Forum

Project cars

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Project cars

Indlægaf Cena » fre 08 maj 2015 10:02

JesperWoo skrev:
Cena skrev:Hold kæft hvor er det sjovt at køre Go-kort mand :D


Jeg sys det er latterligt at man skal køre så meget go karts når man starter i tier 8 . Tror jeg har kørt 14 ræs i det lort og 5 i bil. Det skulle hedde (Project Go Karts)


Du kunne jo bare starte i en højere tier, hvis du ikke gider :) Det er jo faktisk det der er fedt ved det her spil. Du er ikke tvunget til noget. Du SKAL ikke unlocke højere tier, du SKAL ikke i gennem karriere for at åbne alle biler og baner, du SKAL ikke køre invitations løb osv. Jeg syntes det er en fantastisk måde det er lavet på :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Project cars

Indlægaf Cena » fre 08 maj 2015 10:04

dr_gonzo skrev:BTW - Da jeg har valgt at spille det på PC, sælger jeg mit rat til PS4, så hvis der nogen som kunne være interesseret, så er her et link til min salgstråd. viewtopic.php?f=15&t=21966&p=238235#p238235


Din helt ærlig mening. Er det ikke et kedeligt rat uden Force Feedback? Det afholder mig virkelig fra den model. Men er også for nærig til 300rs.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Project cars

Indlægaf dr_gonzo » fre 08 maj 2015 10:12

det er korrekt at der ikke er Force Feedback i det, men prisen er jo også derefter. Og alle bilspil er MEGET sjovere med rat og pedaler, da det er meget nemmere at lave små korrektioner og placere bilen præcist på banen, samtidig med at det også er nemmere at justere farten præcist. Jeg synes også, at hvis man vil ha' Force Feedback, så skal man være villig til at bruge en god slat penge, da de billige rat med det, fungere af h. til. Så med t80 kan du få et billigt rat, der fungere godt, og højner oplevelsen af at køre bil. Det er til enhver tid meget sjovere end at spille med joypad.
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Re: Project cars

Indlægaf Volpi » fre 08 maj 2015 10:50

Jeg syntes personligt at logitech driving force gt havde en udemærket forcefeedback og det koster det samme som t80. Så jeg syntes personligt t80 er for slatten et rat - til pengene. Jeg er og helt enig i det du siger, ift de muligheder et rat dog alligevel giver.


Jeg oplever lidt et problem med mit t300rs. Nok ikke bare det rat og sikkert noget der kan justeres. Men nogengange bremser den simpelthen ikke. Er kommet frem til at det sker, hvis jeg har får meget pedal på gassen, så er det som om den overruler mit bremse forsøg og så er man altså. Røget banen, med skader til følge
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Project cars

Indlægaf Blade dk » fre 08 maj 2015 11:04

Nogen der kender til denne dims her, http://www.match4newconsole.com/product ... l-edition/
Omformer så man kan bruge sit g27 rat, har set nogle videoer på tuben hvor det virker gnidningsfrit
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: Project cars

Indlægaf dr_gonzo » fre 08 maj 2015 11:15

Volpi skrev:Jeg syntes personligt at logitech driving force gt havde en udemærket forcefeedback og det koster det samme som t80. Så jeg syntes personligt t80 er for slatten et rat - til pengene.


Driving Force GT er et rigtig godt rat, bruger det selv til PC - men mig bekendt virker det ikke til PS4! Desuden er det 200-300 kr. dyrere end T80, hvilket er vel ikke kan betegnes som den samme pris?
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Re: Project cars

Indlægaf Volpi » fre 08 maj 2015 11:15

Den skulle give en yderst tam oplevelse, med slap forcefeedback og en mega deadzone. Men kender den ikke selv, så om det er sandt skal jeg lade være usagt:)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Project cars

Indlægaf Volpi » fre 08 maj 2015 11:18

Jeg kan se t80 fås til 690kr, mens jeg gav 799kr for dfgt. Jeg ved det ikke understøttes på ps4, det var også mere en generel sammenligning, hvorfor jeg syntes dfgt er er bedre rat udelukkende på pris/ydelse.
Så du har helt ret, t80 er billigste rat til ps4.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Project cars

Indlægaf dr_gonzo » fre 08 maj 2015 11:23

Billigste pris for Logitech Driving Force GT hvor de rent faktisk har det på lager er: 947,- at du har fundet det på tilbud, gør det jo ikke muligt at sammenligne prisen. Jeg gav desuden kun 500,- i Computer City for T80 og sælger det selv til højeste bud over 200,-
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Re: Project cars

Indlægaf Jb » fre 08 maj 2015 11:25

T80 er uden force feedback! men med "realistisk modstand.
Auto-centering.
Thrustmaster® "bungee cord" exclusive system providing with realistic resistance.


- T100 er med force feedback, men det er ikke mekanisk force feedback som på DFGT - det er styret af elastiker som strammer til ved FF - som giver force feedback men ikke på samme måde. men som er væsentligt bedre end T80 elastik halløj. og kan justeres.. elastik systemet i T80 er bare for at give lidt modstand og "vægt" når man drejer
Senest rettet af Jb fre 08 maj 2015 11:35, rettet i alt 2 gange.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Project cars

Indlægaf dr_gonzo » fre 08 maj 2015 11:26

JB det står også længere oppe i tråden at T80 er uden Force Feedback!
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Re: Project cars

Indlægaf Jb » fre 08 maj 2015 11:28

dr_gonzo skrev:JB det står også længere oppe i tråden at T80 er uden Force Feedback!


Ah - jeg skrev det blot fordi Volpi skrev at T80 havde slap force feedback :)
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Project cars

Indlægaf Volpi » fre 08 maj 2015 12:03

Det er heller ikke for at disse dit t80 og evt salg af dette:). 200kr HBO er jo en no brainer. Det er en stærk pris og ihvertfald sjovere end controller.
Hvad et dfgt koster idag, ved jeg ikke. Tror også de steg i pris faktisk.

Så i min optik er de begge entry level og tæt på samme pris. Der syntes jeg bare logitech leverer mere end thrustmaster gør:). Jeg var rigtig glad for mit dfgt og havde glædeligt beholdt det, hvis jeg kunne bruge det på ps4.
Men ja koster t80 500kr nyt, så syntes jeg ikke de skal sammenlignes længere og heller ikke hvis dfgt nu koster ca 1000kr:).

Syntes dog det er ærgrerligt man skal op i 2300kr for at få forcefeedback. Især set i lyset af hvilken pris logitech kunne gøre det i. Men som sagt i den optik helt ligegyldigt, da det ikke kan bruges:)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Project cars

Indlægaf Volpi » fre 08 maj 2015 12:05

Jb skrev:
dr_gonzo skrev:JB det står også længere oppe i tråden at T80 er uden Force Feedback!


Ah - jeg skrev det blot fordi Volpi skrev at T80 havde slap force feedback :)



Nej jeg skrev nu blot at t80 slatten rat:). Fordi det slet ikke har FF:).
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Project cars

Indlægaf Unklemac » fre 08 maj 2015 14:20

Jeg vil lige tilføje at det er p!sse svært at spille med de elastik rat, i forhold til et med rigtig FFB. Der er ingen fin føling, og synes personligt at det er spild af tid at lære elastikken at kende.

Men hvis jeg kun havde et valg mellem elastik rat og standard kontroller..... så vinder rat'et.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 142 gæster