Forum

Driveclub

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Driveclub

Indlægaf Vreki » tirs 20 jan 2015 14:51

Rasbred skrev:Jeg ville vente med at købe driveclub. Det skulle jo engang komme som psn+ version.

Den venter jeg personligt på. Selvom jeg nok kommer til at vente lidt endnu :-) vi har jo ikke ventet særlig længe på den gratis version :-D


Joh, det var også min oprindelig plan, men vi har jo siden hen lært at PS+ versionen bliver en stærkt begrænset udgave:

His comment went on to confirm precisely what will be included in the Plus Edition: "The difference is that you only have 10 cars and you can only race in one country (which gives you access to 5 tracks with 11 distinct variants)."


Så nu benyttede jeg mig af tilbudet mens det er her, det er jo ikke sikkert at det stadigt gælder når PS+ udgaven engang kommer.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Sv: Driveclub

Indlægaf Jb » tirs 20 jan 2015 20:47

Bab skrev:Jeg har oprettet en klub, hvis folk har lyst til at køre med mig eller jeg søger en klub, hvis folk har lyst til at køre med mig ;)

Bab


Jeg har tilladt mig at melde mig ind bab :-) har lige fået startet det op. Utroligt jeg har kunne vente så lang tid med af få ps4 haha.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Driveclub

Indlægaf Bab » tirs 20 jan 2015 20:54

Jeg havde sat den til åben, så alle kunne tilmelde sig. Så du var heldig, at der var en ledig plads. Jeg smider nogle af dem af, så vi selv kan styre, hvem der er med. Efter håndboldkampen.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Driveclub

Indlægaf Rasbred » ons 21 jan 2015 00:03

Vreki skrev:
Rasbred skrev:Jeg ville vente med at købe driveclub. Det skulle jo engang komme som psn+ version.

Den venter jeg personligt på. Selvom jeg nok kommer til at vente lidt endnu :-) vi har jo ikke ventet særlig længe på den gratis version :-D


Joh, det var også min oprindelig plan, men vi har jo siden hen lært at PS+ versionen bliver en stærkt begrænset udgave:

His comment went on to confirm precisely what will be included in the Plus Edition: "The difference is that you only have 10 cars and you can only race in one country (which gives you access to 5 tracks with 11 distinct variants)."


Så nu benyttede jeg mig af tilbudet mens det er her, det er jo ikke sikkert at det stadigt gælder når PS+ udgaven engang kommer.


det var jeg slet ikke klar over... troede faktisk det var den fulde version man fik :(

nå så må jeg vist hellere få det købt :) :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: Driveclub

Indlægaf Jb » ons 21 jan 2015 00:07

Jeg købte også til 189 og det hele har kørt gnidningsfrit hele aftenen. Med klub. Udfordringer osv. Prøvede dog ikke online.. Fedt spil. Kommer jeg helt sikkert til at bruge en del timer på. Specielt når det er digitalt og ps4 er så hurtig til at skifte mellem spillene kontra ps3. Så der er hurtigt lige at nappe en udfordring eller 2 mellem større spil sessioner i et dybt single-player spil som feks Dragon age eller lign.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Driveclub

Indlægaf Matiass » ons 21 jan 2015 09:13

De 189 kr. er det kun et tilbud der gælder ved den danske PS store?
Matiass
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: Driveclub

Indlægaf Erroneus » ons 21 jan 2015 09:18

Det er kun EU store ja, var en del af deres januar udsalg.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Driveclub

Indlægaf iaurdae » ons 21 jan 2015 10:03

Bab skrev:Jeg havde sat den til åben, så alle kunne tilmelde sig. Så du var heldig, at der var en ledig plads. Jeg smider nogle af dem af, så vi selv kan styre, hvem der er med. Efter håndboldkampen.

Bab


Hej Bab, er der stadig pladser i jeres club, for så joiner jeg den, PSlife club'en står lidt stille ;)
Billede
iaurdae
Niveau 3
 
Indlæg: 205


Re: Driveclub

Indlægaf Bab » ons 21 jan 2015 10:29

Ja, jeg smed to ud igår, så kom bare.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Driveclub

Indlægaf Jb » ons 21 jan 2015 10:41

Jeg er hoppet lidt ud og ind af et par klubber, men har stadig ikke fået Clubman trofæet -.- men har fået det med at være i en lvl 10 klub. mærkeligt.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Driveclub

Indlægaf Palsted » ons 21 jan 2015 12:32

Jb skrev:Jeg er hoppet lidt ud og ind af et par klubber, men har stadig ikke fået Clubman trofæet -.- men har fået det med at være i en lvl 10 klub. mærkeligt.

Så er jeg ikke den eneste med dette problem.
Er i en lvl 9 club men trofæet poppede ikke op :-(
Palsted
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: Driveclub

Indlægaf dikki » ons 21 jan 2015 14:17

Står og mangler en eller to til min klub Apex 7. Vi er pt Lvl 40, og du skal være rigtig hurtig! Vi er pt. 2 der er i top10 i verden så hvis du mangler en seriøs klub så send en request :)
dikki
Niveau 0
 
Indlæg: 31


Re: Driveclub

Indlægaf glyr » ons 21 jan 2015 16:19

Bab skrev:Ja, jeg smed to ud igår, så kom bare.

Bab


Har også lige købt dette. Lokker på i aften. Måske der stadig er plads til mig ? Jeg fylder ikke så meget :)
Nogle der ved hvilke DLC pakker der fulgte med i det her 189 kr's tilbud ?
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Driveclub

Indlægaf Jb » ons 21 jan 2015 16:23

glyr skrev:
Bab skrev:Ja, jeg smed to ud igår, så kom bare.

Bab


Har også lige købt dette. Lokker på i aften. Måske der stadig er plads til mig ? Jeg fylder ikke så meget :)
Nogle der ved hvilke DLC pakker der fulgte med i det her 189 kr's tilbud ?


fedt! :) jeg købte det igår og hos mig er Ignition og Photo finish pakken med. samt "driveclub Tour"

Redline Tour pack koster 15 kr.
Senest rettet af Jb ons 21 jan 2015 16:34, rettet i alt 1 gang.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Driveclub

Indlægaf Bab » ons 21 jan 2015 16:26

Er det pakker ikke gratis for alle? Jeg havde dem, før jeg installerede spillet og har ikke brugt nogle koder.

Glyr, du søger bare, så finder jeg en lille plads ;)

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 96 gæster