Forum

Uncharted 4: A Thief's End

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf morfar » tors 12 maj 2016 21:23

Major Oblivious skrev:
bbendtsen skrev:
Erroneus skrev:Disken burde bestemt ikke køre hele tiden, da spillet bliver installeret helt til maskinens harddisk i starten og harddisken burde du ikke kunne høre, hvis du kan, så har du en defekt maskine. Men blæserne derimod vil larme, hvis du ikke har nyeste PS4 model, fordi spillet presser alt hvad det kan få ud af maskinen.


Er blæserne optimeret i den nye (1t) model?


Du skal have PS4´eren afkoblet fra underlaget, således at vibrationerne ikke bidrager til støjen. En korkplade eller noget andet blødt materiale vil være den billigste løsning.

Min blæser kører også ofte for fuld skrald, men efter at jeg smidt den ovenpå nogle SD-feets , så hører jeg den ikke særlig meget i forhold til anlægget. Er ellers meget pernippen med den slags. Så afkobling afhjælper støjen.

SD-feets: http://www.audiocompagniet.dk/shop/default-web/sonic-design/apparatfoedder-2-5-kg/c-23/c-108/p-844


150 kr for 5 filtcirkler??????

Man kan få dem man sætter under stolene for 10-20 kr :roll:
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Major Oblivious » fre 13 maj 2016 07:16

morfar skrev:
Major Oblivious skrev:Du skal have PS4´eren afkoblet fra underlaget, således at vibrationerne ikke bidrager til støjen. En korkplade eller noget andet blødt materiale vil være den billigste løsning.

Min blæser kører også ofte for fuld skrald, men efter at jeg smidt den ovenpå nogle SD-feets , så hører jeg den ikke særlig meget i forhold til anlægget. Er ellers meget pernippen med den slags. Så afkobling afhjælper støjen.

SD-feets: http://www.audiocompagniet.dk/shop/default-web/sonic-design/apparatfoedder-2-5-kg/c-23/c-108/p-844


150 kr for 5 filtcirkler??????

Man kan få dem man sætter under stolene for 10-20 kr :roll:


Det er ikke filt cirkler - det er en slags elastisk gummi/skum materiale. Men kork skulle som sagt gøre det lige så fint.
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf morfar » fre 13 maj 2016 11:47

Major Oblivious skrev:
morfar skrev:
Major Oblivious skrev:Du skal have PS4´eren afkoblet fra underlaget, således at vibrationerne ikke bidrager til støjen. En korkplade eller noget andet blødt materiale vil være den billigste løsning.

Min blæser kører også ofte for fuld skrald, men efter at jeg smidt den ovenpå nogle SD-feets , så hører jeg den ikke særlig meget i forhold til anlægget. Er ellers meget pernippen med den slags. Så afkobling afhjælper støjen.

SD-feets: http://www.audiocompagniet.dk/shop/default-web/sonic-design/apparatfoedder-2-5-kg/c-23/c-108/p-844


150 kr for 5 filtcirkler??????

Man kan få dem man sætter under stolene for 10-20 kr :roll:


Det er ikke filt cirkler - det er en slags elastisk gummi/skum materiale. Men kork skulle som sagt gøre det lige så fint.


Så må jeg hellere få åbnet en flaske vin i aften :D
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Major Oblivious » fre 13 maj 2016 14:42

morfar skrev:Så må jeg hellere få åbnet en flaske vin i aften :D


Hold dig endelig ikke tilbage. Du skal nok bruge 4, så du har en til hvert hjørne :lol:
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf wMikkel » fre 13 maj 2016 15:33

Jeg er sgu ret positiv over multiplayer-delen :)
Glæder mig til flere baner.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf BizzyVaping » fre 13 maj 2016 16:52

Er jeg den eneste som ikke er videre imponeret over grafikken i singleplayer delen? Jeg synes kvaliteten er helt vildt svingende.

Auktions banen ser rigtigt godt ud, men stort set alt hvor man er udendørs synes jeg er ret undervældende. At det hele så oven i købet kører 30fps så alt bevægelse får skærmen til at ligne et sløret flimrende helvede hjælper ikke ligefrem på det.

Jeg forstår ikke at de ikke har lavet singleplayer delen i en lavere opløsning og så er gået efter 60fps, når resultatet ved 30fps ikke ser bedre ud end det gør.

Gameplayet er dog godt og er rigtigt overrasket over hvor sjov multiplayer delen er.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Muppetmilker » fre 13 maj 2016 18:07

BizzyVaping skrev:Er jeg den eneste som ikke er videre imponeret over grafikken i singleplayer delen? Jeg synes kvaliteten er helt vildt svingende.

Auktions banen ser rigtigt godt ud, men stort set alt hvor man er udendørs synes jeg er ret undervældende. At det hele så oven i købet kører 30fps så alt bevægelse får skærmen til at ligne et sløret flimrende helvede hjælper ikke ligefrem på det.

Jeg forstår ikke at de ikke har lavet singleplayer delen i en lavere opløsning og så er gået efter 60fps, når resultatet ved 30fps ikke ser bedre ud end det gør.

Gameplayet er dog godt og er rigtigt overrasket over hvor sjov multiplayer delen er.


Spiller du det på et ordenligt tv? :)
Spillet så fantastisk ud på min monitor og det gælder skam især udendørs arealerne. FPS delen kan jeg desværre ikke kommentere på, da det ikke har forstyrret mig. Naturen i spillet kan dog til tider være ret farverig, så måske det er det der har ramt lidt ved siden af hos dig?
Muppetmilker
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Esbjerg


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf wMikkel » fre 13 maj 2016 18:27

Det er sgu der flotteste spil jeg nogensinde har spillet, så kan ikke nikke genkendende til det du skriver Bizzy :)
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Dental Floss » fre 13 maj 2016 18:57

BizzyVaping skrev:Er jeg den eneste som ikke er videre imponeret over grafikken i singleplayer delen? Jeg synes kvaliteten er helt vildt svingende.

Auktions banen ser rigtigt godt ud, men stort set alt hvor man er udendørs synes jeg er ret undervældende. At det hele så oven i købet kører 30fps så alt bevægelse får skærmen til at ligne et sløret flimrende helvede hjælper ikke ligefrem på det.

Jeg forstår ikke at de ikke har lavet singleplayer delen i en lavere opløsning og så er gået efter 60fps, når resultatet ved 30fps ikke ser bedre ud end det gør.

Gameplayet er dog godt og er rigtigt overrasket over hvor sjov multiplayer delen er.

Er du sikker på, at du ikke er kommet til at starte Uncharted 1 ????
Dental Floss
Niveau 1
 
Indlæg: 63


Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Abildtrup » fre 13 maj 2016 18:59

Ja, du er den eneste ;o)
-------------------------------------------------------

http:/c.mymovies.dk/abildtrup
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf BizzyVaping » fre 13 maj 2016 19:03

Det kan godt tænkes at jeg bare har spillet for meget pc på det sidste.

Jeg synes bare græsset og vegetationen generelt kunne have været meget bedre, og lyset som de har snakket så meget om, synes jeg ser rimeligt standard ud.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf tesoo » fre 13 maj 2016 19:06

Er der nogen der ved om der er danske undertekster i udgaven fra den amerikanske PS-store?

Her tænker jeg altså hvis man så spiller det sin danske konto :)
tesoo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Krede1972 » fre 13 maj 2016 23:45

BizzyVaping skrev:Det kan godt tænkes at jeg bare har spillet for meget pc på det sidste.

Jeg synes bare græsset og vegetationen generelt kunne have været meget bedre, og lyset som de har snakket så meget om, synes jeg ser rimeligt standard ud.


Kan godt se spillet er flot lavet, men jeg er heller ikke overvældende imponeret.

Bevares, det er absolut et af de flottere/flotteste spil, der er lavet til PS4, men jeg er alligevel ikke på nogen måde mindblown eller sidder åndeløs og tænker at det er fantastisk.

Aktion-mæssigt kunne jeg bedre lide forgængeren til PS3.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Slimjay DK » lør 14 maj 2016 00:59

For mit vedkommende er et spil ikke set pænere, jeg er imponeret. Både historie og gameplay er fedt. Der er så mange små detaljer i det grafiske...
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Slimjay DK » lør 14 maj 2016 01:14

BizzyVaping skrev:Det kan godt tænkes at jeg bare har spillet for meget pc på det sidste.

Jeg synes bare græsset og vegetationen generelt kunne have været meget bedre, og lyset som de har snakket så meget om, synes jeg ser rimeligt standard ud.


Af ren nysgerrighed Hvad spiller man så på PC der er pænere, altså hvor græsset og vegetationen er meget bedre og lyset er over standard ?
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 114 gæster