Forum

Forudbestil spil mig i Rø...

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Forudbestil spil mig i Rø...

Indlægaf Dummiz » ons 24 jun 2009 10:28

Jaah sidder her og er små sur.

Så styrter jeg ned til GameStop her kl. 10 og glædede mig som et lille barn til jeg skulle hjem og spille Ghostbusters. så kommer jeg ind og siger jeg har forudbestilt Ghostbusters "Desværre det spil får vi ikke før i morgen" WTF ](*,) Folk må nok mene jeg går i små sko fordi jeg bliver sur over jeg skal vente en ekstra dag men jeg forudbestilte dette spil for at jeg er SIKKER på at få det på release og så har de det ikke engang. :evil: jeg er virkelig indebrændt lige nu... aldrig mere gamestop jeg forudbestiller spil på nettet fremover det fis her gider jeg simpelthen ikke.

Ja jeg skulle lige have luft fra mine fustrationer :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf the bifoman » ons 24 jun 2009 11:03

Hvem fanden gider også spille Ghostbusters? ;)
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450


Indlægaf Dummiz » ons 24 jun 2009 11:04

Det gider dem der forudbestiller det vel ;)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Saped » ons 24 jun 2009 13:24

Har prøvet det samme.. fik at vide at de ringer én op når de får spillet.. Ventede så forgæves på en opringing 2. gang jeg bestilte :-/
Saped
Niveau 2
 
Indlæg: 124


Indlægaf Dummiz » ons 24 jun 2009 13:28

jeg faldt i søvn da jeg kom hjem. så da jeg vågnede kunne jeg se Gamestop havde ringet til mig så ringede jeg til dem og tænkte YES de har fået det :) så siger han "Vi får det desværre først i morgen" Klaphat det var det han lige sagde til mig inde i forretningen :P så ringer han også og siger det til mig hehe
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf MarkAall » ons 24 jun 2009 15:55

hehehe :) han skal lige smøre det i hovdet på dig.....han ringer nok igen senere
Billede
MarkAall
Niveau 4
 
Indlæg: 350


Indlægaf Sevuz » ons 24 jun 2009 21:01

Det hedder amazon.co.uk de herre ;)

Så slipper i for den oplevese + de koste 1 - 200,- mindre
Steam tag: Sevuz

Billede
Sevuz
Niveau 3
 
Indlæg: 229


Indlægaf baunevej » ons 24 jun 2009 23:27

Bestilte mit i england gameplay.co.uk fik det igår med posten, har kun nået og spille en time, elsker ghostbusters så var ikke i tvivl om jeg skulle have det eller ej. Håber da du får spillet imorgen :wink:
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 137 gæster