Forum

Star Wars: Battlefront

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Vreki » tors 08 okt 2015 20:42

Indtil videre har jeg kun prøvet offline, men det ser ganske rimeligt ud.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Hasani94 » tors 08 okt 2015 21:38

Spillet virker virkelig "casual" = Sjovt, men ikke rigtigt noget der kan holde en kørende i længere tid...? Det er selvfølgeligt bare en BETA, men...
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Vreki » fre 09 okt 2015 06:48

Hasani94 skrev:Spillet virker virkelig "casual" = Sjovt, men ikke rigtigt noget der kan holde en kørende i længere tid...? Det er selvfølgeligt bare en BETA, men...


Nej, jeg er enig i at ihvertfald Survival mode mangler lidt dybde. Det nærmeste jeg har at sammenligne med er det der Alien horde mode fra COD:Ghosts, og der er meget mere replay værdi. Mere variation i våben, maps og modstandere.

Nu ved jeg godt at betaen kun viser 6 ud af 15 mulige waves, men der er ikke rigtigt noget der for mig antyder at der sker en hel masse i de næste waves.

Når det er sagt, så er alene muligheden for coop starwars med knægten næsten nok til at jeg køber spillet :lol:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Slimjay DK » lør 10 okt 2015 19:06

Jeg skal da lige love for at Xbox One version halter efter PS4 .. Det er tungt og føles langsommere, og grafisk er det ikke nær så skarpt som PS4 versionen, det er ligesom det er lidt blurred . Dog synes jeg at lyden på Xbox One er en anelse bedre ... 8)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Fiisker » lør 10 okt 2015 21:28

Spillede lige en time i eftermiddag. Efter de 6 waves hurtigt var overstået, spillede jeg begge maps i mp. De store baner virkede tilpas udfordrende, dog vandt emperial hver gang (??). Mega sjovt når Darth wader eller Luke Skywalker pludselig indtræder på scenen.
Fiisker
Niveau 2
 
Indlæg: 118
By: Solrød


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf frimann80 » søn 11 okt 2015 03:10

Slimjay DK skrev:Jeg skal da lige love for at Xbox One version halter efter PS4 .. Det er tungt og føles langsommere, og grafisk er det ikke nær så skarpt som PS4 versionen, det er ligesom det er lidt blurred . Dog synes jeg at lyden på Xbox One er en anelse bedre ... 8)


Bruger du samme headset eller anlæg? :)
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Dannisemperfi » søn 11 okt 2015 11:49

Ps4 versioner er ikke mixet i 5.1 det er desværre kun stereo.
Dannisemperfi
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf mrlenniboy » søn 11 okt 2015 15:58

nogen der ved hvornår betaen slutter dansk tid?
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Slimjay DK » søn 11 okt 2015 17:07

frimann80 skrev:
Slimjay DK skrev:Jeg skal da lige love for at Xbox One version halter efter PS4 .. Det er tungt og føles langsommere, og grafisk er det ikke nær så skarpt som PS4 versionen, det er ligesom det er lidt blurred . Dog synes jeg at lyden på Xbox One er en anelse bedre ... 8)


Bruger du samme headset eller anlæg? :)


Bruger anlæg .. 5.1
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Hasani94 » søn 11 okt 2015 23:00

Betaen kører nu indtil d. 13 istedet for d. 11.! :)
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf BizzyVaping » man 12 okt 2015 04:44

Jeg er kommet lidt i tvivl om jeg skal have spillet efter at have prøvet betaen.

Jeg synes banerne i er halv dårlige/uinteressante. 3. person view er overpowered, da der absolut ingen præcisions bonus er ved at være i 1. person, og man har langt bedre udsyn/overblik i 3. person.

Selve gameplayet er som sådan sjovt nok, men hold op hvor er de baner kedelige.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Slimjay DK » man 12 okt 2015 08:27

Nu er det jo meget få baner der er i Betaen ..
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf BizzyVaping » man 12 okt 2015 08:57

Slimjay DK skrev:Nu er det jo meget få baner der er i Betaen ..


Ja det er rigtigt nok, men efter at have prøvet betaen bliver det nok ikke et day 1 køb for mig alligevel. Tror bare jeg holder mig til Battlefield spillene og nøjes med at købe fallout 4 i november.

Så må battlefront vente til det er faldet i pris eller jeg eventuelt kan få prøvet den fulde version :)
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Hasani94 » man 12 okt 2015 10:04

Jeg regner heller ikke selv med at få købt spillet på release. Det er sjovt i et par timer, men heller ikke mere! BO3 får helt sikker mine penge fremfor battlefront, hvis jeg er interesseret i en online shooter i November..
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf potaten93 » man 12 okt 2015 22:18

BizzyVaping skrev:Jeg er kommet lidt i tvivl om jeg skal have spillet efter at have prøvet betaen.

Jeg synes banerne i er halv dårlige/uinteressante. 3. person view er overpowered, da der absolut ingen præcisions bonus er ved at være i 1. person, og man har langt bedre udsyn/overblik i 3. person.

Selve gameplayet er som sådan sjovt nok, men hold op hvor er de baner kedelige.




jeg har ikke haft problemer med 1. person jeg sidder altid med flere kills end døde i betaen..
og hoth er jo også den kedeligeste planet i star wars (min mening self)... er helt sikker på Endor, Dagoba osv er langt bedre :D
potaten93
Niveau 0
 
Indlæg: 17


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 95 gæster