Forum

Uncharted 2: Among Thieves [official]

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf feinschmecker » ons 04 feb 2009 16:44

Hmmm... Denne tråd skulle jeg nok have holdt mig fra da jeg endnu har meget 1'eren til gode :-) Jeg er i hvert fald ikke nået til noget "twist" endnu. Da "det" skete i Farcry 1, måtte jeg simpelthen stoppe med at spille. Pludselig kunne jeg ikke forudsige bevægelsesmønstre osv. længere, med svedige håndflader og hjertebanken til følge. Håber ikke det sker i Unchartet 1.

Anyway - Uncharted 2 ser for vildt ud (men igen, jeg går aldrig af vejen for et godt golfspil)

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Indlægaf crockett » ons 04 feb 2009 16:48

feinschmecker skrev:Hmmm... Denne tråd skulle jeg nok have holdt mig fra da jeg endnu har meget 1'eren til gode :-) Jeg er i hvert fald ikke nået til noget "twist" endnu. Da "det" skete i Farcry 1, måtte jeg simpelthen stoppe med at spille. Pludselig kunne jeg ikke forudsige bevægelsesmønstre osv. længere, med svedige håndflader og hjertebanken til følge. Håber ikke det sker i Unchartet 1.

Anyway - Uncharted 2 ser for vildt ud (men igen, jeg går aldrig af vejen for et godt golfspil)

/feinschmecker


Ha ha. Du må lige trække et par timer ud af kalenderen og få det banket i gennem. Og jeg vil anbefale dig at bruge 9-jernet... ;-)
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf SoulDecapitate » ons 04 feb 2009 18:08

Jeg er nu ret sikker på uncharted kommer til og sparke R.., men ja jeg forstår godt din bekymring feinschmecker he he
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf motZ » lør 21 feb 2009 15:56

Glæder mig utrolig meget til dette spil.
Skal helt klart have det på udgivelses datoen.
De første billeder og videoer fra spillet ser utrolig gode ud og ligner bare et af de spil som bare er et must-buy.

Iøvrigt har Gamereactor for nylig skrevet en artikel om spillet. http://www.gamereactor.dk/artikler/7277 ... g+Thieves/
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster