Forum

Call of Duty - Black Ops 3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf wMikkel » tors 09 apr 2015 19:30

Hej!

Der er forhåbentlig andre end mig herinde der glæder sig til det nye Call of Duty.
Activision har i dag udgivet en teaser trailer til det næste COD og i samme forbindelse fortælles der at der vil være en 'World reveal' d. 26 april.

Hvem er hyped?? :D

http://www.gamespot.com/articles/watch- ... 0-6426515/
Senest rettet af wMikkel fre 10 apr 2015 08:48, rettet i alt 1 gang.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Call of Duty - 2015

Indlægaf Sethos » tors 09 apr 2015 19:32

Bliver Black Ops 3. Vil ikke sige jeg er hyped, men glæder mig til at se om Treyarch kan lave en værdig efterfølger til Black Ops 2, som var eminent. Så kunne jeg sagtens være på vognen. Hvis de også begynder på jetpacks og alt det pis, så nej.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Call of Duty - 2015

Indlægaf TU I Raven » tors 09 apr 2015 20:00

Sethos skrev:Bliver Black Ops 3. Vil ikke sige jeg er hyped, men glæder mig til at se om Treyarch kan lave en værdig efterfølger til Black Ops 2, som var eminent. Så kunne jeg sagtens være på vognen. Hvis de også begynder på jetpacks og alt det pis, så nej.

Her det ligesom dig Sethos. Bare noget mere barebone, så er jeg tilfreds.
TU I Raven
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Re: Call of Duty - 2015

Indlægaf dualhandel » tors 09 apr 2015 20:28

Det er jo nok den bedste COD serie der har været (Black Ops red.) udover muligvis Modern Warfare, så har de gang på gang formået at levere at fremragende historie, en helt perfekt oplevelse inden for zombies! (hvilket jeg nok glæder mig mest til at se hvad de gør med det) og så deres multiplayer, hvilket jeg ikke var en fan af i nogen af de foregående BO spil, men mon ikke jeg får lyst til at spille det en del også. Alt i alt ser alene teaseren bedre ud end AW gjorde... jeg er hyped allerede! :D
dualhandel
Niveau 2
 
Indlæg: 176


Re: Call of Duty - 2015

Indlægaf Blauwy » tors 09 apr 2015 20:34

Hvis de bare laver en BO2.5 og retter deres lag comp problemer, så er jeg en glad mand. Håber det er spillet der får mig til at tænde en af mine konsoller igen.

Laver de en Sledge Hammer og tilføjer Exo boost, jump, ect ect springer jeg pænt over.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Call of Duty - 2015

Indlægaf frimann80 » tors 09 apr 2015 21:43

Yes Yes Yes :) Bo|| var møj fedt
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


Re: Call of Duty - 2015

Indlægaf Morten Skou » tors 09 apr 2015 22:10


HD:
http://video.pslife.dk/playstation/3286 ... black.html

Jeg er mega glad for at det er BO3... håber virkelig at det kan bringe serien tilbage til noget der virker, i stedet for det sidste Infinity Ward crap.
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Re: Call of Duty - 2015

Indlægaf Combio19 » tors 09 apr 2015 22:52

Elsker Black Ops serien! Håber det bliver noget i stil med Black ops 1. Hellere tilbage i tiden, end frem i tiden, imo :D
Combio19
Niveau 0
 
Indlæg: 12
By: Holstebro


Re: Call of Duty - 2015

Indlægaf tue69 » fre 10 apr 2015 09:07

Blauwy skrev:Hvis de bare laver en BO2.5 og retter deres lag comp problemer, så er jeg en glad mand. Håber det er spillet der får mig til at tænde en af mine konsoller igen.

Laver de en Sledge Hammer og tilføjer Exo boost, jump, ect ect springer jeg pænt over.


Blauwy taler sande ord!
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf dualhandel » fre 10 apr 2015 10:27

Det er blevet lækket at spillet kommer til at foregå i fremtiden, dog er jeg usikker på om det kommer til at have flashbacks (men det er jo BO serien, og de har altid flashbacks :P ) men det skulle eftersigende være det mest "ambitiøse" COD til dato, og skulle give spillerne den bedste spil oplevelse de har haft med COD (selvom det siger de hvert år, håber og tror jeg på det ;) ) og ZOMBIES KOMMER TILBAGE!!! WHAT'S NOT TO LIKE?? :D
dualhandel
Niveau 2
 
Indlæg: 176


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Sethos » fre 10 apr 2015 10:31

dualhandel skrev:Det er blevet lækket at spillet kommer til at foregå i fremtiden


Gjorde Black Ops 2 også, så det er vel ingen stor overraskelse.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Call of Duty - 2015

Indlægaf Cena » fre 10 apr 2015 10:31

tue69 skrev:
Blauwy skrev:Hvis de bare laver en BO2.5 og retter deres lag comp problemer, så er jeg en glad mand. Håber det er spillet der får mig til at tænde en af mine konsoller igen.

Laver de en Sledge Hammer og tilføjer Exo boost, jump, ect ect springer jeg pænt over.


Blauwy taler sande ord!


Jeg er med på den her vogn.

BO2.5 - JA TAK | Exo Boost mm - NEJ TAK!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - 2015

Indlægaf Blauwy » fre 10 apr 2015 10:37

Cena skrev:
tue69 skrev:
Blauwy skrev:Hvis de bare laver en BO2.5 og retter deres lag comp problemer, så er jeg en glad mand. Håber det er spillet der får mig til at tænde en af mine konsoller igen.

Laver de en Sledge Hammer og tilføjer Exo boost, jump, ect ect springer jeg pænt over.


Blauwy taler sande ord!


Jeg er med på den her vogn.

BO2.5 - JA TAK | Exo Boost mm - NEJ TAK!


Det er sgu også for længe siden at vi har siddet og gokket i ring alle sammen.

Håber inderligt det bliver noget der kan rette op på det.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf enfen » fre 10 apr 2015 11:29

Hvis de bare holder sig fra jet packs, så er vi på rette spor igen.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf enfen » man 27 apr 2015 09:57

Og det kunne de så ikke (klare jeg sig uden "jetpacks"). Som jeg skrev på xboxlife, så ligner det bare et uofficielt Titanfall 2. Havde håbet på klassisk COD.

enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster