Forum

Motorstorm: Pacific Rift

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Motorstorm: Pacific Rift

Indlægaf motZ » tors 23 jul 2009 00:30

Hej

Jeg har her til aften lejet et spil hos Blockbuster og det blev så Motorstorm: Pacific Rift. Jeg synes det er rigtig fedt og overvejer kraftigt også at investere i det og er kommet sådan rimelig langt. Men hvis nu jeg køber det, er jeg så kommet ligeså langt i spillet hvis jeg altså køber det, og derved ikke sætter den samme disk af spillet i? Har også fået et enkelt trofæ og har jeg stadig gennemført de baner som jeg har nu, og stadig har trofæerne hvis jeg køber det?

Håber i forstår.
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf JHCREATiON » tors 23 jul 2009 00:45

du kan sagtens købe det, der bliver ikke slettet noget fordi du sætter en anden cd i :)
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf motZ » tors 23 jul 2009 00:55

Det lyder godt.

Men så kunne jeg godt tænke mig at høre jeres meninger om spillet. Jeg synes generelt ret godt om det, men spørgsmålet er bare om det bliver for kedeligt i længden?
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf JHCREATiON » tors 23 jul 2009 01:05

jeg spillede demoen cirka to gange og så var der ikke mere fut i gøjemøget :D!
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf xireuz » tors 23 jul 2009 10:38

Jeg købte det dengang det udkom og har spillet det en del. Det har dog ligget på hylden i lang tid pga. andre nye titler, men tror bestemt jeg hiver det frem igen engang. Hvis man kan li' det med at starte for et nyt spil og så bare køre amok-derud-af er det, det rigtige spil.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf Ponduus » tors 23 jul 2009 11:05

Jeg bryder mig ikke om det. Jeg synes der mangler fartfornemmelse. Når jeg kører føles det ofte som om, at jeg ikke har speederen helt i bund. Der er kun med boost at det hjælper en smule.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Abildtrup » tors 23 jul 2009 11:29

Jeg syntes det første var rigtigt fedt.
2'eren derimod mangler li'som et og andet...

Men fartfornemmelse er der da.

Jeg har, som så mange andre, investeret i 2'eren også.
Men det er stort set ikke blevet spillet.

Måske man burde støve det af og rykke et par omgange..? ;)
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Indlægaf SnoobyFly » tors 23 jul 2009 11:59

Lånte det af en ven, men syntes hurtigt det blev kedeligt i længden.. Kunne bedre lide 1'eren, som jeg har endnu :P
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 135 gæster