Forum

Dit Favorit Spil

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Dit Favorit Spil

Indlægaf Marcceren » tors 16 jul 2009 08:27

Hej, jeg har set at Pslife ikke har nogen 'yndlings spil tråd' eller hvis der er er den nok lidt ældre :P. Det er meget simpelt, bare skriv du syntes er bedst. Du må også gerne fortælle hvorfor. Jeg kan starte med at lægge ud. :mrgreen:




Da jeg ikke har prøvet så mange spil vælger jeg LittleBigPlanet. Det foretrækker jeg mest fordi man kan spille online og lave co-op, Det er også fedt at man kan lave sine egne baner som alle rundt i verden kan prøve, og så omvendt. Mulighederne er uendelige, og så slipper man fantasien løs, Eller det gør jeg ikke for jeg stinker til at lave baner :lol:
Billede
PS3 Trophies
PSN ID: Marccer
Spil: Dragon Age: Origins, FIFA 10 WC, LittleBigPlanet, Ratchet & Clank: A Crack In Time, ModNation Racers, Lego Harry Potter Years 1-4.
Marcceren
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Indlægaf Ponduus » tors 16 jul 2009 08:33

Jeg har stadig til gode at finde et spil som slår benene væk under mig.

Men noget af det bedste indtil videre var Uncharted. Fangende historie og et solid gameplay med en, ved udgivelsen, glimrende grafik, var en succes.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Blodstrupmose » tors 16 jul 2009 09:32

LittleBigPlanet er også min favorit, lidt overraskende da genren normalt ikke tiltaler mig. Men omfanget af det univers og de værktøjer er imponerende - stemningen og humoren er også i top.

GT5 Prologue er også en værdig kandidat, selvom jeg mangler de custom-værktøjer og muligheder som tilsvarende spil tilbyder. Men styringen og fysikken er tæt på perfekt.

Killzone 2 derimod er lidt skuffende. Grafikken og lyden er i topklasse, men gameplayet er irriterende - der er for mange boss-kampe der ødelægger flowet i spillet.
Blodstrupmose
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Indlægaf Marcceren » tors 16 jul 2009 10:10

Blodstrupmose skrev:LittleBigPlanet er også min favorit, lidt overraskende da genren normalt ikke tiltaler mig. Men omfanget af det univers og de værktøjer er imponerende - stemningen og humoren er også i top.

GT5 Prologue er også en værdig kandidat, selvom jeg mangler de custom-værktøjer og muligheder som tilsvarende spil tilbyder. Men styringen og fysikken er tæt på perfekt.

Killzone 2 derimod er lidt skuffende. Grafikken og lyden er i topklasse, men gameplayet er irriterende - der er for mange boss-kampe der ødelægger flowet i spillet.




Jeg gir dig fuldstændig ret i det med Killzone 2, Alle sagde at det var Topklasse, men derimod er det skuffende. Grafik og lyd ja det er Uber cool men gameplayet er for meget Tjubang. Kan heller ikke li' den måde man går rundt på man skulle tro han var spasser!
Billede
PS3 Trophies
PSN ID: Marccer
Spil: Dragon Age: Origins, FIFA 10 WC, LittleBigPlanet, Ratchet & Clank: A Crack In Time, ModNation Racers, Lego Harry Potter Years 1-4.
Marcceren
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Indlægaf Dummiz » tors 16 jul 2009 10:52

Call of duty 4 modern warfare Fordi det er et rigtig fed FPS og der er variation i banerne. Ja det er bare super.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf xireuz » tors 16 jul 2009 11:53

Hos mig er favoritspillet Uncharted. Helt fantastisk spil. Samtidig ligger inFamous også ret højt.

Enig med Marcceren og blodstrupmose angående KZ2. Bevares grafikken var da ok, men var det hele ikke meget gråt og sandfarvet? Og den forsinkede/tunge styring gjorde at det blev det første spil jeg solgte lige efter jeg gennemførte det.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf Marcceren » tors 16 jul 2009 12:39

xireuz skrev:Hos mig er favoritspillet Uncharted. Helt fantastisk spil. Samtidig ligger inFamous også ret højt.

Enig med Marcceren og blodstrupmose angående KZ2. Bevares grafikken var da ok, men var det hele ikke meget gråt og sandfarvet? Og den forsinkede/tunge styring gjorde at det blev det første spil jeg solgte lige efter jeg gennemførte det.




Ja, man går rigtig langsomt i KZ og det er en af grundende til jeg ikke gider at spille det mere! :evil:
Billede
PS3 Trophies
PSN ID: Marccer
Spil: Dragon Age: Origins, FIFA 10 WC, LittleBigPlanet, Ratchet & Clank: A Crack In Time, ModNation Racers, Lego Harry Potter Years 1-4.
Marcceren
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Indlægaf Excellon » tors 16 jul 2009 12:42

uden tvivl Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots... Det er efter min mening det bedste spil der nogensinde er lavet...
Excellon
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Indlægaf andr2999 » tors 16 jul 2009 12:53

Helt klart killzone 2
andr2999
Niveau 5
 
Indlæg: 849


Indlægaf Scoring » tors 16 jul 2009 14:59

Hvis det er for evigt så må det være Syphon filter til PS1! Det er sjovt som jeg endnu ikke har prøvet et spil som det!

PS3 må det selvfølgelig blive Uncharted, fantastisk historie, fedt gameplay og top dollar grafik! Glæder mig som et lille barn til 2'ern!
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Rytteren » tors 16 jul 2009 15:45

hvis det er all time greatest... så ligger det mellem the secret of monkey island og suikoden I.

i "the nexst gen" må det blive endten demon's souls eller valkyria chronicles. kæft det pisser mig af at 2'eren "hvis kun" kommer til psp... så skal man jo havde fat i det haløj
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf motZ » tors 16 jul 2009 16:31

Det bedste spil der er lavet til PS3 er Uncharted!

Grafikken, gameplayet og ikke mindst historien var fantastisk i spillet. Synes ikke rigtig det kan diskuteres.

2'eren kan næsten kun blive ligeså god eller bedre, og jeg kan ikke vente til det udkommer.

COD 4 er også en kandidat, men den når ikke Uncharted efter min mening.
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf Martin1454 » tors 16 jul 2009 17:11

tjoo...
1. der har været en tråd før, ligger under off-tropic... ;)

2. tja, til pc er Garry's Mod 10 og ps3 er det nok lige for tiden BF1943, men generelt Guitar Hero...
Your Mom is rated "E" for Everyone - Billede
Martin1454
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf fengis » tors 16 jul 2009 17:55

Uncharted og Bioshock. Fantastisk historie og miljø i begge spil. Sys også Valkyria Chronicles er et fantastisk spil.
Yndlingsspil: Uncharted 1 og 2
fengis
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Indlægaf Slatmahat » tors 16 jul 2009 17:58

Ja, bare kald mig en idiot :) men jeg er blevet helt hooked på ghostbusters. jeg er selfølgelig også kæmpe fan af filmene :)
Slatmahat
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 124 gæster