Forum

PS3 To Pick Up 360 Title??

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

PS3 To Pick Up 360 Title??

Indlægaf Rytteren » fre 10 jul 2009 17:45

http://www.thesixthaxis.com/2009/07/10/ ... 360-title/

normalt når en side skriver at den ene konsol napper en titel fra den anden.. så er jeg pisse ligeglad.. det er jo som regl altid små sider der prøver at få nogle hits til siden..

men når nu det er thesixthaxis .. som endnu ikke har postet en løgn på siden, de har diskuteret rygter, men aldrig udtalt noget på deres side som ikke har været korrekt. så hut jeg hvisker.

men når man så falder over denne.. så kommer man da til at tænke.. hvilken titel??

og da jeg ikke rigtig kan finde nogle spænende titler som kun er til boxen.. så tænkte jeg om i havde nogle gode bud?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Ponduus » fre 10 jul 2009 17:51

Hm, de siger at titlen vil udkomme senere på året, så min umiddelbare ide vil være Left 4 Dead 2, måske. Det vil passe med tidspunktet.

Hvis man skulle drømme lidt, så kunne det være lækkert hvis Sony fik Fable-serien eller GoW-serien. Men men..
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Rytteren » fre 10 jul 2009 18:09

nu havde jeg forstået at det var en titel KUN til xbox.. så mass effect og left 4 dead 2 var ikke lige nogle jeg havde i baghovedet
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Ponduus » fre 10 jul 2009 18:47

Hm, kan også være mig der har misforstået det. Tænker kun på 360 vs. Ps3. Regner sjældent PC med.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Rytteren » fre 10 jul 2009 19:01

tja kunne jo også være du har ret. nu har der jo den sidste uge kørt meget på nettet om velve og bioware (på grund af EA) og om at mass effect og left 4 dead 2 skulle komme til ps3..

men de ting har thesixthaxis jo kommenteret på... så tror ikke det er nogle af de to der er snakke om her.

men hvilke titler er det boxen har (no pc) som kunne være spænende at havde på ps3?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf SnoobyFly » fre 10 jul 2009 19:12

Måske er Halo på vej til PS3 :D
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Abcent » fre 10 jul 2009 19:19

Af Xbox 360 ONLY spil, er der faktisk kun ét, som jeg godt kunne tænke mig, at det var. Fable 2.
Men det tvivler jeg meget på, at det er.
Abcent
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Indlægaf Rytteren » fre 10 jul 2009 19:28

SnoobyFly skrev:Måske er Halo på vej til PS3 :D


det er jo ikke noget ved.. så håber ikke det er det der er tale om
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Haugboelle » fre 10 jul 2009 19:40

Go Gears of War 2 med en ordentlig netkode uden lag ;) (Never gonna happen)
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Indlægaf Ponduus » fre 10 jul 2009 19:41

Imo, så er jeg ved at være lidt træt af FPS spil. Jo, Battlefield 1943 har fanget min lyst igen, men ville gerne have nogle flere genre. Derfor Fable-serien står højt på min lille liste :)
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf SnoobyFly » fre 10 jul 2009 19:53

Rytteren skrev:
SnoobyFly skrev:Måske er Halo på vej til PS3 :D


det er jo ikke noget ved.. så håber ikke det er det der er tale om


Jeg er heller ikke selv Halo fan (har faktisk aldrig rigtig spillet det), men det kom bare som en idé. Det ville vel være enhver Xbox fanboys mareridt, hvis Halo serien blev lanceret til Sonys sorte :P
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Rytteren » fre 10 jul 2009 20:03

SnoobyFly skrev:
Rytteren skrev:
SnoobyFly skrev:Måske er Halo på vej til PS3 :D


det er jo ikke noget ved.. så håber ikke det er det der er tale om


Jeg er heller ikke selv Halo fan (har faktisk aldrig rigtig spillet det), men det kom bare som en idé. Det ville vel være enhver Xbox fanboys mareridt, hvis Halo serien blev lanceret til Sonys sorte :P


ja det har du da ret i :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Rytteren » fre 10 jul 2009 20:13

efter at havde set listen, gik det enlig op for mig hvor få gode spil der "kun" er til boxen..

http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360_exclusives
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf yess » fre 10 jul 2009 20:47

Kunne være noget så simpelt som Two Worlds 2, jeg har spillet Fable både 1 og 2 og der er helt ærlig ikke meget at komme efter så det vil jeg håbe bliver derover.
Mange af dem på listen er Arcade spil og der har vi jo vores egen lille samling efterhånden så skidt pyt med det.
Men lad os se :D
Billede
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 122 gæster