Forum

Føler mig snydt

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Føler mig snydt

Indlægaf Dummiz » tors 18 jun 2009 15:44

Ja her går man så og VOLD glæder sig til Ghostbusters udkommer her d. 24 hvad man bare ikke lige vidste var at de heldige der har bestilt det over coolshop allerede får det ind af døren i morgen...Jeg må indrømme det gør mig lidt pist at os der bestiller det i en butik skal vente til d. 24 når coolshop langer det over disken allerede fra i morgen af..

Lige et surt opstød :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf SnoobyFly » tors 18 jun 2009 15:46

Må Coolshop overhoved sende spillet ud så meget før? Der er trods alt tale om en udgivelse på fem dage før. Det kan vidst ikke være helt lovligt :P
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Allanb » tors 18 jun 2009 15:52

øhh men ifølge tothegame.com er release da idag. Shopto.net har release imorgen? Så det er vel ikke så underligt de sender det idag.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf SnoobyFly » tors 18 jun 2009 15:56

Næh, ikke hvis release er i morgen :P
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf BlueCoffee » tors 18 jun 2009 16:01

hvis shopto.net siger i morgen....så er det vel bare fordi coolshop sender en UK version, det gør de efterhånden med alt, og så er den jo go' nok.
BlueCoffee
Niveau 2
 
Indlæg: 116


Indlægaf yess » tors 18 jun 2009 18:02

Bestiller aldrig over nettet, køber altid i butikker, har altid til dato eller et par dage før, støtter detail handel og er ikke til små besparelser.... i feel great :D
Billede
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Allanb » tors 18 jun 2009 18:15

Ja hvad kan man sige!! Mange bække små ;-)
Men køber gerne på nettet, da man som min. får 3 spil for samme pris som to koster i butikkerne. Men smid du da blot dine penge i grams.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf yess » tors 18 jun 2009 18:30

Allanb skrev:Ja hvad kan man sige!! Mange bække små ;-)
Men køber gerne på nettet, da man som min. får 3 spil for samme pris som to koster i butikkerne. Men smid du da blot dine penge i grams.
Men får en hel del frisk luft, og ser og snakker med en del menesker....du ved, ude i den store verden :wink:
Billede
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Allanb » tors 18 jun 2009 18:50

Nu plejer jeg ikke at skulle betale for at få frisk luft og være sammen med andre mennesker. Og ved at handle på nettet kan jeg nettop handle når det passer mig. Dvs. Jeg kan bruge hele dagen sammen med mine børn/familie/venner og handle når det passer ind i programmet. Og ikke være afhængig af åbningstider osv.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf Dummiz » tors 18 jun 2009 20:44

Så er det diskuteret :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 170 gæster