Forum

Uncharted 4: A Thief's End

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Maethiel » man 09 maj 2016 21:53

Jeg ville ønske naughty dog lavede et "Uncharted"-spil, men uden combat. Bare udforske og løse gåder, i et stille og roligt tempo.

Der hvor Uncharted virkelig fanger mig er ved udforskningen og gåderne. Jeg synes etteren var elendig pga al den elendige combat. 2eren og 3eren var gode når det handlede om setpieces, udforskning og gåder/puzzles, men så snart der var combat, mistede de mig. Det lykkedes mig dog at komme hele vejen igennem 2 og 3, men 1 måtte jeg opgive.

Jeg var virkelig hooked på 4eren, men har set et playthrough og der er alt for meget combat, og jeg synes det er for ulogisk. Det må da være muligt at lave flere gåder/puzzles og mindre combat. Helst helt uden combat.... Det spil kommer nok aldrig, desværre, da det ikke er det masserne vil have.... De vil have pew pew pew og bang bang...
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar

Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Slimjay DK » man 09 maj 2016 22:10

Hvis man vil have gåder og mindre combat, så er det jo et adventure spil som Broken Sword du skal spille :) Uncharted er jo spilindustriens svar på Indiana jones og Indy jones uden combat holder slet ikke ;)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf D_Hofgaard » man 09 maj 2016 22:43

dr_gonzo skrev:Er der nogen der har købt det på psn store og kan fortælle om der er en counter der tæller ned til midnat? Jeg har besluttet mig for at jeg vil spille det i nat, så jeg vil gerne vide, om jeg kan være sikker på, at jeg kan spille det fra midnat, ellers kører jeg ud og køber det i gamestop.

Husk den lige skal downloade 50 GB ;)
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Maethiel » man 09 maj 2016 22:46

Slimjay DK skrev:Hvis man vil have gåder og mindre combat, så er det jo et adventure spil som Broken Sword du skal spille :) Uncharted er jo spilindustriens svar på Indiana jones og Indy jones uden combat holder slet ikke ;)


Broken sword? Jeg youtuber lige! :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar

Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Erroneus » man 09 maj 2016 22:59

Store dele af combat i UC4 kan du dog snige dig igennem.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf dr_gonzo » man 09 maj 2016 23:12

D_Hofgaard skrev:
dr_gonzo skrev:Er der nogen der har købt det på psn store og kan fortælle om der er en counter der tæller ned til midnat? Jeg har besluttet mig for at jeg vil spille det i nat, så jeg vil gerne vide, om jeg kan være sikker på, at jeg kan spille det fra midnat, ellers kører jeg ud og køber det i gamestop.

Husk den lige skal downloade 50 GB ;)

Kun 12gb for at kunne spille. Men den er lige blevet færdig med downloade hele spillet. Dejligt med 120mb/s download.
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Maethiel » man 09 maj 2016 23:17

Erroneus skrev:Store dele af combat i UC4 kan du dog snige dig igennem.


Det er selvfølgelig rigtigt nok :) Uanset, så er det et af de smukkeste og bedst lavede spil jeg har set. Det er så vellavet og poleret. :o
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar

Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf weissmuller » tirs 10 maj 2016 12:31

Maethiel skrev:Jeg ville ønske naughty dog lavede et "Uncharted"-spil, men uden combat. Bare udforske og løse gåder, i et stille og roligt tempo.

Der hvor Uncharted virkelig fanger mig er ved udforskningen og gåderne. Jeg synes etteren var elendig pga al den elendige combat. 2eren og 3eren var gode når det handlede om setpieces, udforskning og gåder/puzzles, men så snart der var combat, mistede de mig. Det lykkedes mig dog at komme hele vejen igennem 2 og 3, men 1 måtte jeg opgive.

Jeg var virkelig hooked på 4eren, men har set et playthrough og der er alt for meget combat, og jeg synes det er for ulogisk. Det må da være muligt at lave flere gåder/puzzles og mindre combat. Helst helt uden combat.... Det spil kommer nok aldrig, desværre, da det ikke er det masserne vil have.... De vil have pew pew pew og bang bang...

Der er også spil som The Witness og Talos Principle med gåder og roligt gameplay - Dog ikke så eventyrlige settings som UC
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Frederiklarsen » tirs 10 maj 2016 13:24

D_Hofgaard skrev:
dr_gonzo skrev:Er der nogen der har købt det på psn store og kan fortælle om der er en counter der tæller ned til midnat? Jeg har besluttet mig for at jeg vil spille det i nat, så jeg vil gerne vide, om jeg kan være sikker på, at jeg kan spille det fra midnat, ellers kører jeg ud og køber det i gamestop.

Husk den lige skal downloade 50 GB ;)


Ugh, har stadig ikke vænnet mig til denne favre digitale verden.

Glemte at sætte den i gang med at downloade inden jeg tog afsted i morges. Med mit fantastiske net får jeg vist ikke spillet før onsdag!
Frederiklarsen
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Herning

Brugeravatar

Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf dr_gonzo » tirs 10 maj 2016 13:29

Jeg fik spillet prologen i nats - tog mig næsten halvanden time. HOLD KÆFT DET ER FEDT!

I dag var der kage i kantinen på Nordisk Film:

Billede
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Maethiel » tirs 10 maj 2016 14:38

weissmuller skrev:
Maethiel skrev:Jeg ville ønske naughty dog lavede et "Uncharted"-spil, men uden combat. Bare udforske og løse gåder, i et stille og roligt tempo.

Der hvor Uncharted virkelig fanger mig er ved udforskningen og gåderne. Jeg synes etteren var elendig pga al den elendige combat. 2eren og 3eren var gode når det handlede om setpieces, udforskning og gåder/puzzles, men så snart der var combat, mistede de mig. Det lykkedes mig dog at komme hele vejen igennem 2 og 3, men 1 måtte jeg opgive.

Jeg var virkelig hooked på 4eren, men har set et playthrough og der er alt for meget combat, og jeg synes det er for ulogisk. Det må da være muligt at lave flere gåder/puzzles og mindre combat. Helst helt uden combat.... Det spil kommer nok aldrig, desværre, da det ikke er det masserne vil have.... De vil have pew pew pew og bang bang...

Der er også spil som The Witness og Talos Principle med gåder og roligt gameplay - Dog ikke så eventyrlige settings som UC


Problemet er ofte at hvis man vil have ren puzzle/udforskning, så er det enten point and click og eller elendig grafik :(

Det ville være fedt hvis man kunne skippe skudduellerne i UC :D Bare en gamemode, hvor man cutter og fader tilbage ind, før/efter skuddueller, og nyder resten af spillet.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar

Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf dr_gonzo » tirs 10 maj 2016 15:32

Den type spil du efterspørger, er der så lille et marked for, at der ikke er penge til fed grafik ;-)

Mit bedste bud til dig, må være Myst spillene.
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Maethiel » tirs 10 maj 2016 15:51

dr_gonzo skrev:Den type spil du efterspørger, er der så lille et marked for, at der ikke er penge til fed grafik ;-)

Mit bedste bud til dig, må være Myst spillene.


Det går nok, jeg ser bare playthroughs på youtube :) Efterhånden SER jeg spil mere end jeg spiller dem :lol:
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar

Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf pjulledk » tirs 10 maj 2016 17:33

Maethiel skrev:
dr_gonzo skrev:Den type spil du efterspørger, er der så lille et marked for, at der ikke er penge til fed grafik ;-)

Mit bedste bud til dig, må være Myst spillene.


Det går nok, jeg ser bare playthroughs på youtube :) Efterhånden SER jeg spil mere end jeg spiller dem :lol:



hvis bare jeg kunne det også. er du gal hvor ville jeg spare mange penge så:D
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Maethiel » tirs 10 maj 2016 17:58

pjulledk skrev:
Maethiel skrev:
dr_gonzo skrev:Den type spil du efterspørger, er der så lille et marked for, at der ikke er penge til fed grafik ;-)

Mit bedste bud til dig, må være Myst spillene.


Det går nok, jeg ser bare playthroughs på youtube :) Efterhånden SER jeg spil mere end jeg spiller dem :lol:



hvis bare jeg kunne det også. er du gal hvor ville jeg spare mange penge så:D


Hvad afholder dig? :)

I min verden, får jeg ikke mere ud af at sidde med en controller i hånden. Jeg har jo heller ikke quick time events i Godfatherfilmene :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 103 gæster