Forum

Street Fighter V beta kode gives væk

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Street Fighter V beta kode gives væk

Indlægaf Hasani94 » man 21 dec 2015 00:12

Slimjay DK skrev:
Dummiz skrev:Den kode jeg fik virkede desværre ikke :( så er der en anden der ligger inde med en modtager jeg den hjertens gerne på PB :)



Ja, det beklager jeg .. Det ser ud til at hvis man tidligere har været med i Beta'en, så er det samme nøgle de gensender, derfor var den nøgle jeg gav Dummiz brugt :?

Ja, det må være derfor jeg heller ikke kunne bruge Shins... :?
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Street Fighter V beta kode gives væk

Indlægaf Dummiz » man 21 dec 2015 00:14

Ingen skade sket :) man må bare håbe der er en der ligger inde med en ekstra kode de ikke bruger :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Street Fighter V beta kode gives væk

Indlægaf Hasani94 » fre 12 feb 2016 04:57

Spørger lige her, da jeg ikke synes at jeg kunne finde et dedikeret tråd til SFV! Jeg overvejer stærkt at forudbestille spillet, men alle jeg ser streame det bruger ARCADE-STICK, hvilket jeg ikke besidder eller tænker på at købe i fremtiden... Da jeg ikke havde adgang til beta'en selv, vil jeg lige spørge; Kan man ikke spille spillet på "konkurrence niveau" med en helt almindelig ps4 controller?
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Street Fighter V beta kode gives væk

Indlægaf Jb » fre 12 feb 2016 10:43

Det kan du sagtens. Eller et pad som feks hori fight commandor 4, der er knapperne placeret lidt bedre.. Der findes pro spillere der bruger pad også.. Rigtig mange bruger stick fordi de har spillet i arkade haller på maskiner med stick. Og så er der dem der bare godt kan lide det fordi det givet en anden følelse. Jeg bruger et til shmup spil [WHITE SMILING FACE] og har også brugt til street fighter og skullgirls, til 3d fighters som tekken og doa foretrækker jeg pad
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Street Fighter V beta kode gives væk

Indlægaf Da Senzai » fre 12 feb 2016 20:44

Hasani94 skrev:Spørger lige her, da jeg ikke synes at jeg kunne finde et dedikeret tråd til SFV! Jeg overvejer stærkt at forudbestille spillet, men alle jeg ser streame det bruger ARCADE-STICK


!!!

Dette er en af grundene til, at jeg venter med Street Fighter V i første omgang. Jeg har nemlig heller ikke et Arcade Stick til PS4 og jeg ved ikke, hvilket jeg skal købe.

Mit problem er, at jeg allerede har 2 forskellige Hori Sticks til PS3 og jeg synes at begge er dårlige. Det undrer mig, da jeg også har 2 forskellige Hori sticks til Xbox 360, der fungerer sublimt. I mit hoved burde de være nogenlunde samme kvalitet, da det er samme mærke.

Jeg tøver derfor med at købe et Stick til PS4. Jeg synes ikke, at jeg har lyst til at kaste 12-1500 efter et stick, jeg måske ikke kan lide.

Dunno, problemet bliver når Tekken kommer. Det kan jeg ikke spille med Pad.

Jeg har ikke så meget Teknisk snilde, så at vove mig ud i at modde et stick, vil jeg også holde mig fra.

For at svare på dit spørgsmål, så kan man sagtens spille Street Fighter på PAD - det er ren og skær et spørgsmål om præference og tilvænning.

Luffy - en fransk Street Fighter spiller - vandt Evo i 2014 og han spiller på Pad ^_^
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Street Fighter V beta kode gives væk

Indlægaf Hasani94 » fre 12 feb 2016 22:50

Ja, tror også desværre jeg ender med IKKE at forudbestille alligevel... Jeg er dog bange for om jeg nogensinde ender med at købe det, hvis ikke jeg forudbestiller... Det kan være ekstremt svært at komme ind i et fighting-spil efter et stykke tid.

Tekken som du nævner har jeg aldrig haft et problem med at spille med controller, heller ikke Mortal Kombat for den sags skyld! :D
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Street Fighter V beta kode gives væk

Indlægaf x8BiTw0LFx » lør 13 feb 2016 12:32

Da Senzai skrev:Det undrer mig, da jeg også har 2 forskellige Hori sticks til Xbox 360, der fungerer sublimt.

Brug dem på PS4 ;)

http://cronusmax.com/

Jeg bruger selv en Xbox One Elite Controller til min PS4, fordi der ikke findes noget joypad på den platform som kommer i nærheden af den kvalitet og feeling.
"There's an organization, that's activated during a catastrophic emergency, a safety switch on all odds fails - I'm part of that organization."
Billede
x8BiTw0LFx
Niveau 2
 
Indlæg: 102

Brugeravatar

Re: Street Fighter V beta kode gives væk

Indlægaf Unklemac » man 15 feb 2016 11:58

Ved ikke om det bleven sagt før, men har læst et sted at SFV understøtter PS3 sticks. Det åbner da op for at kunne købt brugt "billigere".
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Street Fighter V beta kode gives væk

Indlægaf Hasani94 » man 15 feb 2016 14:00

Unklemac skrev:Ved ikke om det bleven sagt før, men har læst et sted at SFV understøtter PS3 sticks. Det åbner da op for at kunne købt brugt "billigere".

Jeg læste vidst på twitter, at der skulle være en form for "delay" på disse... Ved ikke om personen var en pro. spiller eller en anden kendt person i fightting-scenen! :)
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Street Fighter V beta kode gives væk

Indlægaf Unklemac » man 15 feb 2016 20:10

Hasani94 skrev:
Unklemac skrev:Ved ikke om det bleven sagt før, men har læst et sted at SFV understøtter PS3 sticks. Det åbner da op for at kunne købt brugt "billigere".

Jeg læste vidst på twitter, at der skulle være en form for "delay" på disse... Ved ikke om personen var en pro. spiller eller en anden kendt person i fightting-scenen! :)


Det ville være surt! Hvis det sandt.

Håber det kan rettes med en patch hvis det er tilfældet.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Street Fighter V beta kode gives væk

Indlægaf Hasani94 » man 15 feb 2016 21:08

Unklemac skrev:
Hasani94 skrev:
Unklemac skrev:Ved ikke om det bleven sagt før, men har læst et sted at SFV understøtter PS3 sticks. Det åbner da op for at kunne købt brugt "billigere".

Jeg læste vidst på twitter, at der skulle være en form for "delay" på disse... Ved ikke om personen var en pro. spiller eller en anden kendt person i fightting-scenen! :)


Det ville være surt! Hvis det sandt.

Håber det kan rettes med en patch hvis det er tilfældet.

Fandt "tweet'et(?)" hvis det skulle have interesse! Og det ser ud til at være en "Professional Fighting Gamer";
https://twitter.com/almakashi/status/698954429307887616
Men jo, mon ikke det kan patches uden alt for stor besvær..? :D

Forresten - add mig gerne, hvis I regner med at få spillet allerede imorgen - Det har jeg nemlig besluttet mig for at gøre alligevel! Det kunne være fedt med lidt "friendly-sparring" inden man går online! :D
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Street Fighter V beta kode gives væk

Indlægaf Unklemac » tirs 16 feb 2016 00:22

Æv da ser ud til at jeg har meget lag da jeg køre med cronusmax og en xbox stick :)

Jeg har noget svigermekanik på besøg hvor jeg skal tæske små 10 årig, inden online sætter mig på plads.

Add mig gerne til sparring :D
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Street Fighter V beta kode gives væk

Indlægaf Hasani94 » tirs 16 feb 2016 00:38

Unklemac skrev:Æv da ser ud til at jeg har meget lag da jeg køre med cronusmax og en xbox stick :)

Jeg har noget svigermekanik på besøg hvor jeg skal tæske små 10 årig, inden online sætter mig på plads.

Add mig gerne til sparring :D

Will do! :D
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Street Fighter V beta kode gives væk

Indlægaf Unklemac » tirs 16 feb 2016 14:09

Hasani94 skrev:
Unklemac skrev:Æv da ser ud til at jeg har meget lag da jeg køre med cronusmax og en xbox stick :)

Jeg har noget svigermekanik på besøg hvor jeg skal tæske små 10 årig, inden online sætter mig på plads.

Add mig gerne til sparring :D

Will do! :D


Goodie :D Hold da op, de har store netværks problemer. Mine svigerbrødre kunne ikke engang køre "storymode" uden at den disconnected.

Prøvede 2 kampe online, den første fik jeg stor prygl i runde 1 af en spanier, der var meget lag - sådan at han tilfordel kunne spamme special moves uden det virkede til at den registrede at jeg blokede (dragon punch), heldigvis disconneted spillet inden runde 2, ellers havde det været grimt :mrgreen: Nr. 2 kamp var der en der lige havde lært at lave fireballs, så der kunne jeg følge med, og der var nul lag, en sjov kamp og vi lå meget lige.

Glæder mig til at spille mod nogle på samme niveau i DK - altså uden lag og med masser af sjov og spas :lol:
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Street Fighter V beta kode gives væk

Indlægaf Hasani94 » tirs 16 feb 2016 14:21

Unklemac skrev:
Prøvede 2 kampe online, den første fik jeg stor prygl i runde 1 af en spanier, der var meget lag - sådan at han tilfordel kunne spamme special moves uden det virkede til at den registrede at jeg blokede (dragon punch), heldigvis disconneted spillet inden runde 2, ellers havde det været grimt :mrgreen: Nr. 2 kamp var der en der lige havde lært at lave fireballs, så der kunne jeg følge med, og der var nul lag, en sjov kamp og vi lå meget lige.

Glæder mig til at spille mod nogle på samme niveau i DK - altså uden lag og med masser af sjov og spas :lol:

Har lige afhentet spillet fra Elgiganten, så jeg skal til at "træne"! :lol:
Ja, reddit har været help op at køre idag pga. af server problemer - Det er lidt ærgerligt, at intet efterhånden virker på dag 1... :S
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron