Forum

Call of Duty - Black Ops 3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » tors 20 aug 2015 07:59

Blauwy skrev:Jeg ved ikke hvad jeg havde forventet... Men ligesom alle andre CoD's lagger det ekstremt, irriterende meget. Lag Comp er der igen, igen, igen, igen skruet utroligt højt op for. Tjekkede min ping i alle kampe, kom ikke over 50, men alligevel skyder jeg folk 60 gange og dør med 1. Den samme gamle historie. Oh well, jeg er en gammel skid og så længe spillet er sjovt gør det ikke så forfærdeligt meget igen.

Spillet i sig selv dog, er super fedt. Folk flyver ikke rundt oppe i luften konstant som i AW. Dejligt.


Fløj folk MERE rundt oppe i luften i AW? Så er det godt jeg ikke spillede det. Fik kun lige spillet 2 runder mens jeg lavede mad og der var jeg ikke imponeret. Men nu får det lige et par chancer mere :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Sethos » tors 20 aug 2015 13:34

Kan være du skal investere i sådan et flight-stick, Cena. Så kan du rigtigt nyde spillet :mrgreen:
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Deqstic » tors 20 aug 2015 14:17

Er der andre som oplever, at filen ikke kan installeres på PS4? Den downloader fint, men afslutter med "Kan ikke installere".
Deqstic
 


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf TU I Raven » tors 20 aug 2015 14:20

Deqstic skrev:Er der andre som oplever, at filen ikke kan installeres på PS4? Den downloader fint, men afslutter med "Kan ikke installere".

Ja det er en system opdatering, det hentede jeg også virkede betaen som den skulle, :D
TU I Raven
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Deqstic » tors 20 aug 2015 14:22

TU I Raven skrev:
Deqstic skrev:Er der andre som oplever, at filen ikke kan installeres på PS4? Den downloader fint, men afslutter med "Kan ikke installere".

Ja det er en system opdatering, det hentede jeg også virkede betaen som den skulle, :D


Fedt, og tak for det :wink: :)
Deqstic
 


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf FPSilhan » tors 20 aug 2015 15:02

x8BiTw0LFx skrev:Ligemeget hvad jeg gør må jeg ikke komme online. Bliver ved med at få den her meddelelse:

Billede

Har prøvet at slette og geninstallere, men får stadig samme fejl..

Meget frustrerende når man gerne vil prøve det inden man smider penge efter det.


Jeg hentede beta'en igår og har siden ikke kunne komme ind i selve menu'en endnu!!!!!
Får hele tiden den samme error besked som din.
NOGEN DER KAN HJÆLPE! [-o<
FPSilhan
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf x8BiTw0LFx » tors 20 aug 2015 17:20

FPSilhan skrev:NOGEN DER KAN HJÆLPE! [-o<

Du skal slå DMZ fra og gendanne din router til fabriksindstillinger.
"There's an organization, that's activated during a catastrophic emergency, a safety switch on all odds fails - I'm part of that organization."
Billede
x8BiTw0LFx
Niveau 2
 
Indlæg: 102

Brugeravatar

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » fre 21 aug 2015 06:43

Nå. Det ligner endnu et år bliver ødelagt af lag comp. Spillet er ganske sjovt når det kører, men en stor del af tiden skal man åbenbart straffes for at sidde på en god forbindelse....igen... Tror det bliver et no go igen i år desværre.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf x8BiTw0LFx » fre 21 aug 2015 08:58

Ja jeg springer også over. Dedikerede servere burde efterhånden være standard, især når spillet skal være eSports orienteret.
"There's an organization, that's activated during a catastrophic emergency, a safety switch on all odds fails - I'm part of that organization."
Billede
x8BiTw0LFx
Niveau 2
 
Indlæg: 102

Brugeravatar

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » fre 21 aug 2015 10:46

x8BiTw0LFx skrev:Ja jeg springer også over. Dedikerede servere burde efterhånden være standard, især når spillet skal være eSports orienteret.


Ja det er utroligt man ikke har overvejet det efter den feedback man har fået de sidste år. Det må handle om man ikke vil bruge pengene på det. Men nu tjener de selvfølgelig heller ikke så mange penge på COD serien...
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf wMikkel » søn 23 aug 2015 12:07

Hold kæft hvor ville jeg ønske betaen lige varede en uge længere og jeg havde ferie :D
Elsker det. Nu har jeg bandet og brokket mig gevaldigt over AW i længere tid, så det er rart med COD der bare spiller!
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » søn 23 aug 2015 12:16

wMikkel skrev:Hold kæft hvor ville jeg ønske betaen lige varede en uge længere og jeg havde ferie :D
Elsker det. Nu har jeg bandet og brokket mig gevaldigt over AW i længere tid, så det er rart med COD der bare spiller!


Når ellers pingen er god er det skide sjovt ja! Alt det med dobbelt jump, løbe på væggene + fremtids gadgets generer mig slet ikke så meget som jeg havde ventet. Jeg er ret sikker på jeg ender med at købe spillet i år.

Det er bare trist man er nødt til at hoppe på wi-fi i stedet for at spille på kabel, for ikke at få alt for meget lag compensation imod sig. Når jeg spiller kablet på min 100/100 har jeg mange insta death, hvor i mod på wi-fi føler jeg kampene er meget mere even.

Jeg kan dog godt mærke jeg ikke er blevet bedre at næsten 2 års pause. Går sjælendt meget mere end 1.20-1.50 i KD, og mange kampe går jeg under 1.0. Men jeg syntes det sjovt alligevel :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » søn 23 aug 2015 15:56

Jeg ville betale gode penge for at presse release frem til næste uge :P
Kæft det er fedt. Har savnet stilen fra BO2, og jeg føler mig hjemme her i BO3. Har savnet at have et spil jeg kan tage frem og spille et par timer (eller 12..) og bare ødelægge folk med høje scorestreaks :mrgreen: Kæft det er godt!

Forbindelsen og lag comp er så en anden sag, men det er ikke helt så dominerende som i BO2 og AW.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Hasani94 » tors 15 okt 2015 12:38

Hej folkens - Tænkte at det ville være det mest optimale tråd at spørge i....
Har tænkt på at købe "Deluxe edition" af spillet fra US-PSN for at spare lidt penge, men kommer dette til at have nogen påvirkning? Tænker på evt. "Region-lock" osv.
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf wMikkel » tors 15 okt 2015 15:55

Hasani94 skrev:Hej folkens - Tænkte at det ville være det mest optimale tråd at spørge i....
Har tænkt på at købe "Deluxe edition" af spillet fra US-PSN for at spare lidt penge, men kommer dette til at have nogen påvirkning? Tænker på evt. "Region-lock" osv.


Så vidt jeg ved skal du bare hente alt DLC fra US Store også.
Ellers er der ikke mere i det tror jeg :)
wMikkel
 
Indlæg: 1513


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 89 gæster