Forum

Uncharted 4: A Thief's End

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Rytteren » tirs 10 maj 2016 19:39

Spil the talos principle. En af de bedre puzzle games med en voldsom god historie! Det er selvfølgelig ikke uncharted. Nå men jeg er jo vild med gameplayet, så startede spillet på knusende.. Er der nogle kapitler jeg skal være opmærksom på?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf pjulledk » tirs 10 maj 2016 20:25

hvis bare jeg kunne det også. er du gal hvor ville jeg spare mange penge så:D[/quote]

Hvad afholder dig? :)

I min verden, får jeg ikke mere ud af at sidde med en controller i hånden. Jeg har jo heller ikke quick time events i Godfatherfilmene :D[/quote]


Bliver bare træt af at høre på folk snakke hen over spillet og desuden skynder jeg mig aldrig igemmen spil, jeg skal gemmensøge alt efter skjulte ting.
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Erroneus » tirs 10 maj 2016 20:46

Rytteren skrev:Nå men jeg er jo vild med gameplayet, så startede spillet på knusende.. Er der nogle kapitler jeg skal være opmærksom på?

Læs sektionen om crushing her: http://www.playstationtrophies.org/foru ... admap.html - Bemærk der naturligvis er mindre spoilers, hvis du læser det alt for dybt.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Rytteren » tirs 10 maj 2016 23:18

Erroneus skrev:
Rytteren skrev:Nå men jeg er jo vild med gameplayet, så startede spillet på knusende.. Er der nogle kapitler jeg skal være opmærksom på?

Læs sektionen om crushing her: http://www.playstationtrophies.org/foru ... admap.html - Bemærk der naturligvis er mindre spoilers, hvis du læser det alt for dybt.


Så holder jeg mig væk. Det samme gør jeg nok med tråden her, indtil spillet er klaret :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Slimjay DK » tirs 10 maj 2016 23:36

Det spil er konge .. Og grafikken er ekstrem fed og detaljeret. Og så er der jo et gensyn med en gamle kending.

Naughty Dog kan fanme der kram.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Erroneus » tirs 10 maj 2016 23:49

Når i har gennemført spillet, så kan jeg anbefale i leger med spillets realtime filtre. Cel-shading ser sjovt ud.

Billede
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf WikDK » ons 11 maj 2016 07:43

damm det er fed MP :) der er fart over feltet og tons af unlocks :) love it
WikDK
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Erroneus » ons 11 maj 2016 11:16

Det er en rigtig solid MP ja, men ikke så meget indhold som man har set i andre spil, men sjovt er det. Dog har de en fed plan for at tilføje rigtigt meget indhold af nye baner, spiltyper, våben osv. og det hele bliver gratis! :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf bbendtsen » ons 11 maj 2016 16:40

Jeg spillede en times tid i går men måtte droope det pga. støj fra min ps4. Det ødelagde sgu oplevelsen. Tror den kører på disken uafbrudt. Andre der oplever dette?

Synes generelt min ps4 larmer, men ikke nær så meget som i det her spil :(
bbendtsen
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Erroneus » ons 11 maj 2016 16:57

Disken burde bestemt ikke køre hele tiden, da spillet bliver installeret helt til maskinens harddisk i starten og harddisken burde du ikke kunne høre, hvis du kan, så har du en defekt maskine. Men blæserne derimod vil larme, hvis du ikke har nyeste PS4 model, fordi spillet presser alt hvad det kan få ud af maskinen.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf bbendtsen » ons 11 maj 2016 19:12

Erroneus skrev:Disken burde bestemt ikke køre hele tiden, da spillet bliver installeret helt til maskinens harddisk i starten og harddisken burde du ikke kunne høre, hvis du kan, så har du en defekt maskine. Men blæserne derimod vil larme, hvis du ikke har nyeste PS4 model, fordi spillet presser alt hvad det kan få ud af maskinen.


Er blæserne optimeret i den nye (1t) model?
bbendtsen
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf BizzyVaping » ons 11 maj 2016 20:05

Erroneus skrev:Disken burde bestemt ikke køre hele tiden, da spillet bliver installeret helt til maskinens harddisk i starten og harddisken burde du ikke kunne høre, hvis du kan, så har du en defekt maskine. Men blæserne derimod vil larme, hvis du ikke har nyeste PS4 model, fordi spillet presser alt hvad det kan få ud af maskinen.


Selv på de nye maskiner larmer blæserne halv meget i Uncharted 4. Det er det første spil hvor jeg rent faktisk har kunne hører blæserne kører på den nye model.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Major Oblivious » ons 11 maj 2016 21:24

bbendtsen skrev:
Erroneus skrev:Disken burde bestemt ikke køre hele tiden, da spillet bliver installeret helt til maskinens harddisk i starten og harddisken burde du ikke kunne høre, hvis du kan, så har du en defekt maskine. Men blæserne derimod vil larme, hvis du ikke har nyeste PS4 model, fordi spillet presser alt hvad det kan få ud af maskinen.


Er blæserne optimeret i den nye (1t) model?


Du skal have PS4´eren afkoblet fra underlaget, således at vibrationerne ikke bidrager til støjen. En korkplade eller noget andet blødt materiale vil være den billigste løsning.

Min blæser kører også ofte for fuld skrald, men efter at jeg smidt den ovenpå nogle SD-feets , så hører jeg den ikke særlig meget i forhold til anlægget. Er ellers meget pernippen med den slags. Så afkobling afhjælper støjen.

SD-feets: http://www.audiocompagniet.dk/shop/default-web/sonic-design/apparatfoedder-2-5-kg/c-23/c-108/p-844
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf bbendtsen » ons 11 maj 2016 21:50

Erroneus skrev:Disken burde bestemt ikke køre hele tiden, da spillet bliver installeret helt til maskinens harddisk i starten og harddisken burde du ikke kunne høre, hvis du kan, så har du en defekt maskine. Men blæserne derimod vil larme, hvis du ikke har nyeste PS4 model, fordi spillet presser alt hvad det kan få ud af maskinen.


Jeg tror der er noget galt med disken. Drevet larmer bare man står på dashboardet, behøver ikke engang at gå ind i spillet. Måske er den stadig ved at installere det?
bbendtsen
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Erroneus » ons 11 maj 2016 22:15

Tryk på options knappen og vælg info, så burde du kunne se om den stadigvæk er i gang, mener jeg.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 127 gæster