Forum

BETA Kode tråden

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: BETA Kode tråden

Indlægaf ikkNico » fre 14 okt 2016 21:22

Nu kører den også her ... altså bortset fra, at jeg ikke får nogle kampe. Jeg står alene i en lobby, og så sker der ikke mere. En enkelt gang fandt den en fuld lobby til mig, og så sad vi der og ventede sammen. Allesammen.
BO3 rapporterer open nat, og der får jeg et spil med det samme
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: BETA Kode tråden

Indlægaf wMikkel » fre 14 okt 2016 21:27

Jeg har spillet 2 kampe.
Nu virker det ikke rigtigt. Kan ikke få en ven ind i mit party og kan heller ikke finde nogle spil.

Hurra for Activision og COD.
Det her var måske deres mulighed for at vise, at der måske var noget at hente i COD, nu hvor BF1 ser fremragende ud, men ak ... De fejler
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: BETA Kode tråden

Indlægaf ikkNico » fre 14 okt 2016 21:27

koopi skrev:Nogen der har en ekstra kode? :)

viewtopic.php?f=8&t=24427
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: BETA Kode tråden

Indlægaf dMITIj » fre 14 okt 2016 21:40

ikkNico skrev:Nu kører den også her ... altså bortset fra, at jeg ikke får nogle kampe. Jeg står alene i en lobby, og så sker der ikke mere.


hehe det samme her, det er sg. lidt tragisk #-o :D
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: BETA Kode tråden

Indlægaf ikkNico » fre 14 okt 2016 21:44

Prøv at checke nogle af svarene her: https://twitter.com/InfinityWard/status ... 5983898626
Shit folk er sure :lol:
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: BETA Kode tråden

Indlægaf Major Oblivious » lør 15 okt 2016 06:48

Har kun set 30 sek på twitch, men det var nok til at forsikre mig om, at jeg aldrig vil bruge så meget som 30 sek på det spil. Har udelukkende købt det pga. MW Remastered \:D/

IW ligner jo BO3 for meget ](*,)
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: BETA Kode tråden

Indlægaf ikkNico » lør 15 okt 2016 08:42

:lol: :lol: :lol: Det er lykkedes IW at ødelægge spillet igen.
Jeg har endnu ikke prøvet betaen (men tak for nøglen dMITIj

Referat:
> Launch af betaen udskydes i 2 timer
> Da betaen endelig kan startes virker matchmaking i ca. 10 minutter, derefter kan ingen finde en lobby. Dette varer 5-6 timer
> Betaen opdateres til v 1.02. Nu kan spillet ikke hente online profil. Dette varer omkring en times tid
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: BETA Kode tråden

Indlægaf dMITIj » lør 15 okt 2016 12:30

ikkNico skrev::lol: :lol: :lol: Det er lykkedes IW at ødelægge spillet igen.
Jeg har endnu ikke prøvet betaen (men tak for nøglen dMITIj

Referat:
> Launch af betaen udskydes i 2 timer
> Da betaen endelig kan startes virker matchmaking i ca. 10 minutter, derefter kan ingen finde en lobby. Dette varer 5-6 timer
> Betaen opdateres til v 1.02. Nu kan spillet ikke hente online profil. Dette varer omkring en times tid


hehe ja det er s.. lidt til grin må man nok erkende :roll: :D jeg har heller ikke haft prøvet Beta'en endnu da den stadigvæk ikke virkede i nat kl 02.00 gik jeg i seng hehe men skal da ind og se om den virker nu :lol: virker det ikke bliver der bare spillet OW indtil videre :D
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: BETA Kode tråden

Indlægaf Blauwy » lør 15 okt 2016 12:34

17 timer efter "officiel" beta launch, som så blev skubbet 3 timer. Jeg fik spillet én kamp. Én fucking kamp :lol:
Nu ser jeg at folk skriver det virker igen, der er gameplay på Youtube. Hopper online, og kan ikke komme ind.

Holy fucking shit jeg har aldrig oplevet noget mere amatør agtigt fra så stort et firma. Fedt nok at man har betalt 700kr for det her pjat :lol:
Jeg håber ederdælme COD4 lever op til forventningerne, for jeg tvivler da på jeg kommer til at spille IW med det her show de kører.

Hvad er det for noget fis :lol:
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: BETA Kode tråden

Indlægaf Cena » lør 15 okt 2016 12:36

Rene's beskrivelse af hvordan spillet føles gør ikke jeg har mere lyst til at prøve Beta. Det lyder som om vi skal satse på COD4 og ellers bliver det et sløjt COD år hvor jeg måske ind i mellem finder Black Ops 3 frem, som trods alt stadig er underholdende i små doser :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: BETA Kode tråden

Indlægaf Blauwy » lør 15 okt 2016 12:43

Cena skrev:Rene's beskrivelse af hvordan spillet føles gør ikke jeg har mere lyst til at prøve Beta. Det lyder som om vi skal satse på COD4 og ellers bliver det et sløjt COD år hvor jeg måske ind i mellem finder Black Ops 3 frem, som trods alt stadig er underholdende i små doser :)


Samme her. Jeg købte det 99% pga COD4.
Kan ikke huske hvornår jeg sidst har set så meget negativ respons på en beta. Folk sabler det ned, retfærdigt nok.
En kedelig, kedelig kopi af BO3, uden farver og med tung tung styring samt aim.

Jeg er på nippet til et returnere det her, men så er jeg foruden COD4. Men..700kr for COD4 i 2016..Aaaarh Jytte, det er sgu mange penge!
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: BETA Kode tråden

Indlægaf ikkNico » lør 15 okt 2016 13:00

Så fik jeg 2 spil ... og det var ikke så godt.

Hit detection ser ud til at være OK. Kun OK. Der var et par gange, hvor min modstander skød først, og jeg vandt duellen. Det er ikke i orden.

Generelt ligner, og føles, spillet som en billig F2P kopi af COD, og underholdningsværdien er lavere end Advanced Warfare. Jeg kan godt forstå, at man har smidt MWR med i pakken i år, for det her ligner et copy/paste arbejde, hvor Activision bare ville have et spil ud, inden den store "opdatering" til næste år.

Jeg giver lige betaen et par chancer mere, men lige nu er jeg kun endnu mere overbevist om at Titanfall 2 er spillet for mig i år ... og så selvfølgelig MWR, når det udgives seperat :mrgreen:
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: BETA Kode tråden

Indlægaf Blauwy » lør 15 okt 2016 13:05

Jeg fatter ikke mig selv nogle gange Nico..

Jeg har givet PENGE, altså rigtige, brugbare MENNESKE PENGE for at spille den her beta. Jeg kan sgu ikke være helt rask.
Har nu spillet 2 HELE kampe, amen altså har du set mage! 2 kampe på 17 timer, shiiiiiet.
Edit: Og nu sidder jeg i en lobby hvor den siger "waiting". Waiting på hvad? Der er fuldt hold, kom nu igang.

Det er fucking pinligt det her :lol:
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: BETA Kode tråden

Indlægaf Blauwy » lør 15 okt 2016 13:28

Nåmen jeg kan så konstatere at der igen er host-disadvantage. Feedt manner!!

Spillede en TDM, hvor jeg bare INGEN chance havde for at overleve. Folk kom frem på min skærm på milisekunder også var jeg død.
Det var så frustrerende at jeg hoppede ud og hvad sker der så: Searching for new host.


Jaaaah. Det ryger retur det her spil. Altid dejligt man skal straffes fordi man har en god forbindelse.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: BETA Kode tråden

Indlægaf ikkNico » lør 15 okt 2016 15:10

Blauwy skrev:Jeg fatter ikke mig selv nogle gange Nico..

Jeg har givet PENGE, altså rigtige, brugbare MENNESKE PENGE for at spille den her beta. Jeg kan sgu ikke være helt rask.

:lol: :lol: Undskyld, jeg grinede nok mere end jeg skulle ;)
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster

cron