Forum

The division

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: The division

Indlægaf Krede1972 » man 18 jan 2016 15:31

famulor skrev:Hvis det var 2-3 hit to kill så ville spillet blive ødelagt af campers i pvp.


Nu er størstedelen af spillet coop-pve så vidt jeg kan gennemskue, men dog med et ikke uvæsenligt pvp-element. Men man kunne jo sagtens justere mængden af kugler man kan klare, så det ikke er det samme i pve og pvp.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The division

Indlægaf BizzyVaping » man 18 jan 2016 17:08

Krede1972 skrev:
famulor skrev:Hvis det var 2-3 hit to kill så ville spillet blive ødelagt af campers i pvp.


Nu er størstedelen af spillet coop-pve så vidt jeg kan gennemskue, men dog med et ikke uvæsenligt pvp-element. Men man kunne jo sagtens justere mængden af kugler man kan klare, så det ikke er det samme i pve og pvp.


Jeg ville også klart foretrække en lidt mere realistisk tilgang.

Køber dog nok spillet alligevel da jeg mangler et MP spil som IKKE er fra DiCE :)
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: The division

Indlægaf Krede1972 » man 18 jan 2016 17:30

BizzyVaping skrev:
Krede1972 skrev:
famulor skrev:Hvis det var 2-3 hit to kill så ville spillet blive ødelagt af campers i pvp.


Nu er størstedelen af spillet coop-pve så vidt jeg kan gennemskue, men dog med et ikke uvæsenligt pvp-element. Men man kunne jo sagtens justere mængden af kugler man kan klare, så det ikke er det samme i pve og pvp.


Jeg ville også klart foretrække en lidt mere realistisk tilgang.

Køber dog nok spillet alligevel da jeg mangler et MP spil som IKKE er fra DiCE :)


Rainbow Six Siege? ;-)
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The division

Indlægaf x8BiTw0LFx » man 18 jan 2016 18:16

Krede1972 skrev:Fint nok at det er sponges hvis det det var zombier, monstre eller uhyrer, men når det skal forestille almindelige mennesker der kan suge kugler så bliver jeg sgu lidt træt i ansigtet.

Jeg er tilfældigvis i klan med Ubisofts Marketing Manager, og vi har snakket om hvordan The Division er blevet bygget op - med fokus på end-game. Du leveler op som i alle andre RPG'er - får bedre våben og armor og i den forbindelse bliver du stærkere og dem som er under dig i level er selvfølgelig svagere.

The Division er ikke en typisk twitch shooter, hvor den som rammer først vinder. Det taktiske element er i højsædet, især når man står face-2-face med en anden gruppe. Skal man tage kampen, eller alliere sig - for måske kommer en 3. gruppe og angriber - og hvis man taber mister man alt sit loot.

Jeg glæder mig sindssygt til The Division!
"There's an organization, that's activated during a catastrophic emergency, a safety switch on all odds fails - I'm part of that organization."
Billede
x8BiTw0LFx
Niveau 2
 
Indlæg: 102

Brugeravatar

Re: The division

Indlægaf BizzyVaping » man 18 jan 2016 18:32

Krede1972 skrev:
Rainbow Six Siege? ;-)


Har det allerede på Pc, men det kan ikke rigtigt holde min interesse særligt længe af gangen. Det er lidt for ensformigt imo. Jeg ender for det meste med at spille en eller to kampe og så hopper jeg videre til battlefield.

Spillet er egentligt som sådan fedt nok, men jeg synes bare de ultra små baner kombineret med det lave antal forskellige baner hurtigt gør at man føler man har set/prøvet det hele før.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: The division

Indlægaf Dummiz » man 18 jan 2016 23:56

Er det muligt at prøve dette spil i beta på en eller anden måde? (Når det kommer i beta hvis ikke det allerede er ude) :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: The division

Indlægaf Krede1972 » tirs 19 jan 2016 00:02

Dummiz skrev:Er det muligt at prøve dette spil i beta på en eller anden måde? (Når det kommer i beta hvis ikke det allerede er ude) :)


Ja, ved at lave en pre-order...
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The division

Indlægaf Sethos » tirs 19 jan 2016 03:32

Kig rundt om du ikke kan købe en key. Købte en PC key til 2-3 kroner fra G2A. Kan være nogen sider også sælger Xbox One og PS4 keys.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: The division

Indlægaf famulor » tirs 19 jan 2016 11:29

Krede1972 skrev:
famulor skrev:Hvis det var 2-3 hit to kill så ville spillet blive ødelagt af campers i pvp.


Nu er størstedelen af spillet coop-pve så vidt jeg kan gennemskue, men dog med et ikke uvæsenligt pvp-element. Men man kunne jo sagtens justere mængden af kugler man kan klare, så det ikke er det samme i pve og pvp.
Det bedste gear fås i "dead zone" dvs stedet hvor man kan lave pvp. Folks armor er i spillet deres tøj og når det netop er lavet som en RPG/MMO så skal det jo netop være bullet sponges for sådan er "formlen" nu engang. Når du kan miste "dead zone" exp og loot inde i zonen så er det ret væsentligt at du ikke dør efter 2-4 skud da det somsagt ville smadre pvp systemet fuldstændig
famulor
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Herfølge


Re: The division

Indlægaf Racermus » tirs 19 jan 2016 12:45

SimonThorsager skrev:
Racermus skrev:Ja sikke et dårligt tidspunkt at lancere betaen.. Liiiige den weekend hvor jeg skal fri til kæresten...

Men en lille tilføjelse til det med at der er nogen bosser der skal have flere skud end andre. Så skal det lige siges at man tager meget mere skade når man ikke er gemt bag beskyttelse. Og det gælder både dig og AI. Så på den måde kan der sikkert ligge meget taktik i at få lokket AI ud af sit skjul så man kan banke hitpoints ud af dem. :)


Nu ved jeg godt at kvinde som regel altid er lang tid om at gøre tingene, men det tager hende vel ikke 3 dage om at beslutte sig? :)


Jo men nu er det desværre sådan at vi skal på et weekend ophold fra fredag til søndag.

Men jeg må selvfølgelig bare investere i en Xbox one, så jeg kan få prøvet det torsdag ;)
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Rødovre


Re: The division

Indlægaf Racermus » tirs 19 jan 2016 12:47

Dummiz skrev:Er det muligt at prøve dette spil i beta på en eller anden måde? (Når det kommer i beta hvis ikke det allerede er ude) :)


Du ka også hoppe på ventelisten her: http://tomclancy-thedivision.ubi.com/game/en-GB/beta/index.aspx hvis du ike har lyst til at pre-ordre. Men der er så ingen garanti for at du får en kode.

Men jeg smider min beta kode op her, hvis jeg skulle være så heldig at få én.
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Rødovre


Re: The division

Indlægaf Krede1972 » tirs 19 jan 2016 20:05

famulor skrev:
Krede1972 skrev:
famulor skrev:Hvis det var 2-3 hit to kill så ville spillet blive ødelagt af campers i pvp.


Nu er størstedelen af spillet coop-pve så vidt jeg kan gennemskue, men dog med et ikke uvæsenligt pvp-element. Men man kunne jo sagtens justere mængden af kugler man kan klare, så det ikke er det samme i pve og pvp.
Det bedste gear fås i "dead zone" dvs stedet hvor man kan lave pvp. Folks armor er i spillet deres tøj og når det netop er lavet som en RPG/MMO så skal det jo netop være bullet sponges for sådan er "formlen" nu engang. Når du kan miste "dead zone" exp og loot inde i zonen så er det ret væsentligt at du ikke dør efter 2-4 skud da det somsagt ville smadre pvp systemet fuldstændig


Det er jeg helt med på. Jeg synes bare ikke at det var et RPG med bullit-sponges der blev præsenteret i de første flotte videoer som skulle vise gameplay. Jeg synes det lignede et klassisk flot shooter-spil med RPG-elementer.
Jeg kan godt se i de senere videoer at det nu mere ligner et RPG i stil med WoW hvor sværd, pile og rustninger er byttet ud med geværer, granater og bomuldstøj, der kan absorbere kugler.

Trods min dalende begejstring, så regner jeg dog stadigt med at få fingre i spillet omkring release.

Det handler jo om at forventningsafstemme :mrgreen: Og nu peger mine forventninger i en anden retning end de gjorde for 1 måned siden.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The division

Indlægaf Racermus » ons 20 jan 2016 12:18

Der er kommet nogen officielle trailere der er filmet i virkeligheden og så blandet med spillets funktioner. Syntes det er meget godt lavet. :)

https://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_585121703&feature=iv&src_vid=H0kaj-eqqsE&v=nUWNBPVRjTw
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Rødovre


Re: The division

Indlægaf x8BiTw0LFx » ons 20 jan 2016 13:32

Racermus skrev:Der er kommet nogen officielle trailere der er filmet i virkeligheden og så blandet med spillets funktioner. Syntes det er meget godt lavet. :)

https://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_585121703&feature=iv&src_vid=H0kaj-eqqsE&v=nUWNBPVRjTw

Vildt godt lavet! \:D/

Tom Clancy's The Division: Agent Origins (Escape)


Tom Clancy's The Division: Agent Origins (Ashes)


Tom Clancy’s The Division: Agent Origins (Pursuit)


Tom Clancy’s The Division: Agent Origins (Conspiracies)
"There's an organization, that's activated during a catastrophic emergency, a safety switch on all odds fails - I'm part of that organization."
Billede
x8BiTw0LFx
Niveau 2
 
Indlæg: 102

Brugeravatar

Re: The division

Indlægaf re_ras » ons 20 jan 2016 17:39

Jeg har pre-ordret til PS4 hos coolshop. Venter stadig på at beta-testing åbner for PS4!! ;)
re_ras
Niveau 0
 
Indlæg: 44
By: Århus


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 147 gæster