Forum

FALLOUT 4 TRÅDEN

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Bab » tirs 10 nov 2015 08:31

Så er det F-dag.

Jeg forventer selv at være i gang fra kl. 10.30

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf klatzen » tirs 10 nov 2015 08:42

Lækkert at mutter selvfølgelig har inviteret på mortens aften i aften så der ikke kan spilles idag.. MEN IMORGEN, ja tak!
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 443


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Fiisker » tirs 10 nov 2015 10:46

Hehe, det skete også her. Der bliv anden dog flyttet til imorgen onsdag
Fiisker
Niveau 2
 
Indlæg: 118
By: Solrød


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf pjulledk » tirs 10 nov 2015 11:41

Jeg hentede spillet i nat men er først rigtigt begyndt at spille nu. Må sige førstehånds indtrykket er RIGTIG godt

Er måske lidt skuffet over starten af spillet da den slet ikke er på højde med starten i Fallout 3.

PS. Har spillet 2 timer og er kun stødt på 1 meget irriterende BUG. Det var underteksterne som frøs fast i bunden under en samtale.
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf BenjaminK » tirs 10 nov 2015 13:29

Jeg syntes også introen af spillet var lidt tyndt, men det tager meget hurtigere fat på action delen så det er rart nok :-) Jeg har oplevet at underteksten er bagud, dvs det der står var sætningen der blev sagt inden :-)
BenjaminK
Niveau 2
 
Indlæg: 130


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Bab » tirs 10 nov 2015 18:58

Jeg har også oplevet fejlen med undertekster, men så kan man jo heldigvis lytte til lyden.

Men det som irriterede mig mest, var installationstiden. Jeg vil tro, at det er det spil, som har brugt længst tid til dato. Heldigvis skal det kun gøres en gang.

Pip-Boy på Tablet/Mobil er genialt.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Hades » tirs 10 nov 2015 19:44

Bab skrev:Jeg har også oplevet fejlen med undertekster, men så kan man jo heldigvis lytte til lyden.

Men det som irriterede mig mest, var installationstiden. Jeg vil tro, at det er det spil, som har brugt længst tid til dato. Heldigvis skal det kun gøres en gang.

Pip-Boy på Tablet/Mobil er genialt.

Bab

Virkelig? Jeg satte min skive i og var kørende indenfor 10 minutter - inkl. den obligatoriske 1.01 update
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf pjulledk » tirs 10 nov 2015 20:48

Mit tog 30 min at installere
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Fiisker » tirs 10 nov 2015 20:50

Samlet tid fra start download til start spil ca 7 timer. Så lang tid ja.
Har oplevet det samme med teksterne 4-5 gange, og den har frosset i loadscreen een gang.

Men skide godt spil. Ikke så god en start som New Vegas, men derhen ad.

Dog er spillet efter min mening meget nemt. Jeg er vandt til genren, men den eneste rigtige udfordring i de første 5 timer, var deathclawren i Concord. I survival skal man bare være lidt på forkant med at indtage hp i form af stimpacks og tilberedt mad.
Senest rettet af Fiisker tirs 10 nov 2015 20:59, rettet i alt 1 gang.
Fiisker
Niveau 2
 
Indlæg: 118
By: Solrød


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf baunevej » tirs 10 nov 2015 20:55

Jeg er helt oppe og køre over spillet, det er en meget indbydende verden, som man har lyst til og udforske. Følelsen af våbene er kraftigt forbedret, og har efter 2 timer ikke oplevet fejl endnu :).
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf baunevej » tirs 10 nov 2015 20:57

Det tog mig 2 timer ialt og downloade plus installere. Det tog længst tid og installere :)
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Trekamp » tirs 10 nov 2015 22:20

Fiisker skrev:Samlet tid fra start download til start spil ca 7 timer. Så lang tid ja.
Har oplevet det samme med teksterne 4-5 gange, og den har frosset i loadscreen een gang.

Men skide godt spil. Ikke så god en start som New Vegas, men derhen ad.

Dog er spillet efter min mening meget nemt. Jeg er vandt til genren, men den eneste rigtige udfordring i de første 5 timer, var deathclawren i Concord. I survival skal man bare være lidt på forkant med at indtage hp i form af stimpacks og tilberedt mad.


Kan du ikke lige klappe hesten med spoilers? Bare sådan en uges tid, indtil 50% af danmarks befolkning har fået spillet det?

Vandt ≠ vant.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Fiisker » tirs 10 nov 2015 22:47

Jo selvfølgelig.
Fiisker
Niveau 2
 
Indlæg: 118
By: Solrød


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf pjulledk » ons 11 nov 2015 13:03

Er lidt sur på Gamestop. Jeg havde bestilt båede Spil og Guide bog, men bogen havde de sørme ikke fået hjem da jeg hentede spillet:(
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Rasbred » ons 11 nov 2015 13:39

Min bog ligger ved postdk. Skal hente den i eftermiddag.

Købt ved Saxo til 200
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 100 gæster