Forum

The division

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: The division

Indlægaf Krede1972 » tors 17 mar 2016 12:27

Cena skrev:Tue prøver at overtale mig til at købe spillet. Hvordan er folk tilfredse med det so far? Jeg har nærmest kun hørt positive ting om det so far :)


På mange måder et superflot og -godt spil.
Har bestemt været underhold og nydt at løbe rundt og gå på opdagelse, men efter jeg er nået max level og det såkaldte endgame, så er jeg begyndt at kede mig en anelse. Har svært ved at se hvad jeg skal få tiden til at gå med nu i dette spil. Man kan gå efter bedre våben og gear, men hvorfor? Hvad skal jeg bruge det til?

Tror jeg vil gå efter collectibles og Platin Trophy. Ellers har jeg svært ved at for øje på en grund til - efter max level - at fortsætte med at spille dette ellers flotte og på mange måder underholdende spil.

8.5-9/10
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The division

Indlægaf Volpi » tors 17 mar 2016 13:14

Krede1972, den tanke har jeg tænkt maaaange gange efterhånden. Er selv blot lvl11, så jeg har noget tid endnu. Men ja, det er jo ikke et spil man sådan render rundt i for at finde de små shootouts der er.
I den optik, kan jeg godt se mangler i spillet, håber udvidelserne kan give lidt
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: The division

Indlægaf Krede1972 » tors 17 mar 2016 13:26

Det er helt sikkert de 399 kroner værd som jeg smed efter spillet i Elgiganten.

Det er nok det spil med de smukkeste og mest detaljerede omgivelser som jeg har prøvet.
Lys, røg og vejrskifte præsenteret på den måde som i dette spil er også noget jeg sætter pris på og nyder når jeg bevæger mig rundt i spillet.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The division

Indlægaf glyr » tors 17 mar 2016 13:28

Krede1972 skrev:
Tror jeg vil gå efter collectibles og Platin Trophy. Ellers har jeg svært ved at for øje på en grund til - efter max level - at fortsætte med at spille dette ellers flotte og på mange måder underholdende spil.

8.5-9/10


Der er rigtig mange collectibles i spillet. Vil det, når man får fuldt up gradet kommando centeret, kunne se hvor de forskellige er ?
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: The division

Indlægaf Krede1972 » tors 17 mar 2016 13:49

glyr skrev:
Krede1972 skrev:
Tror jeg vil gå efter collectibles og Platin Trophy. Ellers har jeg svært ved at for øje på en grund til - efter max level - at fortsætte med at spille dette ellers flotte og på mange måder underholdende spil.

8.5-9/10


Der er rigtig mange collectibles i spillet. Vil det, når man får fuldt up gradet kommando centeret, kunne se hvor de forskellige er ?


Nej, det har ikke noget med kommandoceteret at gøre, men derimod kan man se hvor de ligger når man har gennemført bestemte missioner i de forskellige områder. Så ja, man man skal ikke løbe rundt i blinde, men det er gennemførte missioner eller sidemissions i de enkelte delområder, som låser op for dem så man kan se hvor de er på kortet.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The division

Indlægaf palawan » tors 17 mar 2016 15:58

Damn - 6.7 på IGN.com... De plejer ellers ikke at holde sig tilbage !
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: The division

Indlægaf Krede1972 » tors 17 mar 2016 16:55

palawan skrev:Damn - 6.7 på IGN.com... De plejer ellers ikke at holde sig tilbage !


Nej, men det skyldes jo nok at det er et MMORPG uden noget reelt endgame og dermed intet at foretage sig når man har nået max level.

Et MMORPG uden reelt endgame er jo som ris a la mande uden mandler og fløde. Det er risengrød - selvom man måske kalder det eller foregiver at det er ris a la mande :mrgreen:

Jeg ser egentligt The Division som et flot singleplayer-spil med Coop-elementer og kaster gerne 8.5-9/10 efter det.
Men som et MMORPG er 6.7 nok meget godt ramt. Et MMORPG uden reelt endgame er jo et tyndt MMORPG.
Senest rettet af Krede1972 tors 17 mar 2016 17:02, rettet i alt 1 gang.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The division

Indlægaf Lubricated » tors 17 mar 2016 17:02

Krede1972 skrev:
Cena skrev:Tue prøver at overtale mig til at købe spillet. Hvordan er folk tilfredse med det so far? Jeg har nærmest kun hørt positive ting om det so far :)


På mange måder et superflot og -godt spil.
Har bestemt været underhold og nydt at løbe rundt og gå på opdagelse, men efter jeg er nået max level og det såkaldte endgame, så er jeg begyndt at kede mig en anelse. Har svært ved at se hvad jeg skal få tiden til at gå med nu i dette spil. Man kan gå efter bedre våben og gear, men hvorfor? Hvad skal jeg bruge det til?

Tror jeg vil gå efter collectibles og Platin Trophy. Ellers har jeg svært ved at for øje på en grund til - efter max level - at fortsætte med at spille dette ellers flotte og på mange måder underholdende spil.

8.5-9/10


Hvor længe tog det cirka før du blev max level?
Lubricated
Niveau 0
 
Indlæg: 40
By: Odense C


Re: The division

Indlægaf Krede1972 » tors 17 mar 2016 17:03

Lubricated skrev:
Krede1972 skrev:
Cena skrev:Tue prøver at overtale mig til at købe spillet. Hvordan er folk tilfredse med det so far? Jeg har nærmest kun hørt positive ting om det so far :)


På mange måder et superflot og -godt spil.
Har bestemt været underhold og nydt at løbe rundt og gå på opdagelse, men efter jeg er nået max level og det såkaldte endgame, så er jeg begyndt at kede mig en anelse. Har svært ved at se hvad jeg skal få tiden til at gå med nu i dette spil. Man kan gå efter bedre våben og gear, men hvorfor? Hvad skal jeg bruge det til?

Tror jeg vil gå efter collectibles og Platin Trophy. Ellers har jeg svært ved at for øje på en grund til - efter max level - at fortsætte med at spille dette ellers flotte og på mange måder underholdende spil.

8.5-9/10


Hvor længe tog det cirka før du blev max level?


4-5 dage tror jeg.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The division

Indlægaf Whoa » tors 17 mar 2016 22:10

Det er også en af mine små minusser ved spillet.. Man stiger for hurtigt og nemt i level! Det og så at man ikke kan have forskellige klasser.. Altså en skulle være dps, en tank, healer osv.. Noget i stil med elder scrolls..
Men hygger mig utroligt godt med det i coop
Whoa
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Re: The division

Indlægaf Racermus » fre 18 mar 2016 10:05

Til dem der er blevet max lvl, kommer der jo DLC´s i løbet af året, som kan give nyt liv til spillet. Og det ser faktisk rigtig spændende ud. Specielt den sidste, hvor det ligner man skal bygge en base op, og forsvare den mod indkommende fjender.

Og DLC´en til sommer, kommer til at fokusere på DZ, hvor de vil gøre det endnu vildere. Men de er stadig lidt tilbageholdne med hvad det endelige content bliver. Men tror det vil kunne holde spillet i live.

Håber bare lidt at de evt. løfter lvl cappen ved hver DLC. Evt. lvl 40-50-60. Det ville også give spillet nyt liv, ved man føler karakteren udvikler sig.

Traileren for DLC´s: https://www.youtube.com/watch?v=c_qUtFkdPEk
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Rødovre


Re: The division

Indlægaf Volpi » fre 18 mar 2016 11:03

Tror lvl løfter sig ved udvidelser..
Det havde været klasse, med klasser selvom jeg har svært ved at se det udført i spillets nuværende form
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: The division

Indlægaf morfar » fre 18 mar 2016 12:47

Hjælp!

Jeg har klaret alle encounters og side missions i Garment district. Jeg har dog et sidemission ikon ved safehouse hvor der står: return to garment district safe house. Når jeg tager hen til dette safehouse kan jeg ikke trykke på skabet, jtf officer eller kortet.

Hvordan får jeg afsluttet denne sidemission?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: The division

Indlægaf Racermus » fre 18 mar 2016 13:12

Volpi skrev:Tror lvl løfter sig ved udvidelser..
Det havde været klasse, med klasser selvom jeg har svært ved at se det udført i spillets nuværende form


Ja håber også at lvl stiger!

Mht. klasser, syntes jeg netop det er en del af spillets nyskabelse og charme indenfor MMORPG, at man kan skifte klasse undervejs, ved at du netop har unlocked alle "klasser" så du selv kan vælge efter mission eller humør.
Så kan du have gear liggende i din stash, til de forskellige klasser, så man altid kan skifte når man f.eks. skal i dark zone med en gruppe, så kan man aftale hvem der spiller de forskellige klasser.
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Rødovre


Re: The division

Indlægaf Schmidty » fre 18 mar 2016 18:42

Nogen der forklare sådan kort, hvordan det fungerer i forhold ti missioner og groups? Hvis jeg spiller spiller med nogen i samme group, hvem klarer så missionerne? Og hvad hvis jeg har klaret mission, men min ven ikke har? Og hvad hvis de er længere fremme end mig, hvordan fungerer det så? Og kan jeg følges gennem hele spillet med en group?

Nogen der lige kan skabe overblik for mig? :)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 100 gæster

cron