Forum

Call of Juarez: Bound in Blood??

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Call of Juarez: Bound in Blood??

Indlægaf Dummiz » tirs 28 jul 2009 22:45

ALDRIG og jeg gentager...ALDRIG har jeg været så meget i tvivl om jeg skulle købe et spil som med det her...Jeg er en total SUCKER for FPS spil tror der hvor min tvivl er om det er noget for mig det er fordi det er i western tiden..kan man røve dilicancer (Staves) og er der 1 mod 1 skud dueller?

Er jeg den eneste der sår så meget tvivl om dette spil?

Giv jeres besyv med :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Rytteren » tirs 28 jul 2009 23:06

for mig som HADER fps spil, men som alligevel skal prøve ALLE spil der komme til min elskede sorte box, så købte jeg dette. mest grundet fordi det var western stil. det byder man i multiplayer online spil, ikke har 40-50-200 skud man bare fyre af. nope, max 12 skud til riflen (hvis jeg husker rigtig). cover og reload and think about where to aim. det er rigtig fedt, og man er fandme ved at skide i bukserne når man kan høre en anden er færdig med at realode, og man ikke selv er. her må man så vudere om man kan nå over til ens hest og tage chancen.

så multiplayerdelen fik sku "hocket" mig. men hvis man er til Cod og killzone med masser af skud i "the gun" og bare er frem og spray and pray. så bliver man nok ikke bidt af dette online... kan dog tage fejl;)

single player delen er rigtig fed. historien er lidt mnja... men figurene er geniale. to styre (vælger selv) to brødres jagt på frihed, penge og en kælling, jagt af andre skattejæger, banditer, indianer og og hæren. alt imens ens 3 bror fabler guds ord om ikke at dræbe og hva ved jeg (han er præst).

humoren mellem de 2 brøder (man kan styre) er genial, og man kommer sku til at små le engang imellem (specielt hvis man finder de "hemmelige" fraklip).

og for lige at svare på om der er 1 vs 1 dueller. hvad ville en western være uden? de bliver brugt som en slags boss kampe, og virker utrolig godt. dog en lille underlig ting, at man altid er i nærheden af et klokketårn, og duellere inden klokken bliver hel ;)

så igen. her er et fps med en god single player historie (sku ikke ofte man finder det) godt gameplay "hvis" man kan lide at skulle tænke før man skuder, og ikke bare tænke, "jeg skal ca ramme omkring døren". en anderledes online del, med masser af muligheder for forskellige slags kampe.

minuserne kommer så her.
i single player skal den ofte loade før man kan komme vidre. dog kun 4-5 sek(ps3. 8-9 på xboxen - se hvordan jeg lige fik mit fanboy shit med her ;) ). det er ikke meget, men man mister nogle gange den der "man er fanget af spillet" tilstand.

grafikken.. man kan godt se at det er et multiplat spil. grafikken ligner et xbox spil.

men syntes du skal tage chancen og købe det (kan findes billigt rundt på nettet. fandt de igår som et mandags tilbud til 20 pund).

ellers kan du jo håbe der kommer en demo... engang... forhåbentligt...
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Panacea73 » tirs 28 jul 2009 23:45

Meget pæne ord fra en "anti-fps-guy"
Til den pris burde man måske hive hæve kortet frem :-)
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf fengis » tirs 28 jul 2009 23:53

Det er fucking fedt, historien er alt for nice. Dog et kort spil. Duellerne er rigtig gode og realistiske, eneste lille minus er når man rider på heste, det føles og ser ikke rigtigt ud.
Yndlingsspil: Uncharted 1 og 2
fengis
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Indlægaf SnoobyFly » ons 29 jul 2009 10:27

Jeg venter stadig på en demo :D
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf jimmidlx » ons 29 jul 2009 10:44

Du kan trygt købe det Dummiz..
Jeg har altid været glad for western stilen i spil, da det er en form for "back to basics".

Historien holder synes jeg, selvom der er lidt "soap" drama i den. Styringen fungere rigtig godt, selvom man lige skal vænne sig til cover systemet.

Det fedeste i spillet er, når man har nakket tilpas nok badguys, så optjener man en slags bullet-time a´la Max Payne, hvor man så enten kan skyde med enstol i hver hånd (den ene bror), eller den anden bror som kun har én pistol men der skal man styre hanen på pistolen istedet.
Det giver en god og ret sjov følelse af at være gun-slinger in the west!

Jeg ville give det 8 ud af 10.
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf Jens-Fup » ons 29 jul 2009 13:50

Kan kun sige at det er et fedt spil og fedt at svinge 2 seksløbere og bare tømme begge 2 på en gang i maven på en bad guy:)
Jens-Fup
Niveau 0
 
Indlæg: 30


Indlægaf Dummiz » ons 29 jul 2009 14:14

Det lyder til jeg snart svinger 6 løberen i det vilde vesten :P
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf FunteXDK » ons 29 jul 2009 14:16

Det spil har da nogle seje trofæer :D

- Kill 4 enemies between 12:00 p.m. and 12:15 p.m. (local time, ranked play counts)

- On chapter II, don't kill the cow.

Og ja, man burde nok købe det og se hvad det er... har også været i tvivl længe...
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 97 gæster