Forum

Anbefal børnespil

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Anbefal børnespil

Indlægaf cmichael » man 27 jul 2009 09:37

Hej
Jeg har endelig købt mig en PS3, så jeg kan komme til at spille Fifa igen. Konen mener dog at ungerne (dreng op 4, pige på 8) også skal have glæde af den (selvom jeg mener det var dem jeg købte en Wii til :) )

Er der nogen der kan anbefale nogen sjove spil til børn, som er værd at købe. Også meget gerne spil man kan downloade i PS Network butikken. Eller link til anmeldelser af børnespil.
cmichael
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Anbefal børnespil

Indlægaf feinschmecker » man 27 jul 2009 10:06

cmichael skrev:Hej
Jeg har endelig købt mig en PS3, så jeg kan komme til at spille Fifa igen. Konen mener dog at ungerne (dreng op 4, pige på 8) også skal have glæde af den (selvom jeg mener det var dem jeg købte en Wii til :) )

Er der nogen der kan anbefale nogen sjove spil til børn, som er værd at købe. Også meget gerne spil man kan downloade i PS Network butikken. Eller link til anmeldelser af børnespil.


Toy Home på PSN er et godt bud på et børnespil :-) Jeg forsøgte at lære min ældste datter spillet da hun var 3 år - men hun var lige i underkanten rent aldersmæssigt (og ikke specielt interesseret i andet end prinsesser :-)) Men din knægt vil garanteret finde en masse sjov i spillet.

Det handler i bund og grund om at man kører en mini-modelbil rundt i bl.a. børneværelser hvor man kan vælte alt muligt... Det er selvfølgelig 3D ligesom de voksen-bilspil vi kender og elsker :-)

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Indlægaf Panacea73 » man 27 jul 2009 10:08

Buzz!
Disney Pixar's UP
G-Force
Hannah Montana The Movie
Ice Age: Dawn of the Dinosaurs
Monsters vs Aliens
Trivial Pursuit
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf fengis » man 27 jul 2009 10:16

Vil give panacea ret i alt bortset fra hannah montana, har hørt at selv piger på 7 (inklusive min søster) som sværger deres liv til hannah montana ikke har godt ud af dette spil. Det skulle simpelthen være så frustrerende at spille så det halve kunne være nok.
Men jeg ville sige LittleBigPlanet, min søster og mine små fætre og kusiner kan godt sidde en hel dag til noget familiefest og spille 4 player i det sammen, så det ville være min anbefaling. Og så synes jeg også det er et glimrende spil, måske også for de ældre. Jeg har i hvert fald meget sjov ud af det, og det tror jeg også du ville have.
Yndlingsspil: Uncharted 1 og 2
fengis
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Indlægaf cmichael » man 27 jul 2009 10:43

Tusind tak for jeres hurtige svar.
Downloadede netop Toy Home med expansion pack i går, og jeg synes det er sjovt, men junior kunne sq ikke rigtigt finde ud af at styre det, da man skal bevæge controlleren for at dreje. Desværre giver han alt for hurtigt op når der er noget han ikke kan finde ud af (det skal vi liiiige have arbejdet på). Det minder lidt om det gamle Micro Machines, som jeg ville ønske man kunne få.
Jeg synes Ice Age spillet ser ud til at være noget han ville gide - han elsker i hvert fald filmene.
Og så tror jeg at jeg vil købe LittleBigPlanet til min pige
cmichael
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Indlægaf Scoring » man 27 jul 2009 15:18

Bolt! - De blir vilde med det ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 127 gæster