinde, så hvis man kan lokke dem til at bruge en masse kort, kan det være en god taktik. Men ja monsters deck kan være nasty.

Er også hooked på Gwent, ville dog være rart med en mulighed for at se hvem man har vundet kort fra, jeg kan jo ikke huske hvem jeg har skippet :)


Hvis du har de der qwent quests burde du kunne nogenlunde følge med i hvem du har vundt over.
Selv lige vundet over ham Stjepan som ham professoren i begyndelsen af spillet nævner og vandt Yennefer of Vengerberg Hero kort


Men nu er der også 900 andre personer du kan spille Gwent med, og der er der ingen måde at holde styr på hvem man har vundet over. :)
Er lige kommet til Skellige og vil sikre mig at jeg vinder hver gang jeg møder en ny person, så jeg senere ved med sikkerhed at jeg har fået de kort jeg kan.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: The Witcher 3

Indlægaf MikeTheDane327 » man 01 jun 2015 22:48

Billede
ikke mit deck men for at vise hvor man kan score de fleste hero Cards og lign
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: The Witcher 3

Indlægaf MikeTheDane327 » tirs 02 jun 2015 09:28

Billede

Her er som Zejfur nævnte med at bruge Biting Frost og så har man ihvert fald i denne situation vundet over et Monster deck
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: The Witcher 3

Indlægaf dualhandel » tirs 02 jun 2015 12:57

Hey, er der nogen der ved hvordan man får downloadet de 16 dlc'er efterhånden som de kommer ud? syntes ikke jeg kan finde noget sted hvor det står :)
dualhandel
Niveau 2
 
Indlæg: 176


Re: The Witcher 3

Indlægaf Rasbred » tirs 02 jun 2015 13:28

dualhandel skrev:Hey, er der nogen der ved hvordan man får downloadet de 16 dlc'er efterhånden som de kommer ud? syntes ikke jeg kan finde noget sted hvor det står :)


Der er kommet 4..

De andre kommer engang imellem
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: The Witcher 3

Indlægaf MikeTheDane327 » tirs 02 jun 2015 17:44

dualhandel skrev:Hey, er der nogen der ved hvordan man får downloadet de 16 dlc'er efterhånden som de kommer ud? syntes ikke jeg kan finde noget sted hvor det står :)


Du finder dem inde på PS storen under dlc
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: The Witcher 3

Indlægaf MikeTheDane327 » tirs 02 jun 2015 17:52

Billede

Apropos dlc. næste omgang er dette
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: The Witcher 3

Indlægaf klatzen » tors 04 jun 2015 09:47

Kan man godt tillade sig at være meget skuffet over oplevelsen på PS4?. Jeg synes spillet har et super fedt gameplay, men den lave framerate og utallige "lag" gør at jeg sjældent gider spille det mere end en halv time ad gangen. Samtidig irritere dig mig også ret meget at der oftest skal loades op til flere gange i cut scenes. Kørte de så bare flydende ville det ikke gøre det meget, men når de er fyldt med så mange grafiske fejl, burde der ikke skulle loades særligt meget. Og ja har hentet den nyeste patch, der skulle fixe dette. Det har dog også fixet en del, men synes stadig det er synd at oplevelsen spoleres så meget :) .

Jeg er også klar over spillets størrelse samt PS4'erns begrænsninger, men havde nu alligevel forventet bedre :)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 445


Re: The Witcher 3

Indlægaf Erroneus » tors 04 jun 2015 15:59

Jeg syntes overhovedet ikke det tekniske fnidder ødelægger min oplevelse og mængden af teknisk fnidder er ret begrænset syntes jeg, når man tænker det er et stort flot open world spil med utallige quests, der kan påvirke hinanden. Jeg er stødt på mange andre open world med betydelige flere problemer og det virker til at udvikleren arbejder hårdt for at få løst de sidste problemer.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10990
By: Nyborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf Sethos » tors 04 jun 2015 16:06

klatzen skrev:Kan man godt tillade sig at være meget skuffet over oplevelsen på PS4?. Jeg synes spillet har et super fedt gameplay, men den lave framerate og utallige "lag" gør at jeg sjældent gider spille det mere end en halv time ad gangen. Samtidig irritere dig mig også ret meget at der oftest skal loades op til flere gange i cut scenes. Kørte de så bare flydende ville det ikke gøre det meget, men når de er fyldt med så mange grafiske fejl, burde der ikke skulle loades særligt meget. Og ja har hentet den nyeste patch, der skulle fixe dette. Det har dog også fixet en del, men synes stadig det er synd at oplevelsen spoleres så meget :) .

Jeg er også klar over spillets størrelse samt PS4'erns begrænsninger, men havde nu alligevel forventet bedre :)


Yahtzee var hellere ikke glad for konsol versionen :lol:

http://www.escapistmagazine.com/videos/ ... unt-Review
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: The Witcher 3

Indlægaf Krede1972 » tors 04 jun 2015 16:07

Erroneus skrev:Jeg syntes overhovedet ikke det tekniske fnidder ødelægger min oplevelse og mængden af teknisk fnidder er ret begrænset syntes jeg, når man tænker det er et stort flot open world spil med utallige quests, der kan påvirke hinanden. Jeg er stødt på mange andre open world med betydelige flere problemer og det virker til at udvikleren arbejder hårdt for at få løst de sidste problemer.


Fuldstændig enig.

Efter min mening det i øvrigt det mest gennemarbejdede og gennemførte RPG jeg har prøvet til dato.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The Witcher 3

Indlægaf BizzyVaping » tors 04 jun 2015 19:08

Krede1972 skrev:
Erroneus skrev:Jeg syntes overhovedet ikke det tekniske fnidder ødelægger min oplevelse og mængden af teknisk fnidder er ret begrænset syntes jeg, når man tænker det er et stort flot open world spil med utallige quests, der kan påvirke hinanden. Jeg er stødt på mange andre open world med betydelige flere problemer og det virker til at udvikleren arbejder hårdt for at få løst de sidste problemer.


Fuldstændig enig.

Efter min mening det i øvrigt det mest gennemarbejdede og gennemførte RPG jeg har prøvet til dato.


Det eneste der irritere mig pt er at det ikke er 60fps.

Fejl og sådan har jeg ikke rigtigt oplevet det store af med undtagelse af et par crashes hvor jeg er røget tilbage til dashboardet.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: The Witcher 3

Indlægaf Erroneus » tors 04 jun 2015 19:13

60 FPS med den grafisk kvalitet er bare ikke mulig med den hardware der sidder i konsollerne desværre. 30FPS er oki for mig i sådan et spil, så lang tid det er stabilt 30 FPS, hvilket det jo desværre ikke altid er, selv om 1.03 patchen hjalp gevaldigt i mange områder. De lover forbedringer også, i den kommende 1.04 patch, så det bliver interessant at se hvor meget bedre det bliver efter den.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10990
By: Nyborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf BizzyVaping » fre 05 jun 2015 06:19

Erroneus skrev:60 FPS med den grafisk kvalitet er bare ikke mulig med den hardware der sidder i konsollerne desværre. 30FPS er oki for mig i sådan et spil, så lang tid det er stabilt 30 FPS, hvilket det jo desværre ikke altid er, selv om 1.03 patchen hjalp gevaldigt i mange områder. De lover forbedringer også, i den kommende 1.04 patch, så det bliver interessant at se hvor meget bedre det bliver efter den.


30fps irritere mig også langt mindre i 3rd person spil end i f.eks first person eller bilspil. Tager jeg et par kampe i battlefield for derefter at skifte tilbage til witcher 3, så begynder frameraten dog at irritere mig helt utroligt meget.

Selv når det kører stabilt ved 30 ser det små hakkende ud imo.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron