famulor skrev:Hvis det var 2-3 hit to kill så ville spillet blive ødelagt af campers i pvp.
Krede1972 skrev:famulor skrev:Hvis det var 2-3 hit to kill så ville spillet blive ødelagt af campers i pvp.
Nu er størstedelen af spillet coop-pve så vidt jeg kan gennemskue, men dog med et ikke uvæsenligt pvp-element. Men man kunne jo sagtens justere mængden af kugler man kan klare, så det ikke er det samme i pve og pvp.
BizzyVaping skrev:Krede1972 skrev:famulor skrev:Hvis det var 2-3 hit to kill så ville spillet blive ødelagt af campers i pvp.
Nu er størstedelen af spillet coop-pve så vidt jeg kan gennemskue, men dog med et ikke uvæsenligt pvp-element. Men man kunne jo sagtens justere mængden af kugler man kan klare, så det ikke er det samme i pve og pvp.
Jeg ville også klart foretrække en lidt mere realistisk tilgang.
Køber dog nok spillet alligevel da jeg mangler et MP spil som IKKE er fra DiCE
Krede1972 skrev:Fint nok at det er sponges hvis det det var zombier, monstre eller uhyrer, men når det skal forestille almindelige mennesker der kan suge kugler så bliver jeg sgu lidt træt i ansigtet.
Krede1972 skrev:
Rainbow Six Siege?
Dummiz skrev:Er det muligt at prøve dette spil i beta på en eller anden måde? (Når det kommer i beta hvis ikke det allerede er ude)
Det bedste gear fås i "dead zone" dvs stedet hvor man kan lave pvp. Folks armor er i spillet deres tøj og når det netop er lavet som en RPG/MMO så skal det jo netop være bullet sponges for sådan er "formlen" nu engang. Når du kan miste "dead zone" exp og loot inde i zonen så er det ret væsentligt at du ikke dør efter 2-4 skud da det somsagt ville smadre pvp systemet fuldstændigKrede1972 skrev:famulor skrev:Hvis det var 2-3 hit to kill så ville spillet blive ødelagt af campers i pvp.
Nu er størstedelen af spillet coop-pve så vidt jeg kan gennemskue, men dog med et ikke uvæsenligt pvp-element. Men man kunne jo sagtens justere mængden af kugler man kan klare, så det ikke er det samme i pve og pvp.
SimonThorsager skrev:Racermus skrev:Ja sikke et dårligt tidspunkt at lancere betaen.. Liiiige den weekend hvor jeg skal fri til kæresten...
Men en lille tilføjelse til det med at der er nogen bosser der skal have flere skud end andre. Så skal det lige siges at man tager meget mere skade når man ikke er gemt bag beskyttelse. Og det gælder både dig og AI. Så på den måde kan der sikkert ligge meget taktik i at få lokket AI ud af sit skjul så man kan banke hitpoints ud af dem.
Nu ved jeg godt at kvinde som regel altid er lang tid om at gøre tingene, men det tager hende vel ikke 3 dage om at beslutte sig?
Dummiz skrev:Er det muligt at prøve dette spil i beta på en eller anden måde? (Når det kommer i beta hvis ikke det allerede er ude)
famulor skrev:Det bedste gear fås i "dead zone" dvs stedet hvor man kan lave pvp. Folks armor er i spillet deres tøj og når det netop er lavet som en RPG/MMO så skal det jo netop være bullet sponges for sådan er "formlen" nu engang. Når du kan miste "dead zone" exp og loot inde i zonen så er det ret væsentligt at du ikke dør efter 2-4 skud da det somsagt ville smadre pvp systemet fuldstændigKrede1972 skrev:famulor skrev:Hvis det var 2-3 hit to kill så ville spillet blive ødelagt af campers i pvp.
Nu er størstedelen af spillet coop-pve så vidt jeg kan gennemskue, men dog med et ikke uvæsenligt pvp-element. Men man kunne jo sagtens justere mængden af kugler man kan klare, så det ikke er det samme i pve og pvp.
Racermus skrev:Der er kommet nogen officielle trailere der er filmet i virkeligheden og så blandet med spillets funktioner. Syntes det er meget godt lavet.
https://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_585121703&feature=iv&src_vid=H0kaj-eqqsE&v=nUWNBPVRjTw
Brugere der læser dette forum: Ingen og 147 gæster