Forum

FIFA 10 tråden

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf MsFrederiksen » fre 09 okt 2009 22:13

Hvad rum sidder folk i online har ikke set nogen danske endnu??
MsFrederiksen
Niveau 2
 
Indlæg: 127


Indlægaf Dehli » fre 09 okt 2009 23:24

Jeg synes det er langt federe end 09... Det er mere realistisk og det er vel egentlig også det at det gælder om :)

Jeg spiller på pro, 5min, her i starten og de fleste kampe ender med 1-3 scoringer og det passer jo fint med virkeligheden.
"Min liveseason" samt det nye "Bedrifter" system i Virtual Pro er også rigtigt fedt.
PSThree!
Dehli
Niveau 2
 
Indlæg: 114


Indlægaf Rytteren » lør 10 okt 2009 01:01

Dehli skrev:Jeg synes det er langt federe end 09... Det er mere realistisk og det er vel egentlig også det at det gælder om :)

Jeg spiller på pro, 5min, her i starten og de fleste kampe ender med 1-3 scoringer og det passer jo fint med virkeligheden.
"Min liveseason" samt det nye "Bedrifter" system i Virtual Pro er også rigtigt fedt.


er helt enig. fifa 10 er klart bedre end 09. mere frihed. og det kan man så også se online. folk der er har haft en vane med at når man pejer mod venstre og spiller bolden, så vil man automatisk ramme en medspiller i en vinkel af 30 grader. den går ikke du. nu skal du være præcis, hvilket også gør ens opspil meget hurtigere og bedre :)

fandme lækkert. lysår bedre end 09
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Scoring » man 12 okt 2009 12:43

Er jeg den eneste der oplever at dommeren fløjter af på total sindsyge tidspunkter?
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf SoulDecapitate » man 12 okt 2009 13:16

Synes det er enormt skuffende og har også næsten byttet mit væk. Mange kampe online bliver afgjort på tilfældigheden og dårlige modstander bliver holdt inde i en kamp PGa af høj AI, fra computers side. tit og ofte kommer der for mange mål du ikke kan gøre noget ved de berømte FIFA mål som de kaldes. Kan sagtens se at det er bedre en fifa 09, men spillet på banen er for kedeligt ALLE noobs render jo bare rundt med krydset i bund i alle 90 min , det er alt alt for let og få bolden med krydset , og noobs ødelægger kampene med den knap. Alle de ting jeg ikke bryder mig om i fifa er ikke sådan i PES, derfor ser jeg meget frem til det i stedet for, selv om jeg også ,må indrømme der er mange ting jeg vil savne fra FIFA
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Rytteren » man 12 okt 2009 15:46

SoulDecapitate skrev:Synes det er enormt skuffende og har også næsten byttet mit væk. Mange kampe online bliver afgjort på tilfældigheden og dårlige modstander bliver holdt inde i en kamp PGa af høj AI, fra computers side. tit og ofte kommer der for mange mål du ikke kan gøre noget ved de berømte FIFA mål som de kaldes. Kan sagtens se at det er bedre en fifa 09, men spillet på banen er for kedeligt ALLE noobs render jo bare rundt med krydset i bund i alle 90 min , det er alt alt for let og få bolden med krydset , og noobs ødelægger kampene med den knap. Alle de ting jeg ikke bryder mig om i fifa er ikke sådan i PES, derfor ser jeg meget frem til det i stedet for, selv om jeg også ,må indrømme der er mange ting jeg vil savne fra FIFA


til dette kan jeg kun sige. det er fantastisk at noobs bruger x 90 minutter :) det er nemlid legende let at lave et skill trik som for dig væk fra dem og (ofte) ind i en fri løbebane. dog har jeg fundet en fejl der pisser mig af.. mit spil godkender ikke mine kampe online.. for ingen trofæer, eller virtuel pro unlocks... men den tæller dem på min fifa profil, og på ea's hjemmeside. what the fuck?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Joko » tirs 13 okt 2009 20:43

Hvorfor er det at hver gang der er 5 min tilbage af kampen, og jeg fører med 2 mål, så står der pludselig at forbindelsen til min modstander gået? Får man stadig ranking points når det sker, for det er tydeligt at se der er modstanderen der kapper deres forbindelse!

SKIDE QUITERS ARGGHH !!! :@!!!
Joko
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf mr. gamer » tors 15 okt 2009 10:54

ja du får stadig dine points :) Med mindre det er din forbindelse der går
mr. gamer
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Indlægaf Zinck » søn 01 nov 2009 19:03

Hej alle.

Er ny ejer/bruger af Playstation 3, spiller en del FIFA, så sig endelige til hvis nogle har lyst til at spille nogle kampe :)

Mvh.
Zinck82
Zinck
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 147 gæster