Forum

Far Cry 4

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Far Cry 4

Indlægaf palawan » fre 28 nov 2014 21:46

Jeg har spillet co-op flere gange med en kammerat.
Sidst i forgårs, hvor vi spillede 2½ times tid sammen. Ingen hic-ups. Ingen problemer. Alt kørte faktisk (overraskende) godt !
& ganske underholdende oveni !
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Far Cry 4

Indlægaf Ziem_DK » lør 29 nov 2014 20:09

Hey dudes! Nogle der gider hjælpe med co-op trofæerne. Har prøvet med en anden men vi kan simpelthen ikk få forbindelse til hinanden. Bare ADD mig så ville jeg satme blive glad drenge. Smid også en navne anmodning så jeg ved hvem jeg spiller med. På forhånd tak :)
Ziem_DK
Niveau 1
 
Indlæg: 70
By: Hundested


Re: Far Cry 4

Indlægaf SuperClarkDK » søn 30 nov 2014 09:23

Helt ny gamer med PS4 og Farcry 4. Super fedt spil med virkelig god grafik. Positiv overrasket.

Kan nogle fortælle mig hvordan multiplayer fungerer?
SuperClarkDK
Niveau 0
 
Indlæg: 12
By: København K


Re: Far Cry 4

Indlægaf Erroneus » søn 30 nov 2014 10:30

Der er co-op, hvor man kan spille alt undtaget kampagne missionerne sammen, det er godt til at indtage fortress.

Så er multiplayer, i form af Outpost, hvor man skal beskytte outposts, Propaganda hvor man skal angribe outsposts og Demon Mask, som er capture the flag. De tre typer vist så vidt jeg kan forstå PvE, men der skulle også være en 5vs5 PvP mode, klassisk team deathmatch. Rettelser er velkommen her :)

Der er også en PvP multiplayer mode som hedder Overrun, men den er kun for season pass ejer.
"You can play as either the Rakshasa or the Golden Path. Your job is to capture territory around Kyrat while simultaneously stopping the territory from being taken by your enemies."

Ziem_DK jeg kunne godt være klar, hvor langt er du?
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Far Cry 4

Indlægaf Ziem_DK » søn 30 nov 2014 10:53

Erroneus skrev:Der er co-op, hvor man kan spille alt undtaget kampagne missionerne sammen, det er godt til at indtage fortress.

Så er multiplayer, i form af Outpost, hvor man skal beskytte outposts, Propaganda hvor man skal angribe outsposts og Demon Mask, som er capture the flag. De tre typer vist så vidt jeg kan forstå PvE, men der skulle også være en 5vs5 PvP mode, klassisk team deathmatch. Rettelser er velkommen her :)

Der er også en PvP multiplayer mode som hedder Overrun, men den er kun for season pass ejer.
"You can play as either the Rakshasa or the Golden Path. Your job is to capture territory around Kyrat while simultaneously stopping the territory from being taken by your enemies."

Ziem_DK jeg kunne godt være klar, hvor langt er du?




Jeg har fået klaret de ting :) ellers tak. Kunne dog godt bruge hjælp til de sidste fæstninger men nu skal jeg lige over kongensbro først :)
Ziem_DK
Niveau 1
 
Indlæg: 70
By: Hundested


Re: Far Cry 4

Indlægaf SuperClarkDK » søn 30 nov 2014 12:05

Erroneus skrev:Der er co-op, hvor man kan spille alt undtaget kampagne missionerne sammen, det er godt til at indtage fortress.

Så er multiplayer, i form af Outpost, hvor man skal beskytte outposts, Propaganda hvor man skal angribe outsposts og Demon Mask, som er capture the flag. De tre typer vist så vidt jeg kan forstå PvE, men der skulle også være en 5vs5 PvP mode, klassisk team deathmatch. Rettelser er velkommen her :)

Der er også en PvP multiplayer mode som hedder Overrun, men den er kun for season pass ejer.
"You can play as either the Rakshasa or the Golden Path. Your job is to capture territory around Kyrat while simultaneously stopping the territory from being taken by your enemies."

Ziem_DK jeg kunne godt være klar, hvor langt er du?


Cool. Tak.

Frisk på en multiplayer en dag? Kan tilføje dig PSN ?
SuperClarkDK
Niveau 0
 
Indlæg: 12
By: København K


Re: Far Cry 4

Indlægaf Erroneus » søn 30 nov 2014 12:12

Naturligvis.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Far Cry 4

Indlægaf magiske » søn 30 nov 2014 12:37

En ting som irriterer mig er at hvad jeg lige kan gennemskue i co-op, er det kun den person som hoster der få "saved". Dvs, hvis man indtager en Outpost er det kun hosten som efterfølgenden få den ? Burde begge ikke have den captured ?

/M
magiske
Niveau 1
 
Indlæg: 79
By: Fredensborg


Re: Far Cry 4

Indlægaf Ziem_DK » søn 30 nov 2014 12:45

magiske skrev:En ting som irriterer mig er at hvad jeg lige kan gennemskue i co-op, er det kun den person som hoster der få "saved". Dvs, hvis man indtager en Outpost er det kun hosten som efterfølgenden få den ? Burde begge ikke have den captured ?

/M


Præcis! Det er møg irriterende! Spillede Coop igår og måtte så skifte så jeg var host så jeg kunne få de fæstninger?
Ziem_DK
Niveau 1
 
Indlæg: 70
By: Hundested


Re: Far Cry 4

Indlægaf Ziem_DK » søn 30 nov 2014 12:46

Nogle der ved hvordan det Keys to kyrat virker? Tæller den de 2 timer fra når spillet er startet eller bare fra når man sender den key?
Ziem_DK
Niveau 1
 
Indlæg: 70
By: Hundested


Re: Far Cry 4

Indlægaf pjulledk » søn 30 nov 2014 13:21

Er der nogen der vil lade mig prøve deres Far Cry 4 med en Key Of Kyrat. Vil nemlig gerne se om det er noget for mig:)
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Far Cry 4

Indlægaf Bab » søn 30 nov 2014 14:07

pjulledk skrev:Er der nogen der vil lade mig prøve deres Far Cry 4 med en Key Of Kyrat. Vil nemlig gerne se om det er noget for mig:)


Du kan bare tilføje mig. Jeg har nogle få tilbage.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Far Cry 4

Indlægaf Erroneus » søn 30 nov 2014 15:06

Ziem_DK skrev:Nogle der ved hvordan det Keys to kyrat virker? Tæller den de 2 timer fra når spillet er startet eller bare fra når man sender den key?

Når man starter.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Far Cry 4

Indlægaf pjulledk » søn 30 nov 2014 15:25

Bab skrev:
pjulledk skrev:Er der nogen der vil lade mig prøve deres Far Cry 4 med en Key Of Kyrat. Vil nemlig gerne se om det er noget for mig:)


Du kan bare tilføje mig. Jeg har nogle få tilbage.

Bab



Fedt tak:D
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Far Cry 4

Indlægaf Ziem_DK » man 01 dec 2014 04:28

Hey drenge!

Er der en af jer der er rigtig god til det der snigeri?
Mit problem er at jeg skal ha unlocket en ting og det skal gøre ved at overtage 2 forposter uden af blive opdaget og det kan jeg simpelthen ikk klare. Så hvis der er en der er sikker på han kan hjælpe mig må han gerne adde mig.
Ziem_DK
Niveau 1
 
Indlæg: 70
By: Hundested


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 145 gæster