Forum

Watchdogs noget ved?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Watchdogs noget ved?

Indlægaf Dummiz » tirs 19 jan 2016 00:09

Ved godt det er et gammelt spil og har kun lige prøvet det kort. Men er der nogle der har gennemført det der kan sige om det er noget værd? Her tænker jeg historie mæssigt :)

Savner sku sådan et spil og det er jo møj billigt nu hvor det er så gammelt.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Watchdogs noget ved?

Indlægaf armorking » tirs 19 jan 2016 01:03

for mig var det spild af tid :D
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: Watchdogs noget ved?

Indlægaf x8BiTw0LFx » tirs 19 jan 2016 01:12

Jeg var vild med det, men det delte vandene blandt spillere. Se nogle reviews på det, så kan du måske bedre finde ud af om det er noget for dig.
"There's an organization, that's activated during a catastrophic emergency, a safety switch on all odds fails - I'm part of that organization."
Billede
x8BiTw0LFx
Niveau 2
 
Indlæg: 102

Brugeravatar

Re: Watchdogs noget ved?

Indlægaf hansen_acm » tirs 19 jan 2016 01:18

Jeg synes også det var et rigtig godt spil med en glimrende historie. :) For mig helt sikkert tiden værd, men som nævnt så deler det i den grad vandene.
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Re: Watchdogs noget ved?

Indlægaf Hasani94 » tirs 19 jan 2016 02:07

Hvis ikke jeg havde købt det digitalt, havde jeg foræret dig det! Nåede til Kapitel 2 og gav op... Intet specielt!
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Watchdogs noget ved?

Indlægaf Sethos » tirs 19 jan 2016 03:29

Intetsigende spil, kedeligt gameplay, super kedelig verden og historien var B-films materiale. Eneste positive ved det spil var dets multiplayer del, hvor du kom ind i andre folks sessions. Det var sgu fedt ... Virkede dog kun 3-4 gange for mig, fordi der var så mange server problemer omkring launch. Så det var også en død and.

Spillet var helt igennem en Ubisoft samlebånds titel, med den konstante følelse af et spil bare stykket sammen, med materiale fra mange forskellige studier der bare lavede deres del ud fra et tørt design dokument.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Watchdogs noget ved?

Indlægaf Maltéz » tirs 19 jan 2016 20:52

Watch_Dogs er et fint spil men det mangler lige "det dér". Det falder ikke decideret igennem, men har bare heller ikke den samme tyngde i gameplayet og persongalleriet som eksempelvis GTAV.
Maltéz
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Re: Watchdogs noget ved?

Indlægaf Maethiel » tirs 19 jan 2016 21:46

Watchdogs er en stinker. Jeg brugte 10min på det. Bilfysikken stinker, byen føles død, hackingdelen bliver hurtig slidt, og jeg kunne blive ved.

Invester hellere i GTA V :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar

Re: Watchdogs noget ved?

Indlægaf enfen » tirs 19 jan 2016 22:35

Jeg kunne godt lide det. Men det manglede lige det sidste for at være super godt. Som en anden skriver, så var multiplayerdelen (hvor man kommer ind i andres session) en cool feature. Jeg oplevede ikke nogen problemer, men begyndte også først på spillet et godt stykke tid efter launch.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Watchdogs noget ved?

Indlægaf BoellemiZ » tirs 19 jan 2016 23:03

det er en stinker. hold dig langt væk.
BoellemiZ
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Re: Watchdogs noget ved?

Indlægaf Dummiz » tirs 19 jan 2016 23:10

Maethiel skrev:Watchdogs er en stinker. Jeg brugte 10min på det. Bilfysikken stinker, byen føles død, hackingdelen bliver hurtig slidt, og jeg kunne blive ved.

Invester hellere i GTA V :)


Har gennemført GTA V :) søger efter spil i samme genre. (Sleeping dogs er også gennemført) og gider ikke Saints row spillene :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Watchdogs noget ved?

Indlægaf Maethiel » tirs 19 jan 2016 23:13

Dummiz skrev:
Maethiel skrev:Watchdogs er en stinker. Jeg brugte 10min på det. Bilfysikken stinker, byen føles død, hackingdelen bliver hurtig slidt, og jeg kunne blive ved.

Invester hellere i GTA V :)


Har gennemført GTA V :) søger efter spil i samme genre. (Sleeping dogs er også gennemført) og gider ikke Saints row spillene :D


Hvis du går fra gta v, til wd, så bliver du fælt skuffet :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar

Re: Watchdogs noget ved?

Indlægaf Krede1972 » ons 20 jan 2016 00:13

Watch Dogs er en ganske fin GTA-klon ligesom Sleeping Dogs også er en ganske fin GTA-klon.

Til den nuværende pris er spillet helt sikkert pengene værd.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Watchdogs noget ved?

Indlægaf Slimjay DK » ons 20 jan 2016 10:21

Jeg var ganske underholdt fra start til slut.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Watchdogs noget ved?

Indlægaf MadsGS » ons 20 jan 2016 15:44

Efter de mange negative kommentarer føler jeg mig nødsaget til at melde mig ind i gruppen af folk, som godt kan lide Watch_dogs! Jeg betalte fuld pris - og det var hver en krone værd! :-)
Senest rettet af MadsGS tors 21 jan 2016 01:34, rettet i alt 1 gang.
Billede
MadsGS
Niveau 2
 
Indlæg: 167
By: Arden


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 120 gæster