Forum

Project cars

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Project cars

Indlægaf Askinas » ons 06 maj 2015 15:01

Sethos skrev:
Volpi skrev:Nu har jeg ikke set den fulde version her, men jeg er overrasket over gamereactor taler om dårlig lyd.
Hvad jeg har set på youtube har jeg været dybt imponeret. Som i blæst tilbage. Så en videomode en BMW i gt3 serien og det var jo voldsomt fedt og med en lyd jeg ikke har hørt i spil før. Der var en sammenligning med gt5, eller sammenligning er for meget sagt. Gt var så langt bagud ift pc. Så jeg glæder mig til at prøve det af på anlægget herhjemme


De blev nok skræmt af et spil hvor bilerne faktisk sagde noget, decideret larmede.


+1
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F


Re: Project cars

Indlægaf Stricker » ons 06 maj 2015 15:12

Slimjay DK skrev:Alt den information du har listet op der havde jeg ingen ide om eksisterede, jeg har bare set nogle billeder og nogle video'er som gør sig gældende med alle andre spil, det giver mig ikke et billed af et færdigt produkt.


Tja... det er vel lidt din egen skyld.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Project cars

Indlægaf Slimjay DK » ons 06 maj 2015 15:22

Stricker skrev:
Slimjay DK skrev:Alt den information du har listet op der havde jeg ingen ide om eksisterede, jeg har bare set nogle billeder og nogle video'er som gør sig gældende med alle andre spil, det giver mig ikke et billed af et færdigt produkt.


Tja... det er vel lidt din egen skyld.


Tja, eller også er Interessen for bilspil bare ikke stor nok 8)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Project cars

Indlægaf TheGodFatherDK » ons 06 maj 2015 15:35

er ved at hente det nu :) 8)
TheGodFatherDK
Niveau 2
 
Indlæg: 136


Re: Project cars

Indlægaf Slimjay DK » ons 06 maj 2015 15:43

Performance Analysis: Project Cars

http://www.eurogamer.net/articles/digit ... e-analysis

Som jeg skrev på xboxlife, så har de godt nok svært ved at holde den på 60FPS. Men flot ser det ud :)



Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Project cars

Indlægaf Stricker » ons 06 maj 2015 15:48

Slimjay DK skrev:
Stricker skrev:
Slimjay DK skrev:Alt den information du har listet op der havde jeg ingen ide om eksisterede, jeg har bare set nogle billeder og nogle video'er som gør sig gældende med alle andre spil, det giver mig ikke et billed af et færdigt produkt.


Tja... det er vel lidt din egen skyld.


Tja, eller også er Interessen for bilspil bare ikke stor nok 8)


Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal sige. Informationen er tilgængelig, men det interessere dig ikke. Dog gør videoer og billeder, men åbenbart ikke hvad videoerne og billederne repræsentere.

Nå.

:-s
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Project cars

Indlægaf Cena » ons 06 maj 2015 16:11

Har lige købt og er i gang med download :) 3 MB i sekundet på en 100 Mbit. Til grin altså!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Project cars

Indlægaf TheGodFatherDK » ons 06 maj 2015 16:18

Cena skrev:Har lige købt og er i gang med download :) 3 MB i sekundet på en 100 Mbit. Til grin altså!


rolig nu vi kan jo først spille det i nat eller i morgen. jeg har hente de 8 gb ud af de 19 gb. så det er nok dit net :lol:
TheGodFatherDK
Niveau 2
 
Indlæg: 136


Re: Project cars

Indlægaf Cena » ons 06 maj 2015 16:56

TheGodFatherDK skrev:
Cena skrev:Har lige købt og er i gang med download :) 3 MB i sekundet på en 100 Mbit. Til grin altså!


rolig nu vi kan jo først spille det i nat eller i morgen. jeg har hente de 8 gb ud af de 19 gb. så det er nok dit net :lol:


Jaja det ved jeg. Det er mere princippet i det går så pisse langsomt. Nej det er PSN der er problemet. Har lige hevet ned med 12 MB i sekundet inden jeg hoppede på PSN. Har endda smidt kabel i :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Project cars

Indlægaf Volpi » ons 06 maj 2015 17:54

Sethos skrev:
Volpi skrev:Nu har jeg ikke set den fulde version her, men jeg er overrasket over gamereactor taler om dårlig lyd.
Hvad jeg har set på youtube har jeg været dybt imponeret. Som i blæst tilbage. Så en videomode en BMW i gt3 serien og det var jo voldsomt fedt og med en lyd jeg ikke har hørt i spil før. Der var en sammenligning med gt5, eller sammenligning er for meget sagt. Gt var så langt bagud ift pc. Så jeg glæder mig til at prøve det af på anlægget herhjemme


De blev nok skræmt af et spil hvor bilerne faktisk sagde noget, decideret larmede.


Ja jeg ved ikke hvad de er ramt af, men lyder det sådan her så er jeg ligeglad med deres mening;)..

Smid den lige på anlægget og lad anlægget arbejde så har man altså en hel del af motivationen alene på lyden. JEG syntes det er møggodt.. Det er jo race:)
Jeg syntes fint understreger hvor lækker den er i pc OG ikke mindst hvor skidt den egentlig er i GT. Det er jo trist at et spil som GT ikke har imponeret mig på noget tidspunkt. Den eneste bil der har haft lyd jeg rigtig har lagt mærke til var en GT40, men den lød heller ikke realistisk.
Noget kunne tyde på teamet bag GT er enige. Har læst de har hyret teamet bag Forza til lyden i kommende GT


Henter iøvrig under 1mbit på en 100/100 linje. Så godt det ikke er releasedag idag:)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Project cars

Indlægaf Sethos » ons 06 maj 2015 18:04

Det er skræmmende så dårlige lydende er i Gran Turismo.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Project cars

Indlægaf Volpi » ons 06 maj 2015 18:51

Kan se at gamereactor kritiserer lyden ved sammenstød og dækkene.
Og lige dækkene er måske det mest triste overhovedet ved gt serien. Jeg har alle dage hadet den hvinen der intet har med pressede dæk at gøre. I den linkede video er det minimalt man hører hvinene dæk i project cars. Gt serien havde da også en overdrevet tendens her - igen imo. Men det var jo ved hvert sving at hjulene hvinede.
Og Crash ja ok, det kan man så håbe vil blive fixet.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Project cars

Indlægaf Stricker » ons 06 maj 2015 19:24

Måske glemte Slightly Mad Studios at vedlægge en femcifret cheque til Gamereactor sammen med anmelderkopien.

- Jeg har i hvert fald ikke nogen tillid til Gamereactors journalistiske objektivitet.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Project cars

Indlægaf Cena » ons 06 maj 2015 19:34

Hold kæft det kører sløvt nu. Mangler 3½ GB og det mener den tager 8 timer :P
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Project cars

Indlægaf Volpi » ons 06 maj 2015 20:10

Samme her og fatter ikke hvorfor jeg går op i det alligevel:). Kan først spille imorgen ved 20 anyways:)

Men hvad, en barnlig sjæl vil alle dage være søvnløs lillejule aften. Så sår'n er de' bar
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 127 gæster