Forum

Call of Duty - Black Ops 3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » fre 04 dec 2015 14:46

Kan du ikke prøve at uploade en kamp så vi kan se din spillestil og hvad årsagen er til det ikke går så godt? :)
Der kan være mange årsager til det går dårligt. Nogle af de fejl jeg feks laver kan være jeg render rundt og aimer for lavt, så jeg ikke giver nok dmg når jeg møder folk, selvom jeg måske skyder først. Jeg render meget midt på gangene, så fjenderne når at se mig inden vi kommer heads up. Det kan være nogle af tingene.

Hvis vi kan se et klip af dine kampe er det meget nemmere at komme med forslag :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Hasani94 » fre 04 dec 2015 16:04

Bruger folk det samme våben til hver bane, eller har i nogle forskellige præferencer til de forskellige maps? Jeg synes at det er lidt frustrerende, at jeg altid klarer mig bedst med VMP'en! :S
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » fre 04 dec 2015 16:10

Hasani94 skrev:Bruger folk det samme våben til hver bane, eller har i nogle forskellige præferencer til de forskellige maps? Jeg synes at det er lidt frustrerende, at jeg altid klarer mig bedst med VMP'en! :S


Under normale omstændigheder (Når jeg ikke går efter guld på specifikke våben) så vælger jeg våben efter mappet. Men i øjeblikket spiller jeg kun ét våben af gangen. Det giver lidt ekstra udfordring at bruge SMG på long range maps, men jeg vil gerne have guld på alle våben :)

Hvis du vil prøve et andet våben som minder om VMP, så giv Vesper en chance. Dejligt våben, især med rapid fire og extended mags :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Hasani94 » fre 04 dec 2015 17:27

Cena skrev:
Hasani94 skrev:Bruger folk det samme våben til hver bane, eller har i nogle forskellige præferencer til de forskellige maps? Jeg synes at det er lidt frustrerende, at jeg altid klarer mig bedst med VMP'en! :S


Under normale omstændigheder (Når jeg ikke går efter guld på specifikke våben) så vælger jeg våben efter mappet. Men i øjeblikket spiller jeg kun ét våben af gangen. Det giver lidt ekstra udfordring at bruge SMG på long range maps, men jeg vil gerne have guld på alle våben :)

Hvis du vil prøve et andet våben som minder om VMP, så giv Vesper en chance. Dejligt våben, især med rapid fire og extended mags :)

Fedt. Vil prøve at give Vesper en chance, men hvis jeg vil ud af min "SMG-Comfort zone", hvad ville du så kunne anbefale? Jeg tænker på lidt større baner, hvor smg'er ikke anbefales... Jeg havde set frem til Man-O-War, men jeg kan virkelig ikke lide våbnet af et eller andet grund! :P
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » fre 04 dec 2015 17:29

Det er lidt forskelligt hvilke våben jeg bruger på hvilke maps. Jeg kan sagtens tonse rundt med en SMG på de større maps, men er dog ikke for fin til at hive M8'eren/Sheiva/XR2 på dem. Afhænger lidt af humøret/selvtilliden og hvordan jeg spiller på dagen.
Lige pt har jeg brugt den første pistol rigtig meget og rundet kampe med 30 kills på maps som Stronghold, det er satme også sjovt en gang imellem :P
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » fre 04 dec 2015 17:33

Hasani94 skrev:
Cena skrev:
Hasani94 skrev:Bruger folk det samme våben til hver bane, eller har i nogle forskellige præferencer til de forskellige maps? Jeg synes at det er lidt frustrerende, at jeg altid klarer mig bedst med VMP'en! :S


Under normale omstændigheder (Når jeg ikke går efter guld på specifikke våben) så vælger jeg våben efter mappet. Men i øjeblikket spiller jeg kun ét våben af gangen. Det giver lidt ekstra udfordring at bruge SMG på long range maps, men jeg vil gerne have guld på alle våben :)

Hvis du vil prøve et andet våben som minder om VMP, så giv Vesper en chance. Dejligt våben, især med rapid fire og extended mags :)

Fedt. Vil prøve at give Vesper en chance, men hvis jeg vil ud af min "SMG-Comfort zone", hvad ville du så kunne anbefale? Jeg tænker på lidt større baner, hvor smg'er ikke anbefales... Jeg havde set frem til Man-O-War, men jeg kan virkelig ikke lide våbnet af et eller andet grund! :P


XR-2 er mine favorit AR sammen med M87A. Den er let som en SMG, men slår som en AR. Den er bare 3 round burst, så hvis man normalt er til fuldautomatisk kræver det lige lidt tilvænning. M87A er lidt mere tung i det, men den slår hårdere hvis du spiller core.
Hvis du vil have have en fuld automatisk AR, så er den første AR rigtig god! AN47 eller hvad den hedder. Den der ligner en AK-47 :) Jeg var heller ikke glad for Man-o-war da den simpelthen tænder for langsomt til min spillestil, men skal i gennem den på et tidspunkt :)

EDIT:
Utroligt jeg efter så mange timers spil ikke kan huske navne på våben jeg har lavet over 1000 kills med :P
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Hasani94 » fre 04 dec 2015 17:39

Tak for jeres tips, drenge! Jeg vil se frem til at åbne for M8, og i mellemtiden vil jeg prøve at vende mig til at spille med "burst" våben! Det hjælper måske også på min "trigger-happy" finger.... :D
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » fre 04 dec 2015 18:02

Din glade trigger finger bliver lidt mere rolig når du har spillet med burst våben et lille stykke tid. Det er bare tilvænning, det er ren muskel hukommelse eller hvad man kalder det :P Da jeg havde spillet M8'eren op til guld og gik tilbage til full auto våben, AR's eller SMG's, var jeg markant bedre til at styre min finger til ikke bare at holde i bund og håbe på det bedste. Så det kommer stille og roligt, men det er en "evne" du bliver glad for at have lært senere hen.

Cena hvad er der med dig og den AN97? KN-44 hedder den, lær det nu! :mrgreen:
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » fre 04 dec 2015 18:11

Blauwy skrev:
Cena hvad er der med dig og den AN97? KN-44 hedder den, lær det nu! :mrgreen:


Det var noget med nogle tal og bogstaver :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » fre 04 dec 2015 18:16

Cena skrev:
Blauwy skrev:
Cena hvad er der med dig og den AN97? KN-44 hedder den, lær det nu! :mrgreen:


Det var noget med nogle tal og bogstaver :D


Ja det er der nok noget om. Du er heller ikke god til at genkende folk vi spiller imod, så er det også nemmere at lave sine egne navne til tingene :D :mrgreen:
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Hasani94 » lør 05 dec 2015 00:27

Hold da kæft hvor jeg elsker Pharo'en! Den er jo lige så god som VMP'en, men mindre recoil! Lidt OP måske..?
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf ikkNico » lør 05 dec 2015 22:14

Awareness virker helt ødelagt for mig.

Jeg kan høre folk gennem vægge, huse og klipper på andre lanes, men en mand med awareness og gung-ho kan sprinte lige bag mig og slide helt ind på livet af mig, og jeg hører ham på intet tidspunkt. Det giver ingen mening, med mindre der er en død zone for awareness tæt på, som jeg ikke har hørt om.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf enfen » lør 05 dec 2015 23:18

Kunne det tænkes, at modstanderen havde Dead Silence på?
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf ikkNico » lør 05 dec 2015 23:53

Det kunne det godt, og det checker jeg hver gang det sker. Det er meget sjældent jeg ser Dead Silence, men jeg ser tit Awareness og Engineer, og ikke andre perks i 3. slot.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf enfen » lør 05 dec 2015 23:56

Jeg bruger selv - stort set hele tiden - Awareness+Dead Silence i Perk 3. Men jeg spiller så også primært FFA.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster