Forum

Hvad skal være min sommerunderholdning?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Hvilket spil skal jeg vælge?

Sacred 2: Fallen Angel
15
65%
UFC 2009 Undisputed
8
35%
 
Afgivne stemmer : 23

Hvad skal være min sommerunderholdning?

Indlægaf fengis » ons 24 jun 2009 12:42

Min kredit er lidt lav, men jeg har besluttet mig for at købe et spil som kan holde i en måned eller 2 her til sommer. Det skal være et spil jeg kan spille med venner. Så jeg står og skal vælge imellem 2 spil: Sacred 2: Fallen Angel, eller UFC 2009 Undisputed. Stem venligst ! :D
Yndlingsspil: Uncharted 1 og 2
fengis
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Indlægaf BingoDK » ons 24 jun 2009 12:54

Jeg føler overhovedet ikke at jeg er i nærheden af at have gennemført Sacred II endnu. Tror, det for evigt vil være et spil, man sagtens kunne hive frem og falde totalt i staver over.. Kunne sagtens spille i 4-5 timer af gangen uden at vide det.. Kan klart anbefales, hvis man er til RPG's og har savnet et til konsollen siden Champions: Return to Arms! ;)
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Underdog dk » ons 24 jun 2009 18:54

BingoDK skrev:Jeg føler overhovedet ikke at jeg er i nærheden af at have gennemført Sacred II endnu. Tror, det for evigt vil være et spil, man sagtens kunne hive frem og falde totalt i staver over.. Kunne sagtens spille i 4-5 timer af gangen uden at vide det.. Kan klart anbefales, hvis man er til RPG's og har savnet et til konsollen siden Champions: Return to Arms! ;)

Er det ligesom Diablo bare med mere tempo?
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf BingoDK » ons 24 jun 2009 18:56

Ved ikke om det nødvendigvis er med mere tempo. Men jo, der er da meget Diablo-lignende ting over spillet ;)
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf serano » ons 24 jun 2009 20:54

Nu ved jeg ikke lige noget om Sacred, men UFC 2009 er ihvertfald rigtig fedt, især 1 vs 1 med en kammerat :) Careermoden er osse rigtig fedt lavet med træning osv
serano
Niveau 1
 
Indlæg: 53



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 168 gæster