Forum

Driveclub

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Driveclub

Indlægaf Slimjay DK » ons 14 jan 2015 22:49

Watch this full preview of Nakasendo, one of the new Japanese tracks coming in a free game update later this month.
It's an epic point-to-point drive offering plenty of wide open sections for high speed overtaking and loooong switchbacks where you can get your drift on.
The car we're driving is new too. It's the awesome Chevrolet Corvette ZR1 Centennial Edition, included in the Season Pass and also available as part of an upcoming Expansion Pack.

Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Driveclub

Indlægaf devilboy » tors 15 jan 2015 00:40

Nu har jeg lige købt spillet på store til 189kr, men synes mange baner skal man købe yderligere. Kan det virkelig passe?
devilboy
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Re: Driveclub

Indlægaf Krede1972 » tors 15 jan 2015 02:20

devilboy skrev:Nu har jeg lige købt spillet på store til 189kr, men synes mange baner skal man købe yderligere. Kan det virkelig passe?


Tænkte det samme.

Måske låser man op for baner når man stiger i level?
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Driveclub

Indlægaf Rytteren » tors 15 jan 2015 07:52

Krede1972 skrev:
devilboy skrev:Nu har jeg lige købt spillet på store til 189kr, men synes mange baner skal man købe yderligere. Kan det virkelig passe?


Tænkte det samme.

Måske låser man op for baner når man stiger i level?


Hvor ser i dette? hvis det under tour delen, så ja her skal de åbnes. herudover er der to gratis dlc pakker (ignition og photo finish). de skal selvfølgelig hentes før man kan spille med de biler/baner.

hvis ikke det er i touren.. så ved jeg ikke om der er noget galt (spillede kun touren selv..)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Driveclub

Indlægaf loonitun » tors 15 jan 2015 12:00

Envioments ( tour ) skal feks købes, koster vidst 45 kr. og indeholder så en række events som kan køres, da denne tour er en DLC ellers er der som nævnt Ignition og photo finish som er gratis dlc, og så selvfølgelig den faste tour med de 145ish? events, disse events unlockes i takt med man stiger i driverlevel
Billede
loonitun
Niveau 0
 
Indlæg: 43
By: marslev


Re: Driveclub

Indlægaf Krede1972 » tors 15 jan 2015 23:02

Rytteren skrev:
Krede1972 skrev:
devilboy skrev:Nu har jeg lige købt spillet på store til 189kr, men synes mange baner skal man købe yderligere. Kan det virkelig passe?


Tænkte det samme.

Måske låser man op for baner når man stiger i level?


Hvor ser i dette? hvis det under tour delen, så ja her skal de åbnes. herudover er der to gratis dlc pakker (ignition og photo finish). de skal selvfølgelig hentes før man kan spille med de biler/baner.

hvis ikke det er i touren.. så ved jeg ikke om der er noget galt (spillede kun touren selv..)


Ja, jeg kan se nu at man låser en masse op ved at tjene stjerner og placeringer.
Men den helt store grund til at der ved første øjekast ikke så ud til at være særlig meget i spillet var at vi begyndte at spille før spillet var helt færdig downloaded. Jeg kan se idag hvor hele spillet ligger på harddisken at der er en masse nyt og mange flere baner og tours end der var igår.

Så det var blot et spørgsmål om lige at være lidt tålmodig og vente på at hele spillet blev downloaded :mrgreen:
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Driveclub

Indlægaf glyr » tors 15 jan 2015 23:27

Hvordan er Driveclub i forhold til "the crew" og "need for speed" ?
Kan det spilles på trods af de problemer man har læst om ?
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Driveclub

Indlægaf Krede1972 » fre 16 jan 2015 00:24

@ Rytteren

Ignition og Photoshop-Finish står som Coming Soon?!

I går er jeg ret overbevist om at de stod med en lille indkøbskurv...

Men jeg ved ikke om det har noget med PSN og. Maintainance at gøre?
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Sv: Driveclub

Indlægaf crockett » fre 16 jan 2015 00:53

Jeg har hentet begge i dag, så det må skyldes vedligehold. :-)
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Re: Driveclub

Indlægaf Krede1972 » fre 16 jan 2015 00:56

glyr skrev:Hvordan er Driveclub i forhold til "the crew" og "need for speed" ?
Kan det spilles på trods af de problemer man har læst om ?


Jeg er nok ikke den rette at spørge da jeg ikke har de to nævnte spil og nærmest ikke har rørt et bil spil siden Colin Mcrae Rally på PS1 :mrgreen:

Men det er en arcaderacer med realistisk look på overfladen og lige til at gå til. Sømmet i bund. Lav sværhedsgrad, som jo nok stiger efterhånden som man kommer længere ind i spillet. Hurtig recovery efter crash (man kan nærmest ikke crashe eller køre helt af banen, men lave en lille snurretur) og stadig mulighed for at vinde løbet. Små semi-beat-my-record-events lagt ind i banerne såsom hvem følger idealinien gennem en kurve eller hvem drifter bedst omkring et hjørne. Eller man kan forsøge at slå hastighedsrecords på ganske korte vejstykker på banen. Fuldstændig lige meget om man slår de små semi-record eller ej, men det giver afveksling og pifter løbene op. Veksler mellem løb, timetrial med 3 ghostcars med tre tider man skal slå og så nogle baner hvor man skal score point ved at drifte og køre hurtigt mellem drift-kurverne.

Jeg er som sagt ikke den store bilspil-ekspert og går ikke op i biler overhovedet, men jeg synes det er sjovt, let og lige til at gå til uden at man sidder og forbander det hele væk fordi sværhedsgraden er for høj. At slå den hurtigste ghostcar kræver alligevel noget nær et perfekt løb, men der skal jo også være noget udfordring i spillet. Ellers er det omvendt også kedeligt.

Det var mine 50 cents om spillet som jeg kun har haft i under 24 timer og måske spillet i 2-3 timer sammenlagt.

Ikke noget med at tune og låse op for bedre motorer, drivremme :mrgreen: og andet lir. Man låser op for nye biler og baner. That's it. Ligetil og sømmet i bund.

EDIT: Har nu også prøvet lidt online-race. Det kører stort set upåklageligt. Men f**k hvor er det svært at køre med sne og regn udover hele skærmen. I de 5-6 race jeg har prøvet ender jeg suverænt blandt de 3 der ligger i bunden. Men uden tvivl rigtigt sjovt at køre online med venner eller andre danskere.

EDIT EDIT: Der er også noget online-halløj hvor man kører i teams mod hinanden, men er ikke gået dybere ind i hvad det præcist går ud på, men gætter på at det er teamets sammenregnede placering af de enkelte kørere som afgør om man så vinder eller taber løbet. Der kan være ialt 12 spillere i et online-løb.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Driveclub

Indlægaf krackerlund » fre 16 jan 2015 13:57

Jeg har også lige købt spillet, og mangler en klub. Nogle der er klar ?
krackerlund
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Åbenrå


Re: Driveclub

Indlægaf Krede1972 » fre 16 jan 2015 14:19

krackerlund skrev:Jeg har også lige købt spillet, og mangler en klub. Nogle der er klar ?


Erroneus har lavet en PS-life klub.
Så vis han er vågen kunne han måske acceptere og godkende den forespørgsel jeg har sendt? :roll:
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Driveclub

Indlægaf Erroneus » fre 16 jan 2015 14:22

Ups sorry, jeg har lige spillet ude af huset pga. jeg har super travlt den sidste måned med alt muligt andet, så har ikke haft tid. Jeg får det tilbage engang i næste uge, så gør jeg det :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: Driveclub

Indlægaf Krede1972 » fre 16 jan 2015 14:30

Deal.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Driveclub

Indlægaf krackerlund » fre 16 jan 2015 15:28

Er der ikke andre med en klub eller nogen som er klar på at starte en ? Vil gerne igang nu ! :)
krackerlund
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Åbenrå


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 146 gæster