Forum

BETA Kode tråden

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: BETA Kode tråden

Indlægaf dMITIj » lør 15 okt 2016 15:14

Ja så fik jeg prøvet spillet og det er nu afbestilt :-( sikke en joke af et spil, så må man afvente og se om COD4 bliver godt :-)

Tror jeg kigger på TF2 og vil da også lige tjekke Battlefield ud :D
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: BETA Kode tråden

Indlægaf Askinas » lør 15 okt 2016 15:31

JWDW-WCP5F-010Z

Hvis der er en som kan bruge den :)
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F


Re: BETA Kode tråden

Indlægaf ikkNico » lør 15 okt 2016 15:54

Blauwy skrev:Spillede en TDM, hvor jeg bare INGEN chance havde for at overleve. Folk kom frem på min skærm på milisekunder også var jeg død.

https://www.reddit.com/r/Infinitewarfar ... t_just_me/
https://www.reddit.com/r/Infinitewarfar ... lute_shit/

Værs'go min dreng :)


dMITIj skrev:Ja så fik jeg prøvet spillet og det er nu afbestilt :-( sikke en joke af et spil, så må man afvente og se om COD4 bliver godt :-)

men du skal fa'me have tak for beta koden alligevel :)
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: BETA Kode tråden

Indlægaf dMITIj » lør 15 okt 2016 16:06

ikkNico skrev:
Blauwy skrev:Spillede en TDM, hvor jeg bare INGEN chance havde for at overleve. Folk kom frem på min skærm på milisekunder også var jeg død.

https://www.reddit.com/r/Infinitewarfar ... t_just_me/
https://www.reddit.com/r/Infinitewarfar ... lute_shit/

Værs'go min dreng :)


dMITIj skrev:Ja så fik jeg prøvet spillet og det er nu afbestilt :-( sikke en joke af et spil, så må man afvente og se om COD4 bliver godt :-)

men du skal fa'me have tak for beta koden alligevel :)


Det var så lidt, godt jeg fik givet dem ud så folk har mulighed for selv at danne sig et indtryk af spillet, for jeg har glædet mig som et lille barn op til juleaften men er godt nok skuffet ikke sur men skuffet :D

udover det har jeg svært ved at forstå at jeg ikke kan vælge l1 og r1 som hhv. aim og skyde, jeg synes deres controller layouts suger den bredde gren. Selvfølgelig kan der nå at komme en del ændringer mht controlleren meeen..

Rent graftisk ser spillet heller ikke specielt godt ud og våbnene lignede legetøjs våben og så generelt underlige ud, så nu stopper legen for mit vedkommende, har ellers alle cod spillene på PC men dette spil bliver ikke købt til hverken ps4 eller pc før det koster halv pris eller under og så er den Kun for at have det til sammlingen for ikke at mangle et spil i serien :D
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: BETA Kode tråden

Indlægaf ikkNico » lør 15 okt 2016 16:33

Min beta opfører sig som om jeg har moderate eller strict nat.
Det tager nemt 5+ minutter at finde en lobby, og så er vi som regel kun 3v3 eller 4v4. BO3 rapporterer min NAT som open, og min PS4 er også DMZ. Andre der oplever dette?
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: BETA Kode tråden

Indlægaf Blauwy » lør 15 okt 2016 16:35

ikkNico skrev:
Blauwy skrev:Spillede en TDM, hvor jeg bare INGEN chance havde for at overleve. Folk kom frem på min skærm på milisekunder også var jeg død.

https://www.reddit.com/r/Infinitewarfar ... t_just_me/
https://www.reddit.com/r/Infinitewarfar ... lute_shit/

Værs'go min dreng :)




Tak min ven, jeg er dog selv opdateret på det derinde :D

Jeg lavede endda et indlæg om andre havde samme erfaring med at være host. Den blev self. downvotet med det samme, og fik 2 svar hvoraf det ene self pegede skylden på mit internet :lol: Åh Reddit, for satan, jeg elsker dig din kælling.

ikkNico skrev:Min beta opfører sig som om jeg har moderate eller strict nat.
Det tager nemt 5+ minutter at finde en lobby, og så er vi som regel kun 3v3 eller 4v4. BO3 rapporterer min NAT som open, og min PS4 er også DMZ. Andre der oplever dette?


Jep, jeg sad også i 5 min og søgte efter ny kamp, efter en sluttede.
Og når man var i fuld lobby stod der bare "waiting" i hjørnet, indtil folk skred ud.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: BETA Kode tråden

Indlægaf ikkNico » lør 15 okt 2016 16:56

Blauwy skrev:
ikkNico skrev:Min beta opfører sig som om jeg har moderate eller strict nat.
Det tager nemt 5+ minutter at finde en lobby, og så er vi som regel kun 3v3 eller 4v4. BO3 rapporterer min NAT som open, og min PS4 er også DMZ. Andre der oplever dette?


Jep, jeg sad også i 5 min og søgte efter ny kamp, efter en sluttede.
Og når man var i fuld lobby stod der bare "waiting" i hjørnet, indtil folk skred ud.

Tak, så er det ikke mit net i hvert fald
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: BETA Kode tråden

Indlægaf enfen » lør 15 okt 2016 19:07

I er klar over, at det ER en beta ikke :)

I opfører jer sgu som forkælede børn. Hvis det vitterligt er så ringe, så spring da over, og spil noget andet. Der er ingen, der tvinger nogen til at købe eller forudbestille. Og en beta er og bliver beta.

Jeg har været godt underholdt af BO3. Ud fra, hvad jeg har set af IW, så minder det om BO3. Jeg ender nok alligevel med at investere i det på et tidspunkt, da jeg primært spiller FFA i multiplayer. Og den mulighed får man ikke i TF2 eller BF1.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: BETA Kode tråden

Indlægaf Blauwy » lør 15 okt 2016 19:22

enfen skrev:I er klar over, at det ER en beta ikke :)

I opfører jer sgu som forkælede børn. Hvis det vitterligt er så ringe, så spring da over, og spil noget andet. Der er ingen, der tvinger nogen til at købe eller forudbestille. Og en beta er og bliver beta.

Jeg har været godt underholdt af BO3. Ud fra, hvad jeg har set af IW, så minder det om BO3. Jeg ender nok alligevel med at investere i det på et tidspunkt, da jeg primært spiller FFA i multiplayer. Og den mulighed får man ikke i TF2 eller BF1.


Du er godt klar over at der er 3 uger til launch, ikke :)

Det er ikke en beta på det her punkt. Det vi spiller nu er 100% hvad vi får på release, uden tvivl. Forhåbentlig med tweaks til connection og match making, men ellers er det her det endelige spil. Det er bare en demo så de kan stressteste deres servere. Der er intet beta over det her.

Kvaliteten af spillet, se dét føles som en Beta der ikke er parat til udgivelse, i det mindste.

Jeg ved ikke hvorfor vi virker som forkælede børn, fordi vi brokker os over et spil vi HAR GIVET 700 KR FOR, der maximalt burde koste 300, udfra den tilstand spillet er i lige nu, og tager i betragtning hvor lidt fornyelse spillet har (jaja det er COD, COD fornyer sig aldrig) men spillet er bare et kinesisk ripoff af BO3 og Ghost blendet sammen.

Og jeg var ekstremt underholdt af BO3, det er nok mit yndlings COD til dato. Og IW spilles på INGEN måde som BO3. Styringen er sløv, aimet svager, det er kluntet. De har forsøgt at kopiere BO3 og fejlet noget så grumt.

Og der er sgu nok en grund til vi skriver herinde, fordi vi ikke spiller spillet, som du så klogt nok siger vi skal lade være med. Jeg har seriøst siddet og taget pis på hvor latterligt det her spil er, og lavet jokes på min egen bekostning og taget det lidt med et smil. Hvad er der forkælet over det, det vil jeg gerne høre dit syn på :)
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: BETA Kode tråden

Indlægaf ZmimZ » lør 15 okt 2016 19:25

Ja, det kan sku godt være det er en beta, men hold da kæft en omgang lort de første 24 timer af denne beta har været. Det er jo helt horribelt så ringe det har fungeret, eller nærmere sagt ikke fungeret. Det har dog været lidt bedre for mig her de sidste par timer, men det tager jo stadig en evighed om at finde et spil, og ofte ender man blot i waiting mode.

Ang. spillet, så er jeg langt fra imponeret. Jeg var glimrende underholdt i BO3 og spillede det en del. Ligeledes var jeg en af de få der også var godt underholdt i Ghost, og generelt de seneste Call of duty, bortset fra AW, som var piv hamrende elendigt. Første indtryk af dette spil, har dog på ingen måde fanget mig. Banerne er elendige, og alt for små, og det hele er alt alt for hektisk. Folk kommer fra alle vinkler konstant, og med UAV oppe stort set konstant, så er det stort set umulig og bevæge sig kontrolleret rundt på mappet.
Hvis de andre baner er lidt ala. dem i Betaen her, så bliver det en stor SMG fest. Det virker for mig som en ringere udgave af BO3. Jeg kommer stadig til at købe spillet, og give det en chance, men jeg er bange for det hurtig dør ud for mig, så jeg håber også MW remastered sidder lige i skabet.

Derudover har jeg fanget mig selv i at skyde mine egne holdkammerater langt mere end hvad jeg plejer, grundet jeg finder det ualmindeligt svært indimellem at se forskel på holdkammerater og modstandere. Andre der har svært ved at se det?
ZmimZ
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: BETA Kode tråden

Indlægaf wMikkel » lør 15 okt 2016 19:26

At kalde det en beta er også misvisende. Så tæt på launch er det nær det færdige produkt. Det er formentlig allerede sendt til tryk.

Det er ren PR at have denne "beta", som nærmere er en demo af det endelige produkt.

Og det tegner IKKE godt. Derfor kan man tillade sig at brokke sig
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: BETA Kode tråden

Indlægaf Blauwy » lør 15 okt 2016 19:43

ZmimZ skrev:
Derudover har jeg fanget mig selv i at skyde mine egne holdkammerater langt mere end hvad jeg plejer, grundet jeg finder det ualmindeligt svært indimellem at se forskel på holdkammerater og modstandere. Andre der har svært ved at se det?


Nej, jeg har det på samme måde. Jeg ved ikke hvad det er, om folk går for godt i baggrunden eller om det bare fordi farvepaletten er så grå, grå og kedelig (og grå) at det er svært at spotte folk.

Jeg håber mere og mere MWR kommer til at sparke røv.

Jeg er desuden 120% enig i hvad du ellers skriver.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: BETA Kode tråden

Indlægaf enfen » lør 15 okt 2016 20:03

Det er muligt, at der ikke rettes på "det vi ser" inden release. Det bliver helt sikkert under kølerhjelmen, at de retter det meste. Men det er stadig stemplet som beta for at stressteste - og det er jo det, der sker lige nu. Og ja, jeg er med på, at der også er tale om PR.

Det er fint nok at være utilfreds. Og de fleste har vel mulighed for at afbestille deres forudbestilling, hvis det ser helt galt ud. Og når alt kommer til alt, så er prisen på 700,- jo ikke kun for ét spil.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: BETA Kode tråden

Indlægaf Blauwy » lør 15 okt 2016 20:27

enfen skrev:
Det er fint nok at være utilfreds.


Tydeligvis ikke når du nu stempler gud og hver mand som forkælede børn :lol:

enfen skrev:Og de fleste har vel mulighed for at afbestille deres forudbestilling, hvis det ser helt galt ud. Og når alt kommer til alt, så er prisen på 700,- jo ikke kun for ét spil.


Jeg hører Sony ad på mandag om de vil give pengene retur, de skriver blot med fede bogstaver at "all sales are final", så nu må vi se hvad de siger til det her makværk af et spil.

Og nej 700 er ikke for ét spil, men når spillet ser ud til at være i den her tilstand, altså uspilleligt for MANGE mennesker, så er 700 kr sgu mange penge at give for et digitalt download af et 9 år gammelt spil.

Jeg havde det med i mine overvejelser inden jeg trykkede køb. Syntes traileren lignede hø og forventede spillet var det rene skidt, hvilket det så også er. Nu vælter mit budget ikke pga 700kr, men jeg er sgu lidt bitter over jeg har valgt at give sådan noget makværk mine penge :P
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: BETA Kode tråden

Indlægaf ikkNico » lør 15 okt 2016 20:41

"forkælet unge"?
Jeg synes da jeg har sagt pænt tak for beta nøglen flere gange til dMITIj

COD er en kæmpe franchise. De har prøvet det her år efter år. Så voldsomme problemer med en beta, må man ikke have med så meget erfaring i bagagen. Hvis det var en helt ny IP, så lad gå. Prøv at sammenligne med Titanfall 2 tech testen. Den blev afviklet på ny netkode af et alpha build fra juni måned, og skidtet spillede bare (bogstavligt talt).

Mht Infinite Waiting, så har jeg faktisk tænk mig at springe over. Jeg er træt af at hensynet tages til de 12 årige på mor og fars kobber forbindelse. Jeg er træt af at man prøver at gøre alle lige, når vi nu ikke er det. Jeg er træt af at blive "short-changed" med P2P hosting i 2016 og micro-transaktioner så det står ud af røven. Men mest af alt er jeg træt af ikke at få hitmarkers, når jeg skyder en modstander. det får jeg i RTF2 plus gratis DLC, og dét vil jeg helt sikkert belønne.

Indtil den 28/10 vil fortsætte med at opføre mig som en "forkælet unge", altså brokkke mig over hvor dybt en af mine favorit spil serier er sunket. Jeg har smidt langt over 4000kr efter den serie, så jeg synes ærligt talt jeg har retten til at gøre det.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 87 gæster