Forum

Spiller du Far Cry 2?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Spiller du Far Cry 2?

Indlægaf motZ » man 22 jun 2009 21:38

Spiller du Far Cry 2, trods de mange der kritiserer spillet?
Specielt de lange afstande mellem missionerne har været nævnt, men kunne være sjovt at høre om folk overhovedet spiller det eller om i har opgivet at komme igennem det..
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf SnoobyFly » man 22 jun 2009 22:12

Nope, men har været meget tæt på at købe det..
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf andr2999 » man 22 jun 2009 22:29

har haft spillet det, syntes faktisk det var sjovt men så blev det hurtigt lidt kedeligt
andr2999
Niveau 5
 
Indlæg: 849


Indlægaf Erroneus » man 22 jun 2009 22:36

Jeg gik helt igennem og syntes det var fedt. Ja der er stort, men man lærer at navigere hurtigt rundt, bl.a. via busserne. Det eneste som var irreterende, var nogle få bugs hist og pist, men det var til at leve med.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Ponduus » man 22 jun 2009 22:43

Erroneus skrev:Jeg gik helt igennem og syntes det var fedt. Ja der er stort, men man lærer at navigere hurtigt rundt, bl.a. via busserne. Det eneste som var irreterende, var nogle få bugs hist og pist, men det var til at leve med.


Det lyder ikke til at de lange afstande var et større problem for dig?
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf GoNuts_DK » tirs 23 jun 2009 10:46

Nej, efter min mening lider dette spil som alle andre nyere Ubisoft spil af ensformighed. Alle spillet elementer bliver præsenteret i løbet af intro'en derefter skal man så gentage dette i en evighed. Så nej, dette spil er ikke et jeg får spilet.

Udover dette er styringen i spillet ikke i top, AI'en er til grin. Jeg ved ikke hvor mange gange jeg så nogle forfølgere køre direkte ind i træer for at bakke ind i et andet osv.

En kæmpe skuffelse ifølge mig.
Billede
GoNuts_DK
Niveau 1
 
Indlæg: 52


Indlægaf Morteno » tirs 23 jun 2009 11:38

Har gennemført det på Normal... Og jeg må give alle ret i at spillet har ikke meget at byde på! Den er langtrukket, kedelig og ensformede... Det eneste tvist i spillet er i midten hvor jo noget med fængsel.! Ellers er der ikke meget at komme efter..
[url=http://ps3trophycard.com/profile/Moonie_DK][img]http://ps3trophycard.com/cards/Moonie_DK/card.png[/img][/url]
Morteno
Niveau 1
 
Indlæg: 99
By: Struer


Indlægaf the bifoman » tirs 23 jun 2009 11:54

Næh.
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450


Indlægaf FunteXDK » tirs 23 jun 2009 12:39

Har det liggende i folie men har aldrig gidet og åbne det endnu... tror det har ligget to måneders tid..
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Erroneus » tirs 23 jun 2009 12:40

Ponduus skrev:
Erroneus skrev:Jeg gik helt igennem og syntes det var fedt. Ja der er stort, men man lærer at navigere hurtigt rundt, bl.a. via busserne. Det eneste som var irreterende, var nogle få bugs hist og pist, men det var til at leve med.


Det lyder ikke til at de lange afstande var et større problem for dig?


Jeg syntes man lærte at "leve med det" og bruge de store afstande til andet sjov også.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf crockett » tirs 23 jun 2009 12:44

Jeg synes det der er mest træls, udover lyden af et par gummihandsker ved security check i lufthavnen, er alle de checkpoints der er hvor du bliver beskudt uanset hva' dælen du gør, og to minutter efter du har ryddet bulen og skal tilbage igen, ja, så er der gud-hjælpe-mig fuldt hus igen! :?
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf Erroneus » tirs 23 jun 2009 16:17

Ja det burde have været bedre gennemtænkt, f.eks. hvis man havde været igennem en kontrolpost, så gik der noget længere tid før der var nye eller der var måske fjender 25% af gangene, men jeg syntes man lærte at smutte uden om eller smadre dem på afstand.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 140 gæster