Forum

FALLOUT 4 TRÅDEN

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf pjulledk » ons 11 nov 2015 14:00

Rasbred skrev:Min bog ligger ved postdk. Skal hente den i eftermiddag.

Købt ved Saxo til 200

Jeg gav enda 250 for den:(
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf pjulledk » ons 11 nov 2015 14:01

Syntes det er mega svært at tjene penge i spillet. Er der nogen som har nogle fifs??
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Rasbred » ons 11 nov 2015 16:57

Så kom guide bogen ind af døren.

OMG siger jeg bare. Der står seriøst ALT i den bog.

Og der er kort over alle steder i hele Fallout 4. Og med info på alle quest i hele spillet og tilhørende kort til. Ydermere guide til samtlige våben og perks osv osv.

Ret sindssyg bog. Den virker grundig. Overdrevet grundig.
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Hades » ons 11 nov 2015 17:00

Rasbred skrev:Så kom guide bogen ind af døren.

OMG siger jeg bare. Der står seriøst ALT i den bog.

Og der er kort over alle steder i hele Fallout 4. Og med info på alle quest i hele spillet og tilhørende kort til. Ydermere guide til samtlige våben og perks osv osv.

Ret sindssyg bog. Den virker grundig. Overdrevet grundig.

Nu ved jeg godt, at det også er en samler-ting, men står al denne info ikke på nettet et sted?
Og er det sjove ved spil som Fallout ikke at gå på opdagelse og lade sig overraske frem for at have kendskab til alt fra starten?
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Rasbred » ons 11 nov 2015 17:07

jo de findes sikkert osse på nettet. Bare slet ikke i samme grad tror jeg.

Jeg elsker sådanne bøger. Sidde uden at blive forstyrret af internet og andet lir. Også bare sidde og få fundet og undersøgt alt. Jeg bruger kun bogen når jeg har været et sted :-) kunne aldrig finde på at bruge bogen før en quest eller lign.

Også mest til hjælp til perks og hvordan man bygger osv :-)
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf BizzyVaping » tors 12 nov 2015 04:58

Er der andre der oplever en bug i hovedmenuen som gør at man ikke kan vælge andet end "Continue"?

Settings osv kan jeg ikke scrolle ned til. Det er ikke det store problem pt da jeg kan finde settings, load osv inde i selve spillet, men hvis jeg eventuelt vil starte forfra på et nyt spil, så bliver det jo pludseligt et problem
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf pjulledk » tors 12 nov 2015 07:45

BizzyVaping skrev:Er der andre der oplever en bug i hovedmenuen som gør at man ikke kan vælge andet end "Continue"?

Settings osv kan jeg ikke scrolle ned til. Det er ikke det store problem pt da jeg kan finde settings, load osv inde i selve spillet, men hvis jeg eventuelt vil starte forfra på et nyt spil, så bliver det jo pludseligt et problem



Jo plus rigtig mange andre bugs. Men håber de fleste bliver rettet i en senere patch
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf klatzen » tors 12 nov 2015 08:45

pjulledk skrev:
BizzyVaping skrev:Er der andre der oplever en bug i hovedmenuen som gør at man ikke kan vælge andet end "Continue"?

Settings osv kan jeg ikke scrolle ned til. Det er ikke det store problem pt da jeg kan finde settings, load osv inde i selve spillet, men hvis jeg eventuelt vil starte forfra på et nyt spil, så bliver det jo pludseligt et problem



Jo plus rigtig mange andre bugs. Men håber de fleste bliver rettet i en senere patch


"Mange andre bugs" er måske lige voldsomt nok, selvfølgelig er der nogle glitches og engang imellem er der noget delay på samtalerne, men synes slet ikke det er så galt som med The Witcher 3, da det lige var udkommet :)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 443


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Bab » tors 12 nov 2015 09:04

Det er Bethesda. Der skal være bugs :)

Jeg kunne godt vælge nyt spil fra hovedmenuen, men da jeg skulle ud af Cryo kontaineren, så frøs spillet. Lyden var der, men jeg kunne ikke bevæge mig.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf j.rath » tors 12 nov 2015 13:51

Er det kun mig der har savnet en introduktion til crafting i spillet? Lige pludselig forstod jeg intet af jeg skulle bygge senge, skaffe afgrøder osv.
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Major Oblivious » tors 12 nov 2015 14:17

Har også været nød til at slå det op på nettet, og har stadig ikk helt forstået det.

Jeg mistede Dog Meat i går. Sendte ham ved et uheld til Red Rocket, og så var han væk. Ret irriterende, at skulle starte forfra pga. det :(
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Erroneus » tors 12 nov 2015 14:18

j.rath skrev:Er det kun mig der har savnet en introduktion til crafting i spillet? Lige pludselig forstod jeg intet af jeg skulle bygge senge, skaffe afgrøder osv.

Jeg har godt hørt fra flerem at det var lidt manglende.

Se evt. den her video:

PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Lynggaard CR » tors 12 nov 2015 14:40

Jeg har lige et spørgsmål angående "perception". Fjender dukker ikke op som røde små prikker, førend jeg kaster mig ud i ildkamp med dem. Selvom jeg har sneget ganske tæt på et par raiders som står og taler højlydt. Og jeg har ellers 8 i perception, så meningen var at jeg skulle kunne spotte fjender langt fra. Har jeg misforstået noget?
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Bab » tors 12 nov 2015 14:45

De er først fjender, når de er røde. Hvis de er grønne, så betragtes de ikke som fjender.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Lynggaard CR » tors 12 nov 2015 14:48

Bab skrev:De er først fjender, når de er røde. Hvis de er grønne, så betragtes de ikke som fjender.

Bab


Den er jeg med på. Men intet vises. Hverken grønne eller røde prikker. Og så falder min sniper/sneak-build jo totalt til jorden.
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 158 gæster