Forum

FIFA 10 tråden

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf heroes » man 05 okt 2009 20:21

Det er sku flot. Jeg har købt Live Season 2.0 All Leagues Pack til 74,95 kr. Det virkede også fint til at starte med, men nu er det som om at pakken aldrig har været der, er ikke at finde på store eller i spillet mere. Nogen der har samme problem?

En der kan hjælpe mig med, hvordan jeg skifter min mail adresse til EA inde i fifa 10?

Den mail der står der, har jeg nemlig ikke mere.

Kanont spil ellers, men det tager sin tid at vænne sig til.
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf BingoDK » man 05 okt 2009 23:39

Jeg kører en karriere med United, er halvvejs inde i første sæson, men er lige skiftet over til at spille lidt Be a Pro med min Virtual Pro.. Godt med lidt afveksling.

Synes både menuen og gameplayet virker tungt i forhold til det gamle FIFA, men det er vist noget man bare skal vænne sig til. Great game som altid..
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf motZ » tirs 06 okt 2009 13:38

Nogle der overhovedet har fået den del af Virtual Pro, hvor man kan få sit eget face ind, til at virke?
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf crockett » tirs 06 okt 2009 15:04

Jeg er lige gået i gang med en sæson Leverpølse. Men det er da kun blevet til en fem kampe endnu, konen ta'r lidt meget tid... :wink:
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf BingoDK » tirs 06 okt 2009 15:05

nope. når jeg går ind på hjemmesiden siger den at den er overbelastet...
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Scoring » ons 07 okt 2009 18:46

Så har jeg fået fat i det.. Og efter 2 kampe slukkede jeg.. Jeg håber jeg skifter mening om spillet, men lige nu sidder jeg med en bitter smag i munden.. Jeg ved ikke om det var fordi at jeg havde valgt tottenham.. Men hold da kæft der var mange fejl afleveringer!! - selvom han stod lige foran ham, spillede han den et par meter væk fra ham.. Virkelig mange dumme boldtab på det..
- Så syntes jeg sgu også det er lidt svært at score.. I modsætning til 09.. Jeg skal virkelig bruge mange forsøg på at få den ind!..
- og så det der "live-season" af en art de har puttet ind i karriere mode!, hader det såååå meget!.. Kan en spiller ikk bare have de samme stats hele tiden! -.-' irriterende at man ikk kan slå det fra!
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf BingoDK » tors 08 okt 2009 23:44

hvor er det f*cking frusterende at man skal bruge så mange chancer for at ligge den i rusen... halvdelen af skudene er totalt fesne, ellers bliver man tacklet i skudøjeblikket.. og det er enormt svært at ligge 5 gode stikninger i rap, fordi man skal være milimeter præcis med retning og farten.. det er totalt hjernedødt.... nok bare noget man skal vænne sig til, suk..
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf SoulDecapitate » tors 08 okt 2009 23:48

har også problemer med og få spillet til og flyde, synes tit alle kampene dør ud pga af alle de lamme spille stop der er kommet med. Synes de har rykket spillet lidt for meget tilbage til arcade, de har pillet ved for meget der ikke skulle pilles ved, men det kan jo også være man lige skal give det lidt tid.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Bateman » fre 09 okt 2009 10:10

Måske skulle I overveje PES2010 når det udkommer. Lyder ikke til I er helt tilfredse med spillet.
Billede
Bateman
Niveau 4
 
Indlæg: 600


Indlægaf hanZen » fre 09 okt 2009 10:44

Det ville da også være kedeligt, hvis det var alt for let at score - og kampene skal jo heller ikke ende 10-0 - det er jo heller ikke realistisk!

Dertil kan du selv vælge hvordan du vil spille (auto/manual) og det giver en stor frihed, hvis du spørger mig. Dog vil jeg, til dels, give jer ret i, at der er mange spilstop, og der bliver ofte fløjtet for MEGET tynde frispark/straffespark.
hanZen
Niveau 4
 
Indlæg: 302


Indlægaf crockett » fre 09 okt 2009 11:18

hanZen skrev:Det ville da også være kedeligt, hvis det var alt for let at score - og kampene skal jo heller ikke ende 10-0 - det er jo heller ikke realistisk!

Dertil kan du selv vælge hvordan du vil spille (auto/manual) og det giver en stor frihed, hvis du spørger mig. Dog vil jeg, til dels, give jer ret i, at der er mange spilstop, og der bliver ofte fløjtet for MEGET tynde frispark/straffespark.


Men sjovt nok bliver der oftest fløjtet til computerens fordel... :-w

Jeg har da i hvert fald oplevet en del ret tynde frispark til computeren hvor der ER bold i mellem, men hvor en af mine spillere bliver losset ned EFTER bolden er spillet sker der intet... :wink:
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf Scoring » fre 09 okt 2009 13:26

Syntes at FIFA 10 er en EKSTREM skuffelse.. Hver gang jeg tænder for det er jeg ved at smide det af HT..!
- Kæft det er svært at få den bold i kassen! - men hvad irritere mig mest er stadig de afleveringer der er så UTROLIG upræcise!

Her igår havde jeg målspark, jeg spiller ud til den nærmeste forsvare, og så BANG, bliver han flænset bagfra, og så score han selvfølgelig. Jeg skulle lige tjekke den replay, og han rammer over hovedet ikke bolden! - dybt latterligt..
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf crockett » fre 09 okt 2009 13:35

Er der nogen der har fået Game Face til at virke? Jeg har godt nok lavet et rigtig grimt fjæs inde på ea's side, men jeg kan ikke downloade det på ps3en. Der står bare at der ikke findes noget Game Face?!? :?
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf SoulDecapitate » fre 09 okt 2009 21:43

Bateman skrev:Måske skulle I overveje PES2010 når det udkommer. Lyder ikke til I er helt tilfredse med spillet.
Har bestilt , for en sikkerheds skyld :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Kramer » fre 09 okt 2009 21:48

Jeg synes faktisk at FIFA 10 er nemmere end 09'eren..

Det er imo meget bedre end 09'eren og føler at spillerne er blevet mere livlige og de løber ikke så "firkantet" mere.

Har I andre indstillingerne på auto, semi-auto, eller manuel? Og hvilket niveau spiller I på (semi-pro, pro, verdensklasse eller legendarisk)?
Kramer
Niveau 1
 
Indlæg: 93


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 159 gæster