Forum

Star Wars: Battlefront

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf potaten93 » tirs 13 okt 2015 18:13

Sethos skrev:Overpower er et ekstremt bredt udtryk, der dækker over du bruger en større kræft f.eks. til at overkomme en mindre, vinde over nogen kan også være at 'overpower' dem. Så måske du skal lade være med at være så pedantisk omkring det udtryk, potaten, når du tydeligvis ved hvad der menes plus du ikke har den flueknepper diskussionen i din favør heller. Så slet ikke fra et almindelig spil mæssigt perspektiv skal man sidde og gøre i små sko over udtrykket "overpowered". Funktion A, der er bedre end funktion B på alle måde og giver nogle åndsvage fordele falder da klart under titlen 'overpowered'.


efter min mening er det ikke overpowered ja du får nogle fordele, men hvad vil du bruge fordelene til hvis du sutter ? når alt kommer til alt er det lag og skills der bestemmer ikke en skid om du spiller 1. person eller 3. person.. og jeg har lov til at ytre mig om min mening og har rimeligt meget sagt det er min mening.

man har jo valg
1)joine 3.person spillerne
2)lade være med at købe spillet
Senest rettet af potaten93 tirs 13 okt 2015 18:19, rettet i alt 1 gang.
potaten93
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf potaten93 » tirs 13 okt 2015 18:16

Sethos skrev:
potaten93 skrev:du kan jo også bare joine 3. person spillerne -_- siden du ser det som sådan et stort problem..


Eller man kan bruge et diskussions forum til at lufte sine meninger om en funktion, som blev gjort. Men det har du lidt svært ved at håndtere åbenbart.



i kan jo joine dem, så kan ikke se en grund til at sidde og whine så meget over det.
potaten93
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Sethos » tirs 13 okt 2015 18:19

potaten93 skrev:i kan jo joine dem, så kan ikke se en grund til at sidde og whine så meget over det.


Du har ikke helt styr på hvordan internet diskussion fungere, har du? Er du også sådan du fungere i den virkelig verden, stikker fingerene i ørene og skråler "LALALA" når du ikke kan lide debatten?
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf potaten93 » tirs 13 okt 2015 18:22

Sethos skrev:
potaten93 skrev:i kan jo joine dem, så kan ikke se en grund til at sidde og whine så meget over det.


Du har ikke helt styr på hvordan internet diskussion fungere, har du? Er du også sådan du fungere i den virkelig verden, stikker fingerene i ørene og skråler "LALALA" når du ikke kan lide debatten?


Jamen mange tak skal du ha for det personlige angreb :) meget modent <3
potaten93
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf BizzyVaping » tirs 13 okt 2015 18:27

potaten93 skrev:du kan jo også bare joine 3. person spillerne -_- siden du ser det som sådan et stort problem.. overpoweret er primært unbalance... hvis jeg køber et dyrt headset fx astro a40 giver det mig en fordel, det gør mig ikke overpoweret.. folk med skills vil altid slagte folk der ikke har skills ergo kan en i 1.person være ligeså god som en i 3. person også i star wars..


Du er jo helt håbløs :roll:

Hvad har "skills" med det her at gøre?

Der er ingen der har sagt noget som helst om, at der ikke kan være folk som spiller i 1.person som slagter alle andre, og jeg forstår slet ikke hvorfor du nævner det i en diskussion omkring om noget er overpowered/ubalanceret/har en unfair fordel?

Hvad har det med hinanden at gøre?
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Maethiel » tirs 13 okt 2015 18:29

potaten93 skrev:
Sethos skrev:
potaten93 skrev:i kan jo joine dem, så kan ikke se en grund til at sidde og whine så meget over det.


Du har ikke helt styr på hvordan internet diskussion fungere, har du? Er du også sådan du fungere i den virkelig verden, stikker fingerene i ørene og skråler "LALALA" når du ikke kan lide debatten?


Jamen mange tak skal du ha for det personlige angreb :) meget modent <3


Personligt angreb? jeg ser intet angreb, men nærmere en meget korrekt gengivelse af din person....

Det er til gengæld meget umodent at gemme sig bag personligt angreb kortet, fordi folk konstaterer ens totale og åbenlyse mangel på evner til at diskutere.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar

Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Sethos » tirs 13 okt 2015 18:36

potaten93 skrev:
Sethos skrev:
potaten93 skrev:i kan jo joine dem, så kan ikke se en grund til at sidde og whine så meget over det.


Du har ikke helt styr på hvordan internet diskussion fungere, har du? Er du også sådan du fungere i den virkelig verden, stikker fingerene i ørene og skråler "LALALA" når du ikke kan lide debatten?


Jamen mange tak skal du ha for det personlige angreb :) meget modent <3


Der var intet personligt angreb i det, overhovedet. Jeg beskriver præcis hvad du gør har gjort i denne 'debat'. Du har konstant prøvet at lukke den ved at sige folk skal holde sig væk, kalde dem 'whinere', prøve at køre en langtrukken pedantisk debat omkring et ord hoveddelen af os ved hvad betyder, i denne sammenhæng. Det er jo en falliterklæring af rang når et ord skal fluekneppes eller man skal til at hive 'personangreb' beskyldningerne frem.

At du så netop fastholder den debatform og som nævnt, kalder folk whinere fordi du ikke ser dig enig, det er måske det mest umodne ved hele situationen.

Du er på et diskussion forum. Manden nævner en feature han ikke er tilfreds med, en feature rigtig mange har nævnt som et negativt punkt, så skal man ikke bare lukkes ned på den måde fordi du er uenig.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf potaten93 » tirs 13 okt 2015 18:43

BizzyVaping skrev:
potaten93 skrev:du kan jo også bare joine 3. person spillerne -_- siden du ser det som sådan et stort problem.. overpoweret er primært unbalance... hvis jeg køber et dyrt headset fx astro a40 giver det mig en fordel, det gør mig ikke overpoweret.. folk med skills vil altid slagte folk der ikke har skills ergo kan en i 1.person være ligeså god som en i 3. person også i star wars..


Du er jo helt håbløs :roll:

Hvad har "skills" med det her at gøre?

Der er ingen der har sagt noget som helst om, at der ikke kan være folk som spiller i 1.person som slagter alle andre, og jeg forstår slet ikke hvorfor du nævner det i en diskussion omkring om noget er overpowered/ubalanceret/har en unfair fordel?

Hvad har det med hinanden at gøre?


det er jo ikke overpowered, du får nogle fordele og thats it.. så er det jo også overpowered at spille empire på walker assault .. der er fordele i alle spil WoW, SWTOR, Destiny, Dragonball Xeno og der har man jo 2 muligheder spille spillet eller lade være.
potaten93
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf potaten93 » tirs 13 okt 2015 18:54

okay lad os sige de fjerner præcisionen fra 3. person hvad vil der så ske ?? så ville 3.person spillerne sige præcis det samme at 1. person er overpowered uanset hvad vil den ene side (nu må jeg jo ikke sige whine) brokke sig over den anden side er overpowered.. ergo uanset hvad har man nogle valg og de er at enten kan man spille på siden der har fordelen, spille det man kan lide eller lade være med at spille spillet(sådan er det i de fleste spil). Ea kan ikke gøre alle tilfredse (desuden gider de nok hellere ikke). har hellere ikke sagt jeg var uenig med at det var en fordel kun at jeg er uenig i at det blev kaldt overpowered.
potaten93
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf BizzyVaping » tirs 13 okt 2015 19:05

potaten93 skrev:
BizzyVaping skrev:
potaten93 skrev:du kan jo også bare joine 3. person spillerne -_- siden du ser det som sådan et stort problem.. overpoweret er primært unbalance... hvis jeg køber et dyrt headset fx astro a40 giver det mig en fordel, det gør mig ikke overpoweret.. folk med skills vil altid slagte folk der ikke har skills ergo kan en i 1.person være ligeså god som en i 3. person også i star wars..


Du er jo helt håbløs :roll:

Hvad har "skills" med det her at gøre?

Der er ingen der har sagt noget som helst om, at der ikke kan være folk som spiller i 1.person som slagter alle andre, og jeg forstår slet ikke hvorfor du nævner det i en diskussion omkring om noget er overpowered/ubalanceret/har en unfair fordel?

Hvad har det med hinanden at gøre?


det er jo ikke overpowered, du får nogle fordele og thats it.. så er det jo også overpowered at spille empire på walker assault .. der er fordele i alle spil WoW, SWTOR, Destiny, Dragonball Xeno og der har man jo 2 muligheder spille spillet eller lade være.


Man kan også håbe på at DICE til sidst får det rettet med en af de 117 patches, de altid ender med at sende ud efter release (De er ikke ligefrem kendte for at ramme rigtigt i første forsøg ;) )

Jeg håber stadig betaen er et lidt ældre build hvor de ikke har fået finjusteringerne helt på plads endnu.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf potaten93 » tirs 13 okt 2015 19:08

ja det har man lov til at håbe på :). er bare ret sikker på uanset hvad vil der være en side der får fordelen :)
potaten93
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf BizzyVaping » tirs 13 okt 2015 19:12

potaten93 skrev:okay lad os sige de fjerner præcisionen fra 3. person hvad vil der så ske ?? så ville 3.person spillerne sige præcis det samme at 1. person er overpowered uanset hvad vil den ene side (nu må jeg jo ikke sige whine) brokke sig over den anden side er overpowered.. ergo uanset hvad har man nogle valg og de er at enten kan man spille på siden der har fordelen, spille det man kan lide eller lade være med at spille spillet(sådan er det i de fleste spil). Ea kan ikke gøre alle tilfredse (desuden gider de nok hellere ikke). har hellere ikke sagt jeg var uenig med at det var en fordel kun at jeg er uenig i at det blev kaldt overpowered.


3. person ville jo stadig have bedre field of view i det tilfælde.

Så må man jo vælge hvilken af de 2 man vil ofre. Bedre udsyn eller en smule bedre præcision. Det er balance.

Som det er i betaen er det kun 3.person som har en klar fordel.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf potaten93 » tirs 13 okt 2015 19:21

kommer lidt an på om man er vant til at spille 3.person eller 1.person, jeg spillede langt bedre i betaen i 1.person da jeg er vant til det.
potaten93
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Vreki » man 19 okt 2015 11:10

Bump da jeg har været væk i sidste uge.

Kunne man spille i tredje person? Det opdagede jeg slet ikke :roll:
Normalt i spil med begge muligheder, så vil jeg spille i third person når jeg bevæger mig rundt, og så skifte til first person når jeg skal ramme.

Det er pudsigt at de har valgt ikke at give first person en accuracy bonus, men så vidt jeg husker så har de også fravalgt at give en bonus når man bruger ADS.

Nu er det jo et DICE spil, så jeg forventer at det bliver plaget af balanceproblemer som de nægter at erkende.
Hvis det var endnu et Battlefield spil så var jeg ikke interesseret, men jeg er villig til at acceptere en hel del for at få den Star Wars oplevelse som demoen gav mig.

Mht til lyden som det blev talt om tidligere i tråden, så mener jeg faktisk at opsætningen af selve spillet gav mulighed for at vælge mellem headset og home theatre foruden DICEs sædvanlige lydprofiler ,"War tapes" eller hvad de nu kalder det.
Her undrede jeg mig også over at man skulle sætte headset/surround op i spillet, det burde da være en konsol opsætning.

Nå, men jeg nød virkelig demoen, også selv om det ikke gik voldsomt godt. Det er et spil som jeg regner med at købe, også selv om jeg er forberedt på at DICE laver bæ i det. Star Wars trækker bare for meget :lol:

Ny trailer:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Raptor660 » tirs 20 okt 2015 19:32

Er det slut med at spille betaen? Sidst jeg kiggede stod der bare, at serverne var nede
Raptor660
Niveau 1
 
Indlæg: 58


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 120 gæster