Forum

COD4 "fucked up"

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf kapeshape » man 03 aug 2009 16:31

Tror også de fleste lige skal ind og prøve og se hvad det er for noget for hurtigt igen af slette hack'en. Forhåbentligvis..

Men et par her og der vil der nok altid forekomme. Men kan umuligt være sjovt for dem selv i længden...
kapeshape
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf Scubaghost » man 03 aug 2009 18:04

De er i KÆMPE mindretal nu. har lige spillet lidt kampe og 3 af dem var helt fri for svæklinge, mens der i 3 andre var et par stykker. Både med- og modstandere blev blokeret på min liste. Jeg tror de er ved at få kolde fødder over de hadebeskeder de får... :O)
Scubaghost
Niveau 4
 
Indlæg: 408


Indlægaf JHCREATiON » man 03 aug 2009 19:21

jeg venter stadig på Infinity Ward gør noget ved det, indtil da er jeg hoppet på battlefield vognen :)
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf Mendori » man 03 aug 2009 19:31

jesperclausen skrev:jeg venter stadig på Infinity Ward gør noget ved det, indtil da er jeg hoppet på battlefield vognen :)


læste på boomtown.dk at de er igang med det nu her :D
Mendori
 


Indlægaf Dummiz » man 03 aug 2009 20:15

Infinity Ward jagter UFO-hackere i CoD4
Infinity Ward rydder fortsat op i Call of Duty 4, mens vi venter på Modern Warfare 2...




Call of Duty: Modern Warfare 2 er som bekendt lige på trapperne, men det forhindrer ikke Infinity Ward i at støtte og rydde op i originalen.

Robert Bowling, Community Manager hos udvikleren, skriver således på sin Twitter-profil, at holdet netop har bannet en stribe hackere og snydepelse i PS3- og X360-udgaverne af CoD4:

- Doing some late night headhunting on PSN and Xbox Live. Taking down gamertags / PSN IDs exploiting the COD 4 UFO hack.

UFO-hacket, der blev udbredt i sidste måned, sætter brugeren i en tilstand, hvor det ikke er muligt at afgive eller modtage skade.

Desuden gør det også brugeren i stand til at flyve igennem forhindringer, og positionere sig selv på toppen af bygninger, man ellers ikke vil kunne nå. Derefter kan brugeren slå hacket fra og i ro og mag nedskyde modstanderne.

Kilde : www.boomtown.dk
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf jimmidlx » man 03 aug 2009 20:38

Har en kammerat som spiller det meget(spillede). Han begyndte ligepludselig at svæve igennem luften, UDEN at han bruger nogen form for hack. Det er dét som bekymrer mig allermest nu! Hvordan det end kan lade sig gøre, så er serverne blevet inficeret af en eller anden art.
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf Scubaghost » man 03 aug 2009 20:41

Har også hørt det fra anden side. Tør sq snart ikke spille mere.. Spillede lige før og det havde alligevel ikke ændret sig. Der var tabere i hobetal igen... Nederen.....
Scubaghost
Niveau 4
 
Indlæg: 408


Indlægaf JHCREATiON » man 03 aug 2009 21:33

så vil det jo sige at vi kan risikere at blive taget som hackere fordi vi har spillet med nogle der snyder?? s: der er jo ikke andet at gøre end helt at stoppe med at spille indtil der er gjort en stopper for hackerne :'( R.I.P COD4
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf Abcent » man 03 aug 2009 21:47

Robert Bowling fra Infinity Ward skriver på sin Twitter, at der er en patch på vej.
Abcent
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Indlægaf Rytteren » man 03 aug 2009 22:04

øv. er så glad for den hack - "new mode"

Spillet blev pludselig sjovt ;)
men er blevet rigitg glad for alle de videoer der er kommet frem på youtube om gamer der går amok over dette. børn der for fråde om munden. to der låser sig inde i et skab osv.

fantastisk hvad sådan nogle ting kan gøre. mennesker er nu fantastiske
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf kapeshape » man 03 aug 2009 22:06

@jesperclausen, rolig nu buddy.tror ikke du skal frygte noget hvis du har dine ting iorden.
jeg har lige spillet i 2 timer og oplever ikke en eneste hacker. tror de er groft aftaghet og det fleste har slettet deres hack. ihvertfald hvad jeg oplever på free for all... Dette hack er en døgnflue og eksistere ikke(tror jeg) om en lille uges tid:-D
kapeshape
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf kapeshape » man 03 aug 2009 22:07

Rytteren skrev:øv. er så glad for den hack - "new mode"

Spillet blev pludselig sjovt ;)
men er blevet rigitg glad for alle de videoer der er kommet frem på youtube om gamer der går amok over dette. børn der for fråde om munden. to der låser sig inde i et skab osv.

fantastisk hvad sådan nogle ting kan gøre. mennesker er nu fantastiske


LOL - hit med nogle links:-)
kapeshape
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf JHCREATiON » man 03 aug 2009 22:18

det var altid noget :)
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf JHCREATiON » man 03 aug 2009 22:57

kapeshape skrev:@jesperclausen, rolig nu buddy.tror ikke du skal frygte noget hvis du har dine ting iorden.
jeg har lige spillet i 2 timer og oplever ikke en eneste hacker. tror de er groft aftaghet og det fleste har slettet deres hack. ihvertfald hvad jeg oplever på free for all... Dette hack er en døgnflue og eksistere ikke(tror jeg) om en lille uges tid:-D


EN HEL UGE:-(
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf JHCREATiON » tirs 04 aug 2009 20:06

Success! A patch is in the works for PS3 and Xbox 360 to address the recent COD4 exploits. I'll keep you posted on the progress. det blev skrevet på Robert Bowlings twitter :-)
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 114 gæster