Forum

Dead or Alive 5: Last Round

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Da Senzai » man 09 mar 2015 23:32

Neonxaos og jeg er online nu, hvis folk vil være med! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Da Senzai » ons 18 mar 2015 22:31

Neon og jeg spiller DOA5 lige nu! Kom og vær med! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Da Senzai » tors 19 mar 2015 14:11

Jeg kan ikke rigtigt finde ud af om jeg skal blive ved med at spille det her.

Jeg synes, at Dead or Alive 5: Last Round er helt fantastisk. Bedste Fighter, jeg har spillet.

Det er bare svært at øve sig og blive bedre. Hver anden kamp spillet finder i Ranked, der lagger det og når det er Ranked går folk all out. Så med lag og folk, der spiller "STOP FOR NOTHING" er det umuligt at lære nye figurer.

Jeg har langt bedre succes med at finde "lag-frie" kampe i Lobby-matches. "Problemet" er bare, at det eneste folk laver er 8-mands lobbier - og jeg gider ikke sidde og vente op mod 15-20 minutter før, at bliver min tur for så at tabe og så skulle vente igen.

Jamen, hvorfor laver du så ikke bare dit eget rum?

Det skal jeg sige dig! Dead or Alive 5: Last Round er så smart indrettet, at når folk søger efter lobbier, så som udgangspunkt, så søger den efter rum, der er lavet af spillere fra dit eget land. Det er sådanset også smart nok - hvis det ikke var fordi, at jeg og Neon er de fucking eneste i Danmark, der spiller det her! Så der kommer aldrig nogen ind og joiner mit rum. Folk skal aktivt selv slå det til at, spillet søger efter "any" rum og ikke kun "dit eget land".

Det er ganske enkelt for langt mellem de gode kampe - og hvis jeg kun lige har en time eller to til at spille, så gider jeg ikke, at jeg skal bruge halvdelen af tiden på at søge efter spil. Der er sådan set massere, der spiller DOA5. Find-kampe-systemet virker bare off, så i Ranked er halvdelen af spillene med forsinkelse. I lobby kan jeg ikke lave mit eget rum og alle andre er nogle tosser og laver 8 mands-rum, så man skal vente 10-20 minutter før det bliver ens tur.

Vi hygger os ellers gevaldigt, når vi spiller Neon og Jeg, men jeg gider bare ikke spille en Fighter halvt.

Er det bare mig, der er galt på den og har I andre erfaringer?
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Jb » tors 19 mar 2015 14:34

Det er den generelle trend/ problematik med fighting spil synes jeg, det er simpelthen ikke populært nok i Danmark.
Jeg spillede selv en del Street fighter IV og Tekken Tag 2 på et tidspunkt og det var masse problematik. specielt i Street fighter, der var stort set kun amerikanske spillere som resulterede i lag. Jeg fandt så via facebook en Tekken fighting gruppe. men problemet der var at det var hardcore spillere som levede for tekken som kunne perfekte mig hver runde.

men jeg har stadig navnet på ham som prøver at "samle" det danske fighting spil community hvis du vil finde ham på facebook kan du PM mig :) - der var et forum engang men det er dødt nu :(
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Da Senzai » søn 22 mar 2015 15:31

Neon og jeg spiller nu!
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Da Senzai » søn 22 mar 2015 16:37

Okay, det er irriterende. Når Neon laver lobbier, så vælter det ind med folk og der står også at hans lobby er Dansk.

Så forstår jeg altså ikke, hvorfor der ikke kommer nogen, når jeg laver et rum. Det er virkelig frustrerende. Jeg synes, at det her spil er super godt og jeg vil virkeligt gerne spille det.

Jeg har ikke problemer i andre spil og min Nat er type 2.

Det må være en fejl hos mig,. Nogen ideer til, hvad jeg skal gøre? Jeg vil virkeligt gerne spille det her og der er også mange spillere online. De kommer bare ikke ind i mit rum.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Jb » søn 22 mar 2015 18:25

bedste bud ville være en port der ikke er åben som doa benytter.. eller måske din forbindelse gør at folk ikke gider joine din lobby? hvad internet har du? upload skal være høj som host :)
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Da Senzai » søn 22 mar 2015 18:49

Hej!

Jeg har 80/30MB i forbindelse og spillet kører super, når først jeg er inde i en (Neons) lobby og folk joiner. Så er der superforbindelse til alle. Folk kommer bare ikke ind min lobby, når jeg laver den.

Kan jeg se et sted, hvilke porte doa bruger?

Kan jeg slette alle mine catches og så videre på Playstation fire ligesom jeg kan på Xbox 360´eren? Det kan være, der er et eller andet, der har sat sig i klemme :P.

Jeg har ikke en dyt forstand på det. Det er bare fucking irriterende, at jeg kun kan spille spillet, når Neon er online.

Det er jo worlds greatest game og super hyggeligt, når man først er igang.

F. eks blev jeg kaldt for KARATE-HERO af en anden spiller, da jeg bankede ham, der vandt over ham :P

Billede

Edit: Man kan åbenbart ikke cleare cachen på PS4. Har prøve at slette spillet og alt mit save data for at se om de gør en forskel. Det gør det nok ikke.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Da Senzai » søn 22 mar 2015 20:53

Okay, det er da til at blive idiot af. Det kan også være at "problemet" er, at folk kan se rangen på ham, der har lavet Lobbien og folk så derfor ikke vil Joine, da jeg er E+ rang? Det lyder bare usandsynligt.

Det kunne være fedt, hvis der er nogen herinde, der ville hjælpe mig. F: eks, hvis jeg lavede et rum og kaldet det "PSLIFE" og så de kunne prøve at søge efter lobbier og så se om min lobby overhovedet dukker op på listen eller om der er andet, der ser "mærkeligt" ud.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Hasani94 » søn 22 mar 2015 21:04

Da Senzai skrev:Okay, det er da til at blive idiot af. Det kan også være at "problemet" er, at folk kan se rangen på ham, der har lavet Lobbien og folk så derfor ikke vil Joine, da jeg er E+ rang? Det lyder bare usandsynligt.

Det kunne være fedt, hvis der er nogen herinde, der ville hjælpe mig. F: eks, hvis jeg lavede et rum og kaldet det "PSLIFE" og så de kunne prøve at søge efter lobbier og så se om min lobby overhovedet dukker op på listen eller om der er andet, der ser "mærkeligt" ud.

Prøv og lav et, så vil jeg se om jeg kan joine, og muligvis tage mit første kamp i det her spil mod dig ^^
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Da Senzai » søn 22 mar 2015 21:19

Tak!

Jeg har lavet en, der hedder PSLIFE DK.

Prøv at se om du kan finde den ved at søge efter en lobby! :D

Sæt alle søgekriterier til ANY eller så bredt som muligt og se om mit rum kommer frem.

Tak!

Jeg har oprettet en tråd på Gebrokkent engelsk her:

http://www.freestepdodge.com/threads/he ... room.5530/

Hvor jeg håber at nogle af DOA eksperterne kan hjælpe mig ^^
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Da Senzai » man 23 mar 2015 19:26

BREAKING NEWSS!!

Jeg har fundet ud af, hvorfor der aldrig kommer nogen ind i min lobby! Jeg fik hjælp af en tysker, der fortalte mig, at han sagtens kan se min lobby, men at man ikke kan se hvor mange bars jeg har.

Det betyder, at når jeg sætter mit kriterie til, at jeg kun vil spille med 3+ bars, så kan folk ikke komme ind i min lobby!

Omvendt, hvis jeg sætter min lobby til, at alle kan være med, så kan folk stadig ikke se mine bars, og derfor tror de, at vi kommer til at lagge = folk vil ikke joine.

Så er spørgsmålet bare.. Hvordan gør jeg, så mine bars er synlige? Jeg kører med WIRED internet på min PS4.

Edit'. Det er også derfor alle mine rankede kampe lagger, da spillet ikke viser mine bars, og den derfor kun parer mig op mod spillere, der har ikke har noget krav om bars og det derfor er 50/50 om det bliver en god kamp.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Jb » man 23 mar 2015 19:31

Mit bud er porte da det lyder til firewall blokere noget info (data om bar) prøv at Google doa 5 port. Ellers må da der være nogle med lign problem et sted. En Google søgning gav mig noget omkring at ICMP settings er disabled? Findes der en sådan en inde i spillet?
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Da Senzai » man 23 mar 2015 21:03

Jeg har fundet en step by step guide til at forwarde porte til DOA5 LR på PS4. Nu håber jeg, at jeg har gjort det rigtigt og at man maskine har en statisk ip. Ønsk mig held og lykke!
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Hasani94 » man 23 mar 2015 21:06

Da Senzai skrev:Jeg har fundet en step by step guide til at forwarde porte til DOA5 LR på PS4. Nu håber jeg, at jeg har gjort det rigtigt og at man maskine har en statisk ip. Ønsk mig held og lykke!

Hah, du får også brug for øvelse efter den omgang, som du fik igår... ;)
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 100 gæster