Forum

Monkey island is back on ps3... måske

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Monkey island is back on ps3... måske

Indlægaf Rytteren » tirs 30 jun 2009 20:43

det er jo ingen hemmelighed at det gode gamle monkey island kommer til shitboxen.. og wii samt pcen ville få et helt nyt eventyr.

det har jeg jo så været lidt pist over i et stykke tid.

så faldt jeg dog over denne:

Following the article on how Serious Sam HD may make an appearance on PlayStation Network, LucasArts has suggested that Monkey Island may make an appearance as well.

The Secret of Monkey Island: Special Edition, is currently set to release 2009, with it to launch on Xbox Live Arcade and PC. When asked why LucasArts chose Xbox Live Arcade as the launch platform, and not WiiWare or PSN, Craig Derrick (producer of the remake) replied:

“Well, we never said we wouldn’t be on Wiiware or PSN now did we? We may have another platform announcement to make very, very soon.”

Derrick went onto explain that the remake of The Secret of Monkey Island, is an “experiment to see what interest there is for these types of games and if people are interested in playing them on a console”. This means if we see it do well, gamers may see Monkey Island 2 done the same way.

http://playstationlifestyle.net/2009/06 ... platforms/

hold da kæft hvor vil jeg gerne havde det til psn!
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf hazzwar » tirs 30 jun 2009 22:28

Jeg har forudbestilt Tales of Monkey Island til PC, og skal også have The Secret of Monkey Island: SE, når det udkommer til PC.
hazzwar
Niveau 4
 
Indlæg: 386
By: Herning


Indlægaf Rytteren » tirs 30 jun 2009 22:47

hazzwar skrev:Jeg har forudbestilt Tales of Monkey Island til PC, og skal også have The Secret of Monkey Island: SE, når det udkommer til PC.


skal klart også havde Tales til pc. men hvis der er en mulighed for at Monkey Island: SE kommer til ps3. så er det der den skal hentes.

1:ps3
2:pc
3:der er ikke andet, resten er jo lort
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar


Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 104 gæster