Forum

COD4 "fucked up"

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

COD4 "fucked up"

Indlægaf Scubaghost » søn 02 aug 2009 00:08

Hvad sker der? Har lige prøvet at spille 7 forskellige kampe, men i alle kampene har næsten alle spillere et latterligt hack, der gør at de kan flyve, ikke dø og meget mere.. Hvis ikke Infinity gør noget ved det hack, så er spillet dødt. Det er UMULIGT at spille en ordentlig kamp nu......... Det er noget rigtigt CRAP.
Scubaghost
Niveau 4
 
Indlæg: 408


Indlægaf waspunk » søn 02 aug 2009 00:52

Er det til ps3 du snakker om?
waspunk
Niveau 2
 
Indlæg: 129
By: Ballerup


Indlægaf kapeshape » søn 02 aug 2009 01:37

Yes, oplever det også. Det er indtril videre "kun" et hack på playstation og det er absolut ret så ufedt.. håber også der kommer en patch der retter op på problemet. indtil videre boycotter jeg spillet.

hack'et kan findes på youtube og de er spredt ret så hurtigt...
kapeshape
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf kapeshape » søn 02 aug 2009 02:03

ja, det kan flyve og placere sig steder hvor det ellers ikke kan lade sig gøre. f.ekls på toppen af huse hvor du ikke har en kina mands chance for at se eller ramme dem. endvidere kan de placere sig udenfor kortet.. det er lige til at lukke op og skide i hvis de ike for rettet op på det.. fatter ikke at nogen ser det fede i så unfair gameplay

hvis du på youtube skriver fly hack modern warfare kan du se det..
kapeshape
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf NintendoB » søn 02 aug 2009 02:15

Efter hva jeg selv har kun find fram til så er der tale om en fil der skal ligges ind på Ps3en.

P.s.

Dette er info og ikke en opfordring til at prøve dette : http://www.youtube.com/watch?v=2MpSlFQizAs&NR=1
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf jimmidlx » søn 02 aug 2009 15:48

Jeg gir alle jer ret.. Det spil er jeg færdig med på uvis tid . Jeg har endvidere oplevet at blive dræbt af usynlige fjender :evil:
Dette er sket i en team deathmatch, de "usynlige" står i bunden af scoreboardet med gul skrift. Men deres kills bliver ikke registreret. Men replayet kommer stadig. Hader de mega spassere som skal ødelægge spillet for så mange ærlige spillere!
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf Dummiz » søn 02 aug 2009 17:16

Jah så har jeg også prøvet at blive nakket af nogle cheater´s spørgsmålet er så bare.. hvorfor gør folk det?? endten må de da være herre dårlige til spillet ellers bare for at have det sjov og pisse en masse mennesker af
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Scubaghost » søn 02 aug 2009 19:34

Ved i, om Infinity har meldt noget ud officielt ang. en patch eller lign.? Jeg kommer ikke til at spille det igen med mindre det bliver fixet.. Det er jo umuligt at spille...
Scubaghost
Niveau 4
 
Indlæg: 408


Indlægaf Dummiz » søn 02 aug 2009 19:38

Scubaghost skrev:Ved i, om Infinity har meldt noget ud officielt ang. en patch eller lign.? Jeg kommer ikke til at spille det igen med mindre det bliver fixet.. Det er jo umuligt at spille...


Tror ikke de kan gøre så meget ved det.. desværre. man kan jo ikke "Anmelde" spillere for snyd på PS3 som man kan på Xboxén
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf JHCREATiON » søn 02 aug 2009 19:55

sorgens dag :'(
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf Scubaghost » søn 02 aug 2009 20:05

dummiz skrev:
Scubaghost skrev:Ved i, om Infinity har meldt noget ud officielt ang. en patch eller lign.? Jeg kommer ikke til at spille det igen med mindre det bliver fixet.. Det er jo umuligt at spille...


Tror ikke de kan gøre så meget ved det.. desværre. man kan jo ikke "Anmelde" spillere for snyd på PS3 som man kan på Xboxén

Nej, desværre. Men kan det ikke fixes med en patch. Infinity må da være klar over problemets omfang..??
Scubaghost
Niveau 4
 
Indlæg: 408


Indlægaf Dummiz » søn 02 aug 2009 20:11

Scubaghost skrev:
dummiz skrev:
Scubaghost skrev:Ved i, om Infinity har meldt noget ud officielt ang. en patch eller lign.? Jeg kommer ikke til at spille det igen med mindre det bliver fixet.. Det er jo umuligt at spille...


Tror ikke de kan gøre så meget ved det.. desværre. man kan jo ikke "Anmelde" spillere for snyd på PS3 som man kan på Xboxén

Nej, desværre. Men kan det ikke fixes med en patch. Infinity må da være klar over problemets omfang..??


Du må ikke hænge mig op på det men har hørt rygte om at sådan et "System" vil komme med en opdatering til PS3 den nærmeste fremtid så man kan anmelde evt. cheatere.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Scubaghost » søn 02 aug 2009 20:21

dummiz skrev:
Scubaghost skrev:
dummiz skrev:
Scubaghost skrev:Ved i, om Infinity har meldt noget ud officielt ang. en patch eller lign.? Jeg kommer ikke til at spille det igen med mindre det bliver fixet.. Det er jo umuligt at spille...


Tror ikke de kan gøre så meget ved det.. desværre. man kan jo ikke "Anmelde" spillere for snyd på PS3 som man kan på Xboxén

Nej, desværre. Men kan det ikke fixes med en patch. Infinity må da være klar over problemets omfang..??


Du må ikke hænge mig op på det men har hørt rygte om at sådan et "System" vil komme med en opdatering til PS3 den nærmeste fremtid så man kan anmelde evt. cheatere.


Det er også en god ide, men lige ang. det her vil det være lidt uoverskueligt, at anmelde, da der er så mange cheaters i øjeblikket. Det må da være Infinitys problem i øjeblikket
Scubaghost
Niveau 4
 
Indlæg: 408


Indlægaf Dummiz » søn 02 aug 2009 20:24

En af gangen er bedre end slet ingen ;) og jeg tvivler på Infinity gider ansætte folk til at sidde og holde øje med om folk cheater :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Scubaghost » søn 02 aug 2009 21:07

Jamen det er heller ikke det de skal. De skal udsende en rettelse, så det hack folk installerer i øjeblikket, bliver ugyldigt eller uvirksomt.
Scubaghost
Niveau 4
 
Indlæg: 408


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 100 gæster