Forum

Dark Souls 3-tråden

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Dark Souls 3-tråden

Indlægaf Xainz » søn 17 apr 2016 10:27

ebckbh skrev:Har spillet demon souls, DS1+2 og bloodborne...alle klasse spil...er startet med DS3 nu og det skuffer ikke. Kampsystemet er en god blanding af de førnævnte. Tålmodighed er vigtigt...man dør ofte og det kan ikke betale sig at forhaste sig. Brug tid på at "læse" fjenderne, så blir det lidt lettere og prøv at lokke dem frem enkeltvis.
Mht klasserne så syns jeg ik det har den store betydning. Jeg tog mercenary og har boostet health og stamina til at starte med. Nu kører jeg også magi. Senere i spillet får man mulighed for at flytte rundt på sine points.


Kan man lave jumping jacks ?
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Dark Souls 3-tråden

Indlægaf Tubbe4200 » søn 17 apr 2016 18:50

Udover problemer med at fucking komme videre fra undead fucking settlement er det sgu da meget fedt!! #Hvorskaljeghen
1986
Tubbe4200
Niveau 0
 
Indlæg: 21
By: Slagelse, Vestsjælland


Re: Dark Souls 3-tråden

Indlægaf Xainz » ons 20 apr 2016 12:23

Har spillet det 4-5 timer nu, og jeg syntes man har forsøgt at speede combat systemet for meget op, om det er fordi de har forsøgt at blande Dark souls og Bloodborne sammen ved jeg ikke, men jeg er ikke begejstret desværre, for havde ellers regnet med det skulle være min klare GOTY, det bliver det med garanti ikke, tvivler på jeg faktisk kommer til at gennemfører det.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Dark Souls 3-tråden

Indlægaf Madskimo » ons 20 apr 2016 15:08

Xainz skrev:Har spillet det 4-5 timer nu, og jeg syntes man har forsøgt at speede combat systemet for meget op, om det er fordi de har forsøgt at blande Dark souls og Bloodborne sammen ved jeg ikke, men jeg er ikke begejstret desværre, for havde ellers regnet med det skulle være min klare GOTY, det bliver det med garanti ikke, tvivler på jeg faktisk kommer til at gennemfører det.


Har endnu ikke haft mit i maskinen endnu, men frygtede dette.
Var helt vild med DS1, og delvis DS2.
Madskimo
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Re: Dark Souls 3-tråden

Indlægaf weissmuller » ons 20 apr 2016 15:39

Madskimo skrev:
Xainz skrev:Har spillet det 4-5 timer nu, og jeg syntes man har forsøgt at speede combat systemet for meget op, om det er fordi de har forsøgt at blande Dark souls og Bloodborne sammen ved jeg ikke, men jeg er ikke begejstret desværre, for havde ellers regnet med det skulle være min klare GOTY, det bliver det med garanti ikke, tvivler på jeg faktisk kommer til at gennemfører det.


Har endnu ikke haft mit i maskinen endnu, men frygtede dette.
Var helt vild med DS1, og delvis DS2.

ikke enig. Det eneste der er speeded lidt op er hvor hurtig du får energi fra Estusflasken. For mig er det Dark Souls 100% :D
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Dark Souls 3-tråden

Indlægaf runni1399 » ons 20 apr 2016 21:12

Xainz skrev:Har spillet det 4-5 timer nu, og jeg syntes man har forsøgt at speede combat systemet for meget op, om det er fordi de har forsøgt at blande Dark souls og Bloodborne sammen ved jeg ikke, men jeg er ikke begejstret desværre, for havde ellers regnet med det skulle være min klare GOTY, det bliver det med garanti ikke, tvivler på jeg faktisk kommer til at gennemfører det.


Jeg må også erklære mig uenig. Det her føles 100 % som et Dark Souls spil, blot med en god optimering i form af mere flydende og behageligt gameplay. Det indeholder alle de hemmelige og overraskende momenter, som kendetegner Souls spillene. Det er imo. ligeså godt som Dark Souls 1. Dark Souls 2 gav mig aldrig samme souls følelse som 1'eren og 3'eren har givet mig. Alle de kendte elementer fra Dark Souls 1 optræder jo stadig i 3'eren.
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: Dark Souls 3-tråden

Indlægaf Dummiz » ons 20 apr 2016 23:18

Har kigget en del gameplay på tuben af dette spil. Spiller er meget "grå i grå" ikke så mange farver og jeg ved godt at sådan er Dark souls spillene men bliver det ikke trættende i længden at se på de dystre farver?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Dark Souls 3-tråden

Indlægaf Michael Jensen » tors 21 apr 2016 03:56

Der er så mange fantastisk flotte steder i Dark Souls 3, at det grå og dystre mere er der for at styrke kontrasten (måske det er omvendt). De mørke og grumme steder er det også sjældent mørke farver bare for at være det, det maler et fantastisk godt billede af universet, og de slipper for det meste afsted med det og får en masse wow-effekter ud af det :)
Michael Jensen
Niveau 3
 
Indlæg: 210
By: Kolding


Re: Dark Souls 3-tråden

Indlægaf Xainz » tors 21 apr 2016 15:39

Dummiz skrev:Har kigget en del gameplay på tuben af dette spil. Spiller er meget "grå i grå" ikke så mange farver og jeg ved godt at sådan er Dark souls spillene men bliver det ikke trættende i længden at se på de dystre farver?


Spillene er meget mørke og dystre, hvilket giver et helt fantastisk univers.
Selvom områderne er så mørke, så er de helt fantastisk lavet, og man har formået at lave utrolig mange flotte områder, med utrolig mange detaljer, Det er virkelig noget det er med til at skabe og bærer spillet.

Nu har det første "skuffelse" lagt sig, da jeg virkelig havde meget høje forventninger til Dark souls 3, da 2eren var min absolutte favorit titel, som jeg har fået 2 platin, og vel lagt omkring 600 timer i.
Jeg er ikke begejstret for at de har speeded combat systemet op, og så syntes jeg man har forsøgt at mainstreame og gøre spillet mere ligetil/nemmere, ved at give utrolig meget hjælp, i forhold til de tidligere Souls spil. Her hentyder jeg især til de umiddelbart rigtig mange bonfires der er, og ikke mindst at man allerede i starten af spillet har omkring 9 estus flask uses, og ikke nok med det, så får man nogen refills engang imellem i combat.
Tænker man har gjort det for at gøre spillet nemmere, for at give nye souls spillere, en nemmere start. Jeg syntes dog det tager en del af Souls charmen af.
Men jeg regner nu med jeg får det gennemført, dog har jeg droppet at købe season pass, som jeg ellers havde regnet med.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Dark Souls 3-tråden

Indlægaf weissmuller » tors 21 apr 2016 16:15

Xainz skrev:
Dummiz skrev:Har kigget en del gameplay på tuben af dette spil. Spiller er meget "grå i grå" ikke så mange farver og jeg ved godt at sådan er Dark souls spillene men bliver det ikke trættende i længden at se på de dystre farver?


Spillene er meget mørke og dystre, hvilket giver et helt fantastisk univers.
Selvom områderne er så mørke, så er de helt fantastisk lavet, og man har formået at lave utrolig mange flotte områder, med utrolig mange detaljer, Det er virkelig noget det er med til at skabe og bærer spillet.

Nu har det første "skuffelse" lagt sig, da jeg virkelig havde meget høje forventninger til Dark souls 3, da 2eren var min absolutte favorit titel, som jeg har fået 2 platin, og vel lagt omkring 600 timer i.
Jeg er ikke begejstret for at de har speeded combat systemet op, og så syntes jeg man har forsøgt at mainstreame og gøre spillet mere ligetil/nemmere, ved at give utrolig meget hjælp, i forhold til de tidligere Souls spil. Her hentyder jeg især til de umiddelbart rigtig mange bonfires der er, og ikke mindst at man allerede i starten af spillet har omkring 9 estus flask uses, og ikke nok med det, så får man nogen refills engang imellem i combat.
Tænker man har gjort det for at gøre spillet nemmere, for at give nye souls spillere, en nemmere start. Jeg syntes dog det tager en del af Souls charmen af.
Men jeg regner nu med jeg får det gennemført, dog har jeg droppet at købe season pass, som jeg ellers havde regnet med.


9 estusflask uses i starten af spillet... Whut!? Mht bonfires så foreslår jeg at du springer hver andet over :D
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Dark Souls 3-tråden

Indlægaf Xainz » tors 21 apr 2016 16:29

weissmuller skrev:9 estusflask uses i starten af spillet... Whut!? Mht bonfires så foreslår jeg at du springer hver andet over :D


Har slået 5 bosser ihjel, og er lvl 32 mener jeg, så det kalder jeg i starten.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Dark Souls 3-tråden

Indlægaf vendictas » tors 21 apr 2016 22:52

@xainz
Nu skal du jo være opmærksom på at din estus skal deles med ashen estus, til magi eller "weapon arts".Jeg har ikke så mange estus for jeg gør brug af "weapon arts" hele tiden til bla. At "shield breake " fjender eller sende dem til himmels:)
vendictas
Niveau 2
 
Indlæg: 177
By: Kalundborg

Brugeravatar

Re: Dark Souls 3-tråden

Indlægaf m1chelsen » fre 22 apr 2016 09:30

Fik lige nakket sidstebossen i går og for mig at se, kan dette meget vel være GOTY. Jeg synes det følger utrolig godt op på charmen fra Demon´s / DS1 og kommer med flere referencer i designet, hvilket får smilet frem.

Jeg spillede det igennem med mit favorit build "fast tank", hvor jeg går op i STR., tung våben / armor, dog med equip load <70%, så jeg fortsat kan rulle uden at fatrolle. Jeg har lavet en video af mit build, fra da jeg var SL 70´ish (https://www.youtube.com/watch?v=2C5sVylN_Xk)

For mig at se, er det Dark Souls - i Souls hastighed. Jeg mener ikke at combat systemet er sat op i fart, dog tror jeg at det kommer meget an på ens build. Hvis man er til hurtige våben / fast roll (lov equipload) kunne jeg godt forestille mig at det kunne opleves som BB, pga den øgede hastighed. Ift. mit STR / Tank build, minder det dog IKKE om BB :P

Jeg endte med at gennemføre med SL 101, efter cirka 31-32 timer. Nu tænker jeg så at hygge mig lidt med NG+.

Alt i alt er jeg positivt overrasket - specielt ift. lvl designet. "Verden´s designet" overordnet set, er som en blanding af Demon´s og DS1, hvilket er ganske udmærket. Jeg mener fortsat at DS1 verdenen er overlegen, eftersom den i større grad føltes som ÉN stor helhed, dog må jeg sige at det "lokale lvl design" i flere tilfælde fremstår overlegen i DS3.

Glimrende spil fra From <3
m1chelsen
Niveau 0
 
Indlæg: 26
By: Sønderborg


Re: Dark Souls 3-tråden

Indlægaf Xainz » fre 22 apr 2016 09:40

vendictas skrev:@xainz
Nu skal du jo være opmærksom på at din estus skal deles med ashen estus, til magi eller "weapon arts".Jeg har ikke så mange estus for jeg gør brug af "weapon arts" hele tiden til bla. At "shield breake " fjender eller sende dem til himmels:)


Bruger ikke de fancy ting, i hvert fald ikke endnu. Jeg regnede med at kører et quality build, som jeg brugte i DS2.
Pt så virker min Uchigatana fremragende. Så pt har jeg 9gange heal med estus, hvilket jeg syntes er lige i overkanten, i forhold til så tidligt, i de andre spil
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Dark Souls 3-tråden

Indlægaf anarchoi » man 25 apr 2016 22:55

Nogen der har et bud på hvorfor min nye 'Magic Weapon' spell ikke virker? Har den equipped og har en sorcerers staff samtidig, men der sker ikke noget når jeg trykker op på d-pad, eller R1.
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron