Forum

Project cars

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Project cars

Indlægaf wMikkel » fre 08 maj 2015 18:05

Troede Project Cars havde split-screen men det er jeg så blevet oplyst om at det ikke har.
Hvad er det der gør Project Cars helt vildt igen .. ?
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Project cars

Indlægaf dr_gonzo » fre 08 maj 2015 18:57

Lækker grafik og muligheden for at indstille spillet præcist som du vil ha' det, fra arcade til simulator. Og en køreglæde der ikke li' er noget du kan opleve i ret mange andre spil. Men det er et spil til folk der elsker biler og bilspil, men udvikleren har forsøgt, at få spillet til også, at henvende sig til et casual publikum.
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Re: Project cars

Indlægaf Volpi » fre 08 maj 2015 19:21

Jeg tror personlig pcars har et kæmpe potentiale. Af de ps4 spil jeg har købt igennem tiden, er det uden sammenligning det stærkeste hvad angår performance. Det her virker jo faktisk allerede tilfredsstillende. Der har da været patch, men den var der ved release.

Dernæst ser jeg et spil der udvidedes i klasserne. Bilparken, banerne mm..

For mig tager det spil her en drejning jeg virkelig savnede ved gt. Jeg kan huske jeg engang lavede en tråd om hvad det var bilgenren manglede, uden selv at vide hvad jeg efterlyste.
Pcars har ihvertfald taget skridtet videre og det med en styring og fysik som jeg syntes er uovertruffen. Min eneste anke er min bremse på t300rs virker som om den glemmer sin funktion nogengange. Kan dog også være en indstilling der driller mig.

Men jo, det er det der tiltaler mig ved pcars. Det stinker af gennemtænkthed og driving i biler. Det er ikke galleri og antal der er i højsædet, det er det der er, der skal fungere - no Bull shit
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Sv: Project cars

Indlægaf crockett » fre 08 maj 2015 19:35

Lige et drengerøvs spørgsmål; er der mulighed for styling og tuning, eller er det rendyrket race? [WHITE SMILING FACE]
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Re: Project cars

Indlægaf dr_gonzo » fre 08 maj 2015 19:37

ingen styling og ingen ingen udskiftelige dele i bilerne, men du fin tune alle de drivende dele der er i bilen.
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Re: Sv: Project cars

Indlægaf crockett » fre 08 maj 2015 19:43

Det er jo selvfølgelig også det vigtigste. Selvom det kunne være cool med muligheden for at "skabe" sine egne biler. :-)
Men jeg overvejer sgu seriøst at købe en computer og spille det der, så jeg kan bruge mit g27, fremfor at skulle købe nyt rat osv. ;-)
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Re: Project cars

Indlægaf dr_gonzo » fre 08 maj 2015 19:45

Jeg har prøvet det både på pc i ps4. På pc er det en del flottere og køre mere gnidningsfrit.
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Re: Project cars

Indlægaf Volpi » fre 08 maj 2015 20:04

I det tilfælde var jeg også hoppet på pc versionen..

Egentlig er jeg glad for al den pop er ude af pcars;). Det før sgu bare noget ved ægteheden syntes jeg. Ala det jo er et team man nu kører for og ikke Hello kitty konkurrenter mm. Ja der er sgu set meget sjovt i forza især;)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Sv: Project cars

Indlægaf Sethos » fre 08 maj 2015 20:07

crockett skrev:Det er jo selvfølgelig også det vigtigste. Selvom det kunne være cool med muligheden for at "skabe" sine egne biler. :-)
Men jeg overvejer sgu seriøst at købe en computer og spille det der, så jeg kan bruge mit g27, fremfor at skulle købe nyt rat osv. ;-)


Skal du helt klart gå PC ruten.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Project cars

Indlægaf Vreki » fre 08 maj 2015 20:15

wMikkel skrev:Troede Project Cars havde split-screen men det er jeg så blevet oplyst om at det ikke har.
Hvad er det der gør Project Cars helt vildt igen .. ?


Ja, jeg savner også virkeligt et bilspil med splitscreen.
En skam det ser ud til at være blevet umoderne. Det er da tit fedt nok at spille online, men der er nu også noget særligt ved at sidde i det samme rum og spille. Plus man tit kan lokke venner der normalt ikke spiller til en hurtig omgang lokal multiplayer.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Project cars

Indlægaf BoellemiZ » fre 08 maj 2015 21:44

Synes fartfornemmelsen er lidt anderledes end i Forza, som er det seneste bilspil jeg har haft fingrene i, så jeg skal lige have bremesrutinerne på plads. Og bedst som jeg så er ved at klare mig nogenlunde rundt i svingene begynder det at regne. Det ser super godt ud, men hold da op, hvor min Clio skøjter rundt. Tør slet ikke tænke på, hvordan det er i biler med lidt mere motorkraft.
BoellemiZ
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Re: Project cars

Indlægaf Volpi » lør 09 maj 2015 15:36

Ahhhh så havde man endelig tid til at rigtigt afprøve pc. Sikken nedtur. Defekte pedaler. Bremsen er helt fucked up og virker ikke hver anden gang og kan ikke aflæse det tryk jeg ligger på den. Sådan noget pis. Så går der lige 6 uger inden der er flere timer til at kigge på en omgang seriøs project cars:(. Nedern
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Project cars

Indlægaf Volpi » søn 10 maj 2015 19:59

Jeg tænkte på om siden her ikke burde have en project cars Hall of Fame?
Bane
Tid
Klasse
Assist - hvilken
Eller hvordan er stemningen?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Project cars

Indlægaf Sethos » søn 10 maj 2015 20:26

Volpi skrev:Jeg tænkte på om siden her ikke burde have en project cars Hall of Fame?
Bane
Tid
Klasse
Assist - hvilken
Eller hvordan er stemningen?


Opret en ny tråd til det, kunne folk poste deres tider.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Project cars

Indlægaf OldDirtyBingoCaller » man 11 maj 2015 12:14

er der nogen der har fundet ud af hvor (hvis man da altså kan) man kan skifte mph til kmh henne?
OldDirtyBingoCaller
Niveau 0
 
Indlæg: 27
By: Kongens Lyngby


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 112 gæster