Forum

Køb ikke COD:MW2 på udgivelsesdagen

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf SoulDecapitate » man 27 jul 2009 09:06

Jeg har det sådan nogle få spil har jeg ikke noget imod koster lidt ekstra. Spil som feks. Fifa 09 og Cod 4 er jo spil jeg jeg har spillede ret meget mere end andre spil. Snakkede faktisk lige med Heroes om det for et par dage siden hvis fifa 2010 kostede 799 tror jeg sku jeg havde købt det alligevel.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Erroneus » man 27 jul 2009 09:22

Naturligvis kan det stadigvæk fåes billigere i onlineshops i forhold til Gamestop eller lign. fysiske butikker, det er IKKE hvad det drejer sig om. Men hvis i ligger mærke til det, så sælges MW2 også til en højere pris i det online shops end normalt. Fordi deres indkøbspris hos Activision er højere, så i sidste ende tjener Activivision stadigvæk mere på det.

Og nej det er ikke en mand imod Activivision, hvis i kigger jer rundt omkring på nettet, så er der rigtigt mange som støtter op imod dette. Det er ikke sikker det her har en effekt, men det skader ikke at forsøge :)

SoulDecapitate: Sådan har jeg det også med nogle spil, derfor er det også ganske fair hvis MW2 fans køber det på dag1.

ScubaGhost: Du skal lige være opmærksom på at der er en chance for told, moms + fortoldningsgebyr fra Gamehubs, men det vidste du nok godt :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf navizzimo » tirs 28 jul 2009 00:21

Har i set den nye multiplayer trailer?

http://www.gametrailers.com/video/multi ... fare/53382
navizzimo
Niveau 1
 
Indlæg: 51


Indlægaf Haugboelle » fre 07 aug 2009 23:27

Er blevet fuldstændigt feed up af de endeløse krigsspil der kommer, at jeg slet ik gider købe dem mere.

Har købt BF1943 af ren nostalgi, men det også det.

Så det bestemt et no go herfra :)
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Indlægaf vorstrup » man 10 aug 2009 16:55

Venter også. Mangler stadig at spille WaW færdig, så har ikke travlt. I øvrigt kommer Uncharted 2, Fifa 10 og Assasins creed 2.
vorstrup
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf Ice_Hiboy » man 10 aug 2009 22:43

der hvor jeg synes den er grov er hvis man kigger på coolsoph http://www.coolshop.dk/catalog/product/ ... ll-of-duty)-(nordic)--for-ps3

549, altså det er hvad det skal koste i en butik, det er sku lidt tyndt
Billede
Ice_Hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Indlægaf Rytteren » man 10 aug 2009 22:58

tja ... prisen er ikke så slem i dk. selvom det klart er 50 for meget for det pis.
men en ven fra england snakkede noget om at spillet i ville koste hvad der svare til ca 100 usd i england (kan ikke lige huske hvor mange pund.... det er fuckt..

nogle der kan bekræfte det.

hvis i skal havde spillet. så køb det brugt!!!
det betyder ingen penge til de pengegriske activision!!!
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf MJDigital » man 10 aug 2009 23:12

Jeg skal nok lade vær at købe det :D Endda ever... hehe :P
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


Indlægaf Erroneus » man 10 aug 2009 23:18

Well den officielle pris i england er på 55£, det svarer til ca. 92$, så tæt på. Men nu har de også internet butikker derover, så det kan fåes for 42, hvilket dog stadig er ca. 5-10£ højere end andre spil i samme butikker, f.eks. Uncharted 2 og Assassin's Creed 2. Det billigste herhjemme pt. er vist 499 hos Coolshop for UK versionen.

Jeg har ikke set nogle priser på Hardened edition, ud over hos GS/EB, hvor den står til 699 *fnis*
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Rytteren » man 10 aug 2009 23:26

MJDigital skrev:Jeg skal nok lade vær at købe det :D Endda ever... hehe :P


tror sku lige jeg skal med i den vogn der :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf MJDigital » tirs 11 aug 2009 15:34

Rytteren skrev:
MJDigital skrev:Jeg skal nok lade vær at købe det :D Endda ever... hehe :P


tror sku lige jeg skal med i den vogn der :)


Super :D så har vi 2 vogne nu.. Måske har vi nok til et tog snart :roll: haha sort...
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


Indlægaf Lindeberg » tirs 11 aug 2009 21:34

Ice_Hiboy skrev:der hvor jeg synes den er grov er hvis man kigger på coolsoph http://www.coolshop.dk/catalog/product/ ... ll-of-duty)-(nordic)--for-ps3

549, altså det er hvad det skal koste i en butik, det er sku lidt tyndt


De har det også til 499. Det vil jeg nu godt give 8)
http://www.coolshop.dk/catalog/product/ ... ll-of-duty)--for-ps3
Det er så den ikke nordic version.
Lindeberg
Niveau 0
 
Indlæg: 15

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 108 gæster