Forum

Project cars

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Project cars

Indlægaf Kimosabe » ons 06 maj 2015 11:36

fatbass skrev:også selvom der først er release i morgen?


Ja ok, den havde jeg lige misset. Nej så tror jeg ikke du kan hente det i dag.
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Project cars

Indlægaf Volpi » ons 06 maj 2015 11:38

Kimosabe skrev:
Volpi skrev:Nu jeg er på job hele dagen, håner jeg der er andre herinde der holder øje med om man kan starte download idag:).

Holder i øje;)?


Lyder ikke rart, jeg ville ikke indrømme hvis jeg holdte øje :D



Hehe, det gik stærkt på mobilen kan jeg se;). Jeg håner ikke, jeg håber;)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Project cars

Indlægaf fatbass » ons 06 maj 2015 11:39

øv men tak for det hurtige svar :)
fatbass
Niveau 2
 
Indlæg: 106


Re: Project cars

Indlægaf Blade dk » ons 06 maj 2015 12:39

Uha første review oppe (af hvad) jeg har set. Det tegner godt 9/10
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: Project cars

Indlægaf Kimosabe » ons 06 maj 2015 13:25

Hvor ?
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Project cars

Indlægaf Abildtrup » ons 06 maj 2015 13:33

Du kan finde links til en del anmeldelser her: http://www.n4g.com
-------------------------------------------------------

http:/c.mymovies.dk/abildtrup
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: Project cars

Indlægaf Stricker » ons 06 maj 2015 13:40

Har man da ikke længe kunne få et indtryk af spillets kvalitet via early access?
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Project cars

Indlægaf Slimjay DK » ons 06 maj 2015 14:05

Det ændre da ikke på at de første anmeldelser er oppe :) anmeldelser er vel fra et færdig produkt, og Early access giver vel ikke adgang til 100% indhold.

http://www.metacritic.com/game/playstat ... oject-cars
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Project cars

Indlægaf Sethos » ons 06 maj 2015 14:07

Slimjay DK skrev: og Early access giver vel ikke adgang til 100% indhold.


Jo, funding medlemmer har haft adgang til alt indhold i spillet siden starten, som det blev færdiggjort.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Project cars

Indlægaf Slimjay DK » ons 06 maj 2015 14:15

Jeg mener bare at spillets kvalitet først kan ses ved et færdigt produkt ... Kigger man på Early access af Driveclub, så det jo også fantastisk ud lige indtil det blev frigivet.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Project cars

Indlægaf Sethos » ons 06 maj 2015 14:22

Project Cars kvalitet kunne nemt ses for et år siden, fordi folk havde adgang til størstedelen af spillet og kørefysik fik stort fokus dengang, med racerkører indover osv. Driveclub Beta var jo et begrænset spil hvor folk bare kunne sige "Uh, ah" til grafikken. Den endelige udgivelse kom resten af spillet som var en grind fest, samtidig med netværksproblemer der gjorde spillet tæt på uspillelig. Slet ikke noget sammenlignings grundlag mellem de to.

Folk har haft adgang til 100% af spillet, hele vejen igennem, som det blev færdiggjort. Funders har haft adgang til hvad der i realiteten var den endelig version af spillet i flere måneder nu, selvfølgelig er tiden blev brugt på at finpolere, menu opsætning, netværksinfrastruktur m.m men hvad folk har adgang til nu kontra hvad spillet var for bare et halvt år siden, er ikke milevidt fra hinanden.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Project cars

Indlægaf Volpi » ons 06 maj 2015 14:28

Nu har jeg ikke set den fulde version her, men jeg er overrasket over gamereactor taler om dårlig lyd.
Hvad jeg har set på youtube har jeg været dybt imponeret. Som i blæst tilbage. Så en videomode en BMW i gt3 serien og det var jo voldsomt fedt og med en lyd jeg ikke har hørt i spil før. Der var en sammenligning med gt5, eller sammenligning er for meget sagt. Gt var så langt bagud ift pc. Så jeg glæder mig til at prøve det af på anlægget herhjemme
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Project cars

Indlægaf Sethos » ons 06 maj 2015 14:36

Volpi skrev:Nu har jeg ikke set den fulde version her, men jeg er overrasket over gamereactor taler om dårlig lyd.
Hvad jeg har set på youtube har jeg været dybt imponeret. Som i blæst tilbage. Så en videomode en BMW i gt3 serien og det var jo voldsomt fedt og med en lyd jeg ikke har hørt i spil før. Der var en sammenligning med gt5, eller sammenligning er for meget sagt. Gt var så langt bagud ift pc. Så jeg glæder mig til at prøve det af på anlægget herhjemme


De blev nok skræmt af et spil hvor bilerne faktisk sagde noget, decideret larmede.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Project cars

Indlægaf Slimjay DK » ons 06 maj 2015 14:44

Sethos skrev:Project Cars kvalitet kunne nemt ses for et år siden, fordi folk havde adgang til størstedelen af spillet og kørefysik fik stort fokus dengang, med racerkører indover osv. Driveclub Beta var jo et begrænset spil hvor folk bare kunne sige "Uh, ah" til grafikken. Den endelige udgivelse kom resten af spillet som var en grind fest, samtidig med netværksproblemer der gjorde spillet tæt på uspillelig. Slet ikke noget sammenlignings grundlag mellem de to.

Folk har haft adgang til 100% af spillet, hele vejen igennem, som det blev færdiggjort. Funders har haft adgang til hvad der i realiteten var den endelig version af spillet i flere måneder nu, selvfølgelig er tiden blev brugt på at finpolere, menu opsætning, netværksinfrastruktur m.m men hvad folk har adgang til nu kontra hvad spillet var for bare et halvt år siden, er ikke milevidt fra hinanden.


Alt den information du har listet op der havde jeg ingen ide om eksisterede, jeg har bare set nogle billeder og nogle video'er som gør sig gældende med alle andre spil, det giver mig ikke et billed af et færdigt produkt.

Men fred være med det .. de første reviews viser at spillet åbenbart ikke skuffer, uden reviews ville jeg ikke vide mere end de gameplay video'er vi har set.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Project cars

Indlægaf Sethos » ons 06 maj 2015 14:53

Slimjay DK skrev:Alt den information du har listet op der havde jeg ingen ide om eksisterede, jeg har bare set nogle billeder og nogle video'er som gør sig gældende med alle andre spil, det giver mig ikke et billed af et færdigt produkt.


Nej, hvis man ikke søger, finder man hellere ikke :)
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 127 gæster