OldDirtyBingoCaller skrev:er der nogen der har fundet ud af hvor (hvis man da altså kan) man kan skifte mph til kmh henne?
Rasbred skrev:OldDirtyBingoCaller skrev:er der nogen der har fundet ud af hvor (hvis man da altså kan) man kan skifte mph til kmh henne?
bøvlede selv med det i weekenden.. godt nok på xbox.. men mon ikke det er det samme
hovedmenuen -> gå til venstre til My home -> options & help -> gameplay -> gå til venstre med r1(er RB på xbox) -> find display unit og vælg metric
OldDirtyBingoCaller skrev:Rasbred skrev:OldDirtyBingoCaller skrev:er der nogen der har fundet ud af hvor (hvis man da altså kan) man kan skifte mph til kmh henne?
bøvlede selv med det i weekenden.. godt nok på xbox.. men mon ikke det er det samme
hovedmenuen -> gå til venstre til My home -> options & help -> gameplay -> gå til venstre med r1(er RB på xbox) -> find display unit og vælg metric
Tak... det virker jo slet ikke omstændigt
Paiv90 skrev:Hej PsLife!
Nogen af jer som kører Endurance Series (career), som ved, hvordan ai logikken er i forhold til pit-stop?
Jeg synes ikke at selv efter en times løb, de laver pit-stop..
nogen som har en løsning?
Volpi skrev:Jeg har læst flere opleve engine blown absolut lige før mål. Hvad forårsager det egentlig? For mange sene gearskift?
dualhandel skrev:Paiv90 skrev:Hej PsLife!
Nogen af jer som kører Endurance Series (career), som ved, hvordan ai logikken er i forhold til pit-stop?
Jeg synes ikke at selv efter en times løb, de laver pit-stop..
nogen som har en løsning?
Du kan jo prøve at ændre alle skader til "Mechanical failures" og sætte alle de andre ting til real, så begynder de også at bruge det (det burde de ihvertfald)
Blade dk skrev:Kørte et mikro le mans igår med en ven, vi havde ca regnet frem til at 15 omgange i en lm p1 racer ca kan køres på 1 time +, nå men det hele forløber godt, jeg ligger mig straks i spidsen har en ok pit strategi, på lap 13 kører jeg i gruset og for skadet ophængt og noget aerodynamik, bliver beordret i pit på lap 13, fint nok tænker jeg jeg ligger ca 1 min foran min buddy. bilen blir lavet, den skifter til lap 14, 2 meter ude i pitfrakørslen sker katastrofen for mig. BANG. Engine Blown og sejren er i tabt , Det er virkelig lang tid siden jeg har haft sådan en stor skuffelse. Men for satan hvor var det en fed følelse at man aldrig kan vide sig sikker
too nizzle skrev:Tænker også at de skal køre et vist stykke tid.
På le mans mener jeg at et typisk stint for en prototype(LMP1 eller LMP2) ligger på ca 40minutter +- afhængig af bil og taktik. Så hvis der er realistisk dæk slid og benzinforbrug så skal de som min. have benzin på bilen senest efter en time og dæk kan strækkes over to stints - dvs. måske maks inden for 1 1/2 time før både dæk og benzin skal være skiftet/fyldt på
Gad vide om der er punkteringer også? Også random punkteringer eks. hvis man har været uden for ideal sporet eller bare er uheldig?
Paiv90 skrev:Blade dk skrev:Kørte et mikro le mans igår med en ven, vi havde ca regnet frem til at 15 omgange i en lm p1 racer ca kan køres på 1 time +, nå men det hele forløber godt, jeg ligger mig straks i spidsen har en ok pit strategi, på lap 13 kører jeg i gruset og for skadet ophængt og noget aerodynamik, bliver beordret i pit på lap 13, fint nok tænker jeg jeg ligger ca 1 min foran min buddy. bilen blir lavet, den skifter til lap 14, 2 meter ude i pitfrakørslen sker katastrofen for mig. BANG. Engine Blown og sejren er i tabt , Det er virkelig lang tid siden jeg har haft sådan en stor skuffelse. Men for satan hvor var det en fed følelse at man aldrig kan vide sig sikker
Havde.lige været i pit og få rep alt, så det var lidt komisk at den brækkede sig afligevel
http://en.pcars.shoutwiki.com/wiki/Phys ... he_race.3F
Det her skulle være svar på, hvorfor man oplever "engine blown" og det giver enlig god mening. Det næste er så og lærer hvordan man ændre det midt i løbet?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 99 gæster