Forum

Star Wars: Battlefront

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf BizzyVaping » man 12 okt 2015 22:44

potaten93 skrev:
BizzyVaping skrev:Jeg er kommet lidt i tvivl om jeg skal have spillet efter at have prøvet betaen.

Jeg synes banerne i er halv dårlige/uinteressante. 3. person view er overpowered, da der absolut ingen præcisions bonus er ved at være i 1. person, og man har langt bedre udsyn/overblik i 3. person.

Selve gameplayet er som sådan sjovt nok, men hold op hvor er de baner kedelige.




jeg har ikke haft problemer med 1. person jeg sidder altid med flere kills end døde i betaen..
og hoth er jo også den kedeligeste planet i star wars (min mening self)... er helt sikker på Endor, Dagoba osv er langt bedre :D

Det ændre jo ikke rigtigt på at 3.person er OP ;)
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf potaten93 » man 12 okt 2015 22:59

BizzyVaping skrev:
potaten93 skrev:
BizzyVaping skrev:Jeg er kommet lidt i tvivl om jeg skal have spillet efter at have prøvet betaen.

Jeg synes banerne i er halv dårlige/uinteressante. 3. person view er overpowered, da der absolut ingen præcisions bonus er ved at være i 1. person, og man har langt bedre udsyn/overblik i 3. person.

Selve gameplayet er som sådan sjovt nok, men hold op hvor er de baner kedelige.




jeg har ikke haft problemer med 1. person jeg sidder altid med flere kills end døde i betaen..
og hoth er jo også den kedeligeste planet i star wars (min mening self)... er helt sikker på Endor, Dagoba osv er langt bedre :D

Det ændre jo ikke rigtigt på at 3.person er OP ;)


den eneste fordel du har er at du kan se "rundt om dig".. ergo vil jeg ikke sige det er overpoweret. en person der er vant til 1. person kan finde ud af at kigge til siderne og bag sig bare engang i mellem, man kan jo også bruge kortet på skærmen ind i mellem :lol: kan sku ikke se problemet her jeg synes ikke det er OP.
potaten93
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Hasani94 » man 12 okt 2015 23:52

potaten93 skrev:
den eneste fordel du har er at du kan se "rundt om dig".. ergo vil jeg ikke sige det er overpoweret. en person der er vant til 1. person kan finde ud af at kigge til siderne og bag sig bare engang i mellem, man kan jo også bruge kortet på skærmen ind i mellem :lol: kan sku ikke se problemet her jeg synes ikke det er OP.

Det er da en kæmpe fordel, at du kan se hvad der sker omkring dig, selvom du er i "cover" bag pods fx. - Det kan ihvertfald ikke lade sig gør i 1. person-mode.
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Sethos » man 12 okt 2015 23:54

Third person er da klart en fordel. Selv store YouTubere sidder og spiller i tredje person, fordi det giver et langt bedre overblik. Du kan endda glo ud over kanter og omkring hjørner -- Hvordan i alverden kan man sidde og forsvarere det som ikke værende en klokkeklar fordel?
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf potaten93 » tirs 13 okt 2015 00:20

du beder jo også selv om at blive skudt, hvis du ikke tjekker hjørnet før du går ind.. ja det er en fordel men klart ikke en overpoweret fordel der er forskel på overpoweret og en fordel..
potaten93
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf BizzyVaping » tirs 13 okt 2015 05:36

potaten93 skrev:
den eneste fordel du har er at du kan se "rundt om dig".. ergo vil jeg ikke sige det er overpoweret. en person der er vant til 1. person kan finde ud af at kigge til siderne og bag sig bare engang i mellem, man kan jo også bruge kortet på skærmen ind i mellem :lol: kan sku ikke se problemet her jeg synes ikke det er OP.


I de fleste spil hvor der er både 1. og 3. persons vinkel er der en bonus til præcision i 1.person for at gøre det mere lige. Forstår bare ikke hvorfor de ikke har gjort det i battlefront.

Om man kalder det overpowered eller en fordel kan vel komme ud på et. 3.person har for høj præcision, derfor kaldte jeg det overpowered ;) (Det større synsfelt ville jeg kalde en fordel)

Om man er vant til at spille 1.person eller ej ændre altså ikke på at 3.person har en kæmpe fordel i battlefront :)
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf potaten93 » tirs 13 okt 2015 11:53

synes sku i overdriver for sygt ja det er en fordel at kunne se rundt om sig men det gøre den sku ikke overpowered... du kunne jo også bare lige kaste en granat ind i rummet eller tjekke siderne... desuden havde 1. person været overpowered i 3.person spillernes øjne hvis de ikke kunne ramme hvis de fjerner præcisionen. så uanset hvad vil der være en side der whiner fordi den anden side synes de er overpoweret..
potaten93
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Sethos » tirs 13 okt 2015 13:54

potaten93 skrev:ja det er en fordel


Godt, så er vi enige.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf potaten93 » tirs 13 okt 2015 15:39

Sethos skrev:
potaten93 skrev:ja det er en fordel


Godt, så er vi enige.


ja i at det er en fordel =D> men det gøre det jo ikke overpoweret ;)
og har på ingen tidspunkt sagt at det ikke var en fordel.. men er glad for vi har din skarpe hjerne så du kan fortælle mig hvad jeg skrev :)
potaten93
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf BizzyVaping » tirs 13 okt 2015 16:47

potaten93 skrev:
Sethos skrev:
potaten93 skrev:ja det er en fordel


Godt, så er vi enige.


ja i at det er en fordel =D> men det gøre det jo ikke overpoweret ;)
og har på ingen tidspunkt sagt at det ikke var en fordel.. men er glad for vi har din skarpe hjerne så du kan fortælle mig hvad jeg skrev :)


En fordel, overpowered, eller bare dårligt balanceret er vel alle udtryk for det samme :)
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf potaten93 » tirs 13 okt 2015 17:09

nope det er det ikke, sorry at jeg skal være personen der fortæller dig det :D.... og hvis du har sådan et stort problem så spil det dog selv i 3. person eller lad være med at spil det :D

dårligt balanceret og OP er tæt på at være ens... Fordel er noget helt helt andet.
potaten93
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf BizzyVaping » tirs 13 okt 2015 17:39

potaten93 skrev:nope det er det ikke, sorry at jeg skal være personen der fortæller dig det :D.... og hvis du har sådan et stort problem så spil det dog selv i 3. person eller lad være med at spil det :D

dårligt balanceret og OP er tæt på at være ens... Fordel er noget helt helt andet.


Det er jeg så bare ikke enig i. At noget er overpowered betyder bare at det har en unfair fordel.

Jeg håber på/regner med det bliver rettet på et tidspunkt
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Sethos » tirs 13 okt 2015 17:52

Overpower er et ekstremt bredt udtryk, der dækker over du bruger en større kræft f.eks. til at overkomme en mindre, vinde over nogen kan også være at 'overpower' dem. Så måske du skal lade være med at være så pedantisk omkring det udtryk, potaten, når du tydeligvis ved hvad der menes plus du ikke har den flueknepper diskussionen i din favør heller. Så slet ikke fra et almindelig spil mæssigt perspektiv skal man sidde og gøre i små sko over udtrykket "overpowered". Funktion A, der er bedre end funktion B på alle måde og giver nogle åndsvage fordele falder da klart under titlen 'overpowered'.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf potaten93 » tirs 13 okt 2015 17:58

du kan jo også bare joine 3. person spillerne -_- siden du ser det som sådan et stort problem.. overpoweret er primært unbalance... hvis jeg køber et dyrt headset fx astro a40 giver det mig en fordel, det gør mig ikke overpoweret.. folk med skills vil altid slagte folk der ikke har skills ergo kan en i 1.person være ligeså god som en i 3. person også i star wars..
potaten93
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Sethos » tirs 13 okt 2015 18:07

potaten93 skrev:du kan jo også bare joine 3. person spillerne -_- siden du ser det som sådan et stort problem..


Eller man kan bruge et diskussions forum til at lufte sine meninger om en funktion, som blev gjort. Men det har du lidt svært ved at håndtere åbenbart.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 135 gæster