Forum

Køb ikke COD:MW2 på udgivelsesdagen

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Køb ikke COD:MW2 på udgivelsesdagen

Indlægaf Erroneus » lør 25 jul 2009 13:24

Køb ikke COD:MW2 på udgivelsesdagen, tak.

Og hvorfor så ikke det, spørger nogle af jer måske? :)

Activision som står bag COD:MW2 har valgt at pumpe prisen op på MW2, så det er ca. 50 kr dyrere end andre spil herhjemme, 5£ i England osv. Activision har naturligvis gjort det, fordi de ved at MW2 kommer til at sælge godt, men det er også tydeligt de bruger det som en test, for evt. senere at hæve prisen på andre populære spil.

Men den går ikke Activision! Min opfordring er at man derfor ikke køber COD:MW2 på udgivelses dagen, men venter til den er droppet lidt i pris, for at lære Activision hvem der har bukserne på :lol:

Naturligvis vil nogle MW fans, rende ud og købe det på dag1 og fred være med det, havde det samme sket med f.eks. HL2:EP3 så havde jeg også købt det på dag1 :) Men os andre som ikke er fuldstændig hyped på COD:MW2, ikke mindst fordi der er mange andre glimrende spil her i efteråret, vent hvis i kan, jo flere jo bedre :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf FunteXDK » lør 25 jul 2009 13:27

Tror desværre ikke at jeg kan vente men forstår godt din pointe... Det er da klamt de skal tage mere for et spil bare fordi de ved at det er et af de mest ventet i år...
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Erroneus » lør 25 jul 2009 13:50

Jeg har dyb forståelse for dem som virkelig glæder sig og bare skal have det på dag1, sådan vil jeg også have det med nogle spil, men dem som har viljestyrke til at vente eller ikke går så meget op i MW2, det kunne være fedt, hvis de kunne vente lidt :)

Personligt regner jeg ikke med at købe MW2, før det nærmer sig en 30£.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf FunteXDK » lør 25 jul 2009 14:19

Er bare bange for at det kan kommet til at tage rigtig lang tid... synes godt nok at CoD:WaW var rigtig lang tid om at falde i pris og tror ikke det sker hurtigere med det nye :(
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Erroneus » lør 25 jul 2009 14:31

Jeg tror MW2 kommer til at falde hurtigere, det er ikke så unikt mere, som f.eks. MW var og så er konkurrencen for andre spil meget meget stor her i resten af 2009 og starten af 2010.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Abildtrup » lør 25 jul 2009 15:30

Jeg satser nu på, at der kommer et fint EB/Gamestop bud på spillet.

Og så ryger det nok hjem på dag 1
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Indlægaf Erroneus » lør 25 jul 2009 15:32

Abildtrup skrev:Jeg satser nu på, at der kommer et fint EB/Gamestop bud på spillet.

Og så ryger det nok hjem på dag 1


Det tror jeg ikke du skal satse på, så havde det nok været med i det nuværende tilbud de har slået op. Jeg tror ikke gamestop/eb har det med i sådan et tilbud, simpelthen fordi det sælger så godt, at det ikke er nødvendigt.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Abildtrup » lør 25 jul 2009 15:41

Tjahh!!!

Når de har Uncharted 2 med, som også storsælger,, hvorfor så ikke det andet også ?
Tror det kommer i næste budbølge...

Om ikke andet, så i 2 brugte + 199 (ligesom eks FIFA10)
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Indlægaf kazzi » lør 25 jul 2009 15:57

En udemærket ide men et lille land som danmark hjælper dette intet, og i den sidste ende bliver spil bare dyere har de snakket om et godt stykke tid pga spil er blevet sindsygt dyre at producere nu om dage og de er nød til at gøre hvad de kan for i det mindste at få de penge hjem igen som produktionen har kostet.
kazzi
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Indlægaf Chaui » lør 25 jul 2009 16:07

Ulækkert at de begynder at skrue prisen op for deres årlige malkemaskine. Spillet er mega nice online ja, men det er som om folk slet ikke kan se de malker COD som en gal med de årlige udgivelser. Grafikmotoren har de, skins/models har de os en del af, så det er vel lidt hurtigt grafik og nogle nye baner der skal laves. kan fandme ikke tage lang tid for dem at smække det sammen.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf Erroneus » lør 25 jul 2009 17:30

kazzi skrev:En udemærket ide men et lille land som danmark hjælper dette intet, og i den sidste ende bliver spil bare dyere har de snakket om et godt stykke tid pga spil er blevet sindsygt dyre at producere nu om dage og de er nød til at gøre hvad de kan for i det mindste at få de penge hjem igen som produktionen har kostet.


Nu kan jeg så oplyse at det er ikke kun i Danmark at folk har besluttet sig for dette. Hvis man kigger rundt omkring på internationale sites, så er der også andre der, som vælger at vente.

Et spil som MW2 har uden tvivl været dyrt at producere, men de tjener KASSEN med de antal kopier som de får spyttet ud, plus det DLC de også får spyttet ud.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf JHCREATiON » lør 25 jul 2009 17:36

om så spillet vil komme til at koste 1000 dadler ville jeg købe det, om jeg så skulle sætte min ene lunge eller kæreste i pant ville jeg gøre det, jeg glæder mig så hardcore?! :D men forstår dig godt, men 50kr oven i betyder ikke det vilde, lad gå activision!!
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf Erroneus » lør 25 jul 2009 17:46

Hehhe sådan har jeg det f.eks. med Half-Life 2: Epideo 3, kender godt den følelse der, det er super fedt :D
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Rytteren » lør 25 jul 2009 19:56

tja, tror jeg tager den fuldt ud.. og lader helt være med at købe det lort. take that Activision :)

one less sell ... hurt huh?? no..? damn....
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf JollyBuu » søn 26 jul 2009 00:15

Jeg venter os, synes det er klamt de gør sådan noget :D
Billede
JollyBuu
Niveau 3
 
Indlæg: 281


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 112 gæster