Forum

Destiny Rise of Iron

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf Dropdat » man 12 sep 2016 09:19

Lynggaard CR skrev:Jeg har har luret lidt på den udgave der fra coolshop. Men bortset fra det, som helt ny, så er der jo et kvantespring op til jer andre, kan jeg regne ud. Jeg starter jo helt fra bunden...


Så meget vil du ikke være bagude. Det tager ikke længe om at nå level 40 (nok omkring 20-24 timers tid til at klarer alle historie quest med første karakter, og derefter 15 timer hvis du laver ekstra karakterer).

Men du får massere af loot, stortset lige meget hvad du gør, når du når level 40, og er forholds vis nemt at nå højt op i Light Level, som er den måde du bliver stærkere på efter level 40.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf Lynggaard CR » man 12 sep 2016 10:36

Jeg har bestilt Taken King: Legendary Edition-udgaven. Via coolshop's premium-gøgl fik jeg det til 184 kr. Det er sgu egentlig ikke så galt.
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf Dropdat » man 12 sep 2016 10:59

Lynggaard CR skrev:Jeg har bestilt Taken King: Legendary Edition-udgaven. Via coolshop's premium-gøgl fik jeg det til 184 kr. Det er sgu egentlig ikke så galt.


Nej det ender med at blive mange fantastiske timer pr. krone :)
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf Dummiz » man 12 sep 2016 11:17

Jeg har spillet sammenlagt 6 dage og 9 timer og nyder stadigvæk at tænde spillet og lave nogle strikes eller raids for at se om man får noget godt loot. Så du får utrolig meget spil for få penge :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf Lynggaard CR » man 12 sep 2016 11:58

Må se på det. Som nævnt er den slags spil ikke min stærke side, så jeg må øve mig lidt. Men det er der rig mulighed for med alt det indhold der er. Og Dummiz, du er i forvejen på min venneliste. Har vi engang spillet FIFA eller noget mod hinanden?
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf Dummiz » man 12 sep 2016 12:04

Lynggaard CR skrev:Må se på det. Som nævnt er den slags spil ikke min stærke side, så jeg må øve mig lidt. Men det er der rig mulighed for med alt det indhold der er. Og Dummiz, du er i forvejen på min venneliste. Har vi engang spillet FIFA eller noget mod hinanden?


Vi har nok spillet sammen ja men tror bestemt ikke det er FIFA :D stinker til FIFA og jeg er røv dårlig taber i det spil :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf Dropdat » man 12 sep 2016 20:48

Så er Rise of Irons første mission på youtube:



Der er sikkert nogen som gerne vil undgå spoilers, så hvis du vælger at se den, så lad være med at fortælle om hvad der sker.

I morgen aften kl. 19 (tirsdag), vil MLG på Twitch streame Supremacy, som er den nye PVP mode. Her har man samlet nogle af de bedste PVP spillere til en Best of 5. En mail, som ved en fejl er blevet sendt af sted i dag, fortæller at Private Matches vil blive gjort tilgængelig i morgen efter streamet.

Bungie har sagt at der vil være et eller andet slags event i ugen op til release, dog håber jeg ikke det "bare" er Private Matches. Kunne godt tænke mig der kom noget på Patrols, som vi har set det ske ved de andre udvidelser. Kunne godt se dem gøre det igen, måske endda med chance for at få fat på nogle Skeletons Keys inden d. 20. september.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf Dropdat » fre 16 sep 2016 15:47

I går aftes startede der et ARG (Alternate Reality Game) i Destiny. Det startede med en virus der begyndte at sprede sig mellem spillerne, samt åbningen af Owl Sector hjemmesiden:

http://owlsector.bungie.net/#en

Siden er denne side opdateret med et arkiv, hvor der hele tiden kommer nye skrevne samtaler mellem hovedkarakterer i Destiny, omkring spredningen af denne virus.

Virussen er på nuværende tidspunkt rigtig god, da den giver 25% ekstra til XP og rep gain. Så det er jo perfekt hvis man har en subclass eller våben man gerne vil have opgraderet før Rise of Iron.

Virussen kan spredes på flere forskellige måder. Jeg fik den selv ved et Melee kill i PVP, hvor min modstander havde virussen. Men har hørt andre der har fået den ved at bruge deres super på en der er inficeret, eller samle Orbs op, som er lavet af en der har virussen.

Der er 5 forskellige farver af virussen man kan få, men det ser ikke ud til der er nogen forskel på dem, ud over farven. Der er nogen der har fået flere virusser på en gang, men det ændre ikke på det ekstra XP og rep man får.

Men det bliver spændende at se hvad det føre med sig over de næste par til, indtil på tirsdag kl. 11 hvor Rise of Iron er klar.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf DefenzZ » søn 18 sep 2016 08:34

Er der nogle der ved hvad tid Rise of iron kan spilles i dk?
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf Dropdat » søn 18 sep 2016 09:16

DefenzZ skrev:Er der nogle der ved hvad tid Rise of iron kan spilles i dk?


Kl. 11 på tirsdag.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf Dropdat » man 19 sep 2016 11:13

Så er der kun 24 timer til release!!!! Hype!

Tænkte om der var nogen der er med på at lave en klan? En klan til casual spillere, hygge og en til os der har spillet spillet meget, men som har stor tålmodighed og klar til at give en hånd til nye spillere.

Hvis du vil være med i klanen, så skriv det her i tråden eller send mig en PB. Så sender jeg en invite (kræver minimum 5 før vi kan få klan navnet ingame.)
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf Tupilak » man 19 sep 2016 13:57

Jeg var været med siden beta og kunne godt tænke mig at være med.
Tupilak
Niveau 2
 
Indlæg: 124


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf FoxHounddk » man 19 sep 2016 14:49

Dropdat skrev:Så er der kun 24 timer til release!!!! Hype!

Tænkte om der var nogen der er med på at lave en klan? En klan til casual spillere, hygge og en til os der har spillet spillet meget, men som har stor tålmodighed og klar til at give en hånd til nye spillere.

Hvis du vil være med i klanen, så skriv det her i tråden eller send mig en PB. Så sender jeg en invite (kræver minimum 5 før vi kan få klan navnet ingame.)


Det kunne jeg godt være fristet til. Er ved at være rigtig lang tid siden, jeg sidst har haft skiven i ps4'ern :)
FoxHounddk
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Tilst/Aarhus


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf Dropdat » man 19 sep 2016 15:49

@Tupilak

-har sendt en invite til dig inde på Bungies hjemmeside.

@Foxhounddk

-Kan ikke sende dig en invite, tror måske du ikke har haft logget på bungies hjemmeside med dit psn. Så prøv at gøre det, og så søg efter gruppen. Hedder DKDK
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf FoxHounddk » man 19 sep 2016 16:15

Det er gjort nu :)
FoxHounddk
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Tilst/Aarhus


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 106 gæster