Forum

COD4 "fucked up"

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf Dummiz » søn 02 aug 2009 21:10

Ja men vis infinity ikke ved det florerer så bliver det jo svært at lave noget ved det
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Scubaghost » søn 02 aug 2009 21:12

dummiz skrev:
Scubaghost skrev:Ved i, om Infinity har meldt noget ud officielt ang. en patch eller lign.? Jeg kommer ikke til at spille det igen med mindre det bliver fixet.. Det er jo umuligt at spille...


Tror ikke de kan gøre så meget ved det.. desværre. man kan jo ikke "Anmelde" spillere for snyd på PS3 som man kan på Xboxén

Men man kan jo stadig udelukke spillere fra at spille i kampe man selv deltager i ved at lægge dem på blokeringslisten. Det er bare lidt uoverskueligt, når der er så mange som nu. Det er nemmere, når det bare var en gang imellem der var en gø, der skød egne eller på anden måde har dårlig opførsel...
Scubaghost
Niveau 4
 
Indlæg: 408


Indlægaf Abildtrup » søn 02 aug 2009 21:13

Senest rettet af Abildtrup søn 02 aug 2009 21:16, rettet i alt 1 gang.
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Indlægaf Scubaghost » søn 02 aug 2009 21:16

dummiz skrev:Ja men vis infinity ikke ved det florerer så bliver det jo svært at lave noget ved det

Alle ved det vel efterhånden og især må Infinity da vide det :?
Scubaghost
Niveau 4
 
Indlæg: 408


Indlægaf JHCREATiON » søn 02 aug 2009 21:35

Scubaghost skrev:
dummiz skrev:Ja men vis infinity ikke ved det florerer så bliver det jo svært at lave noget ved det

Alle ved det vel efterhånden og især må Infinity da vide det :?

We have lots of fish to fry but this is going to get the attention it deserves from us moderators at least and hopefully from IW. det kom fra en admin på Infinity Wards forum, endelig sker der noget!!
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf Scubaghost » søn 02 aug 2009 21:42

jesperclausen skrev:
Scubaghost skrev:
dummiz skrev:Ja men vis infinity ikke ved det florerer så bliver det jo svært at lave noget ved det

Alle ved det vel efterhånden og især må Infinity da vide det :?


and hopefully from IW. !!


Det lyder da ikke helt som om han er fra IW?? Men det er da rart, at du har set, at opmærksomheden er på problemet.
Scubaghost
Niveau 4
 
Indlæg: 408


Indlægaf JHCREATiON » søn 02 aug 2009 21:52

Scubaghost skrev:
jesperclausen skrev:
Scubaghost skrev:
dummiz skrev:Ja men vis infinity ikke ved det florerer så bliver det jo svært at lave noget ved det

Alle ved det vel efterhånden og især må Infinity da vide det :?


and hopefully from IW. !!


Det lyder da ikke helt som om han er fra IW?? Men det er da rart, at du har set, at opmærksomheden er på problemet.


sådan som jeg så det var han admin på IWs forum og havde lige modtaget en EMAIL fra IW som kunne bekræfte at der nok skulle gøres noget ved problemet.
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf kapeshape » søn 02 aug 2009 22:52

Selvfølgelig er det IW's ansvar at få taget aktion på problemet - det kan ikke passe at vi som forbrugere betaler dyre domme for et spil vi ikke kan få det optimale ud af fordi der er nogen der bruger deres taber tid på at lave hacks. Hvis ikke de vender ryggen til problemet vil det gå ud over deres omdømme og i sidste ende vil de ikke få så flotte salgstal fordi de ikke "opdatere" deres udgivelser mod snyd og dermed vil størstedelen af deres købere forlade dem.. De kan og skal gøre noget ved problem. De skal bare fp fingeren ud.
kapeshape
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf Abildtrup » søn 02 aug 2009 23:02

Som jeg linkede til længere oppe, ja så er IW klar over problemet.

Lige nu ser det dog mest ud til, at de overlader det til os, at melde, ja lad mig sige det lige ud, svinene direkte til SONY...

Men det bør da ikke være så svært for IW at lave en patch, så vi igen kan nyde dette superspil, mens vi venter på nummer 2...
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Indlægaf JHCREATiON » man 03 aug 2009 00:31

kapeshape skrev:Selvfølgelig er det IW's ansvar at få taget aktion på problemet - det kan ikke passe at vi som forbrugere betaler dyre domme for et spil vi ikke kan få det optimale ud af fordi der er nogen der bruger deres taber tid på at lave hacks. Hvis ikke de vender ryggen til problemet vil det gå ud over deres omdømme og i sidste ende vil de ikke få så flotte salgstal fordi de ikke "opdatere" deres udgivelser mod snyd og dermed vil størstedelen af deres købere forlade dem.. De kan og skal gøre noget ved problem. De skal bare fp fingeren ud.


jeg er helt enig og jeg har lagt spillet på hylden indtil der kommer en løsning men jeg syntes stadigvæk ikke det er vores ansvar at melde alle der bruger denne UFOHACK, det bliver en næsten umulig opgave og det vil tage måneder at fiinde dem alle sammen og hvis alle dem der har brugt koden skal straffes så er det utrolig mange, lige nu vil jeg sige det er over 70% af spillerne der bruger Hacken /;
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf Scubaghost » man 03 aug 2009 08:13

Ja, og som jeg læste det i en af de andre tråde hos IW, så kan man risikere at blive meldt som snyder, selvom man faktisk ikke har lavet noget.. Nogle har prøvet at gå i UFO mode, uden de har installeret hack. De undrer nu, om serverne kan være "smittede" siden man kan risikere dette. Så er det jo lidt tyndt, hvis man bliver anmeldt.
Scubaghost
Niveau 4
 
Indlæg: 408


Indlægaf kapeshape » man 03 aug 2009 08:41

Det kommer til at gå helt op i hat og briller hvis vi spillere skal lege politi mænd overfor hinanden. Jeg har desuden ikke brugt 500 kr på spil for at bruge tiden på at lede efter hackere. Det ER IW's ansvar at få bragt det iorden. Desuden kan det ikke komme bag på dem at med flere millioner spillere er der nogen imellen der vil forsøge sig med snyderi/hacks. Så man må gå udfra de har forberedt sig på dette og at det kan løses forholdsvis simpelt.
kapeshape
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf Scubaghost » man 03 aug 2009 08:47

Det håber jeg sg. snart sker. :O)
Scubaghost
Niveau 4
 
Indlæg: 408


Indlægaf kapeshape » man 03 aug 2009 09:01

Det SKAL ske snart. Nu må de agere proffessionelt..
kapeshape
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf JHCREATiON » man 03 aug 2009 16:25

jeg spillede lidt her inat ved 3tiden, jeg syntes det tager lige så stille af igen?
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 106 gæster