Forum

Project cars

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Project cars

Indlægaf Rasbred » man 11 maj 2015 12:23

OldDirtyBingoCaller skrev:er der nogen der har fundet ud af hvor (hvis man da altså kan) man kan skifte mph til kmh henne?



bøvlede selv med det i weekenden.. godt nok på xbox.. men mon ikke det er det samme

hovedmenuen -> gå til venstre til My home -> options & help -> gameplay -> gå til venstre med r1(er RB på xbox) -> find display unit og vælg metric

:)
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: Project cars

Indlægaf OldDirtyBingoCaller » man 11 maj 2015 12:24

Rasbred skrev:
OldDirtyBingoCaller skrev:er der nogen der har fundet ud af hvor (hvis man da altså kan) man kan skifte mph til kmh henne?



bøvlede selv med det i weekenden.. godt nok på xbox.. men mon ikke det er det samme

hovedmenuen -> gå til venstre til My home -> options & help -> gameplay -> gå til venstre med r1(er RB på xbox) -> find display unit og vælg metric

:)



Tak... det virker jo slet ikke omstændigt :)
OldDirtyBingoCaller
Niveau 0
 
Indlæg: 27
By: Kongens Lyngby


Re: Project cars

Indlægaf Rasbred » man 11 maj 2015 12:26

OldDirtyBingoCaller skrev:
Rasbred skrev:
OldDirtyBingoCaller skrev:er der nogen der har fundet ud af hvor (hvis man da altså kan) man kan skifte mph til kmh henne?



bøvlede selv med det i weekenden.. godt nok på xbox.. men mon ikke det er det samme

hovedmenuen -> gå til venstre til My home -> options & help -> gameplay -> gå til venstre med r1(er RB på xbox) -> find display unit og vælg metric

:)



Tak... det virker jo slet ikke omstændigt :)


haha nej slet ikke :D de skal ikke have ros for deres menu system :D :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: Project cars

Indlægaf dr_gonzo » man 11 maj 2015 12:28

fejl post
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Re: Project cars

Indlægaf Paiv90 » tirs 12 maj 2015 19:02

Hej PsLife! :)

Nogen af jer som kører Endurance Series (career), som ved, hvordan ai logikken er i forhold til pit-stop?
Jeg synes ikke at selv efter en times løb, de laver pit-stop..
nogen som har en løsning? :)
Paiv90
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Hvidovre


Re: Project cars

Indlægaf dualhandel » tirs 12 maj 2015 19:15

Paiv90 skrev:Hej PsLife! :)

Nogen af jer som kører Endurance Series (career), som ved, hvordan ai logikken er i forhold til pit-stop?
Jeg synes ikke at selv efter en times løb, de laver pit-stop..
nogen som har en løsning? :)


Du kan jo prøve at ændre alle skader til "Mechanical failures" og sætte alle de andre ting til real, så begynder de også at bruge det ;) (det burde de ihvertfald)
dualhandel
Niveau 2
 
Indlæg: 176


Re: Project cars

Indlægaf Blade dk » tirs 12 maj 2015 20:01

Kørte et mikro le mans igår med en ven, vi havde ca regnet frem til at 15 omgange i en lm p1 racer ca kan køres på 1 time +, nå men det hele forløber godt, jeg ligger mig straks i spidsen har en ok pit strategi, på lap 13 kører jeg i gruset og for skadet ophængt og noget aerodynamik, bliver beordret i pit på lap 13, fint nok tænker jeg jeg ligger ca 1 min foran min buddy. bilen blir lavet, den skifter til lap 14, 2 meter ude i pitfrakørslen sker katastrofen for mig. BANG. Engine Blown og sejren er i tabt , Det er virkelig lang tid siden jeg har haft sådan en stor skuffelse. Men for satan hvor var det en fed følelse at man aldrig kan vide sig sikker
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: Project cars

Indlægaf Volpi » tirs 12 maj 2015 20:25

Jeg har læst flere opleve engine blown absolut lige før mål. Hvad forårsager det egentlig? For mange sene gearskift?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Project cars

Indlægaf Cena » tirs 12 maj 2015 22:13

Volpi skrev:Jeg har læst flere opleve engine blown absolut lige før mål. Hvad forårsager det egentlig? For mange sene gearskift?


Nu ved jeg ikke HVOR realistisk spillet rent faktisk er. Men har man kørt for meget ude i det "løse asfalt" kan det godt være en årsag i virkeligheden jo :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Project cars

Indlægaf Paiv90 » ons 13 maj 2015 08:24

dualhandel skrev:
Paiv90 skrev:Hej PsLife! :)

Nogen af jer som kører Endurance Series (career), som ved, hvordan ai logikken er i forhold til pit-stop?
Jeg synes ikke at selv efter en times løb, de laver pit-stop..
nogen som har en løsning? :)


Du kan jo prøve at ændre alle skader til "Mechanical failures" og sætte alle de andre ting til real, så begynder de også at bruge det ;) (det burde de ihvertfald)



Tak.
Den er sat på alt dette, netop fordi det skal være så realistisk som muligt.
Men det kan være at et race skal være én times tid før de gør det :)
Paiv90
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Hvidovre


Re: Project cars

Indlægaf Paiv90 » ons 13 maj 2015 08:55

Blade dk skrev:Kørte et mikro le mans igår med en ven, vi havde ca regnet frem til at 15 omgange i en lm p1 racer ca kan køres på 1 time +, nå men det hele forløber godt, jeg ligger mig straks i spidsen har en ok pit strategi, på lap 13 kører jeg i gruset og for skadet ophængt og noget aerodynamik, bliver beordret i pit på lap 13, fint nok tænker jeg jeg ligger ca 1 min foran min buddy. bilen blir lavet, den skifter til lap 14, 2 meter ude i pitfrakørslen sker katastrofen for mig. BANG. Engine Blown og sejren er i tabt , Det er virkelig lang tid siden jeg har haft sådan en stor skuffelse. Men for satan hvor var det en fed følelse at man aldrig kan vide sig sikker



http://en.pcars.shoutwiki.com/wiki/Phys ... he_race.3F
Det her skulle være svar på, hvorfor man oplever "engine blown" og det giver enlig god mening. Det næste er så og lærer hvordan man ændre det midt i løbet? 8)
Paiv90
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Hvidovre


Re: Project cars

Indlægaf too nizzle » ons 13 maj 2015 09:17

Tænker også at de skal køre et vist stykke tid.
På le mans mener jeg at et typisk stint for en prototype(LMP1 eller LMP2) ligger på ca 40minutter +- afhængig af bil og taktik. Så hvis der er realistisk dæk slid og benzinforbrug så skal de som min. have benzin på bilen senest efter en time og dæk kan strækkes over to stints - dvs. måske maks inden for 1 1/2 time før både dæk og benzin skal være skiftet/fyldt på

Gad vide om der er punkteringer også? Også random punkteringer eks. hvis man har været uden for ideal sporet eller bare er uheldig?
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: Project cars

Indlægaf Cena » ons 13 maj 2015 09:28

too nizzle skrev:Tænker også at de skal køre et vist stykke tid.
På le mans mener jeg at et typisk stint for en prototype(LMP1 eller LMP2) ligger på ca 40minutter +- afhængig af bil og taktik. Så hvis der er realistisk dæk slid og benzinforbrug så skal de som min. have benzin på bilen senest efter en time og dæk kan strækkes over to stints - dvs. måske maks inden for 1 1/2 time før både dæk og benzin skal være skiftet/fyldt på

Gad vide om der er punkteringer også? Også random punkteringer eks. hvis man har været uden for ideal sporet eller bare er uheldig?


Det er sådan nogle ting man finder ud af undervejs :) Jeg kunne godt forestille mig der var punkteringer, men har ikke set det bekræftet nogle steder :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Project cars

Indlægaf Blade dk » ons 13 maj 2015 11:55

Paiv90 skrev:
Blade dk skrev:Kørte et mikro le mans igår med en ven, vi havde ca regnet frem til at 15 omgange i en lm p1 racer ca kan køres på 1 time +, nå men det hele forløber godt, jeg ligger mig straks i spidsen har en ok pit strategi, på lap 13 kører jeg i gruset og for skadet ophængt og noget aerodynamik, bliver beordret i pit på lap 13, fint nok tænker jeg jeg ligger ca 1 min foran min buddy. bilen blir lavet, den skifter til lap 14, 2 meter ude i pitfrakørslen sker katastrofen for mig. BANG. Engine Blown og sejren er i tabt , Det er virkelig lang tid siden jeg har haft sådan en stor skuffelse. Men for satan hvor var det en fed følelse at man aldrig kan vide sig sikker


Havde.lige været i pit og få rep alt, så det var lidt komisk at den brækkede sig afligevel

http://en.pcars.shoutwiki.com/wiki/Phys ... he_race.3F
Det her skulle være svar på, hvorfor man oplever "engine blown" og det giver enlig god mening. Det næste er så og lærer hvordan man ændre det midt i løbet? 8)
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: Project cars

Indlægaf Antoni » ons 13 maj 2015 12:32

Skal hente mit i dag i Elgiganten. Er der nogen der har spillet multiplayer og hvordan er det?
Billede
Antoni
Niveau 1
 
Indlæg: 56
By: Valby


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 99 gæster