Forum

Battlefield 1 - første indtryk

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Rasbred » tirs 27 dec 2016 19:17

Jeg har haft så store problemer siden jul at jeg har droppet det alle dage :(

Håber det bliver bedre i det nye år.
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Sethos » tirs 27 dec 2016 19:23

Havde kun kortvarige problemer i går aftes. Det varede cirka en time, så kørte det hele igen.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Volpi » tirs 27 dec 2016 20:14

Selve spillet virker fint nok, jeg kan bare ikke komme til at opgradere. Eller det kan jeg men kun lvl 1 våben og det er skidt når jeg nu er lvl 7 i de fleste klasser
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Erroneus » tirs 27 dec 2016 20:26

Sært har lige spillet uden problemer. Måske du skal have fat i EA, hvis det forsætter-
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10989
By: Nyborg


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Volpi » tirs 27 dec 2016 20:47

Er det fordi jeg ikke kan finde ud hvor man ændrer loadouts? Plejer køretøjer ikke at være placeret efter klasserne?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Erroneus » tirs 27 dec 2016 21:17

Nej, de er for sig selv. Du kan evt. gøre det via https://www.battlefield.com/companion/career - Vælg BF1 og så Loadout menuen i toppen, så ligger fartøjer i bunden af siden.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10989
By: Nyborg


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Volpi » tirs 27 dec 2016 21:27

Det er netop via Companion appen jeg kan finde vehicels, men den registrerer ingen ting jeg gør i den app. I selve spillet kan jeg ikke finde andet loudout end det der er tilknyttet de enkelte klasser?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Erroneus » tirs 27 dec 2016 23:21

Jeg kan heller ikke se hvor i spillet man skal gøre det. Men via hjemmesiden ser det ud til at virke.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10989
By: Nyborg


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Rasbred » ons 28 dec 2016 02:21

Jeg har kun fundet køretøjer inde i conqust eller operations der hvor man spawner køretøjerne. Der kan man trykke customise som på ens man.. men det er desværre kun muligt hvis man kan spawne biler/fly/ksmpvogne.
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Cena » fre 30 dec 2016 10:51

Det var godt at have dig med på holdet et par kampe Erroneus :) Vi fik pakket os godt og grundigt og så blev der snipet og genoplivet for alle pengene :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Erroneus » fre 30 dec 2016 11:27

Cena skrev:Det var godt at have dig med på holdet et par kampe Erroneus :) Vi fik pakket os godt og grundigt og så blev der snipet og genoplivet for alle pengene :D

Ja det gik ganske godt, selv om vi smed den ene runde, på en eller anden facon :lol:

Jeg har ikke helt besluttet mig for hvilken gun jeg bedst kan lide som medic, så det kostede lidt kills, men du havde meget godt styr på det, ud at dømme på din K/D og score :)

Men det er sq meget sjovt med en gang TDM, ikke noget med man skal danse rundt om tanks eller fly, bare "ren gunplay".
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10989
By: Nyborg


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Cena » fre 30 dec 2016 11:38

Erroneus skrev:
Cena skrev:Det var godt at have dig med på holdet et par kampe Erroneus :) Vi fik pakket os godt og grundigt og så blev der snipet og genoplivet for alle pengene :D

Ja det gik ganske godt, selv om vi smed den ene runde, på en eller anden facon :lol:

Jeg har ikke helt besluttet mig for hvilken gun jeg bedst kan lide som medic, så det kostede lidt kills, men du havde meget godt styr på det, ud at dømme på din K/D og score :)

Men det er sq meget sjovt med en gang TDM, ikke noget med man skal danse rundt om tanks eller fly, bare "ren gunplay".


Ja jeg fatter heller ikke hvad der skete der. Det var en af de eneste kampe vi tabte i går. Jeg fin styr på det i går. Det var kun dag 2 jeg spillede. Den der selbstlader marksman, den er så vild! Zoom helt ned på 1.0 og så er den fucking vild. Havde nogle virkelig gode runder i går ja! Det hjælper også på det når dig og sneaky kunne genoplive mig :D Mig, sneaky og tabtforord havde vores eget lille camp squad hvor sneaky og jeg smed health og genoplivede og tabtforord pillede alt på afstand når vi spottede. Vores squad havde en gennemsnits kd det meste af aftenen på 4+ :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Sethos » fre 30 dec 2016 13:33

Den juleperiode har virkelig gjort spillet en tålmodighedsprøve. Den bølge af nye spillere har ramt spillet som et godstog. Folk der ikke fatter et klap, der bare trækker oplevelsen helt ned på et bundskraber niveau. Revives? Næ. Medkits og ammo? Har ikke set skyggen af det siden sidste weekend nærmest. Objectives der SLET ikke bliver fulgt, men alt er bare rent TDM? Helt bestemt.

Hvis man dog for helvede bare blev resupplied ved at være tæt på en supporter, så ville det sgu da være til at holde ud. Men nej, lige meget hvor meget du skriger om ammo, skriver i chat, så fatter de her mennesker det simpelthen ikke :| Så mærker man hurtigt at det her brækjerns holdarbejde Battlefield afhænger af falder fuldstændig fra hinanden.

Hånden på hjertet, jeg har ikke fået én eneste revive i over en uge nu. Tror jeg kan tælle på en hånd hvor mange medkits jeg har set.

Puha, håber snart det falder tilbage på plads igen.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Erroneus » fre 30 dec 2016 13:51

Ja jeg har også bandet flere gange, kan godt mærke der er mange nye spillere. Flere kampe har jeg måtte lave mad rush mod objectives, for at holde kampen i live, fordi ens teammates ikke forstår det og ikke forstår at holde et objective, når der er få minutter tilbage af kampen :twisted:

Eller klassikeren, man ligger i en god sniper position, hvor folk har svært ved at se en, så ligger en sniper squad mate sig lige ved siden af. Gå væk! :lol:

Men sådan er det vel i sådan perioder her. Jeg tager også en lille pause for det nu, har også spillet det meget her i december og så vender tilbage i 2017 :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10989
By: Nyborg


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Volpi » fre 30 dec 2016 21:53

Sethos skrev:Den juleperiode har virkelig gjort spillet en tålmodighedsprøve. Den bølge af nye spillere har ramt spillet som et godstog. Folk der ikke fatter et klap, der bare trækker oplevelsen helt ned på et bundskraber niveau. Revives? Næ. Medkits og ammo? Har ikke set skyggen af det siden sidste weekend nærmest. Objectives der SLET ikke bliver fulgt, men alt er bare rent TDM? Helt bestemt.

Hvis man dog for helvede bare blev resupplied ved at være tæt på en supporter, så ville det sgu da være til at holde ud. Men nej, lige meget hvor meget du skriger om ammo, skriver i chat, så fatter de her mennesker det simpelthen ikke :| Så mærker man hurtigt at det her brækjerns holdarbejde Battlefield afhænger af falder fuldstændig fra hinanden.

Hånden på hjertet, jeg har ikke fået én eneste revive i over en uge nu. Tror jeg kan tælle på en hånd hvor mange medkits jeg har set.

Puha, håber snart det falder tilbage på plads igen.


I guder hvor jeg også bandet over det de sidste dage uden at tænke yderligere over det:). Men er der noget der er træls er det at være løbet tør for anno og der render 16 supporters rundt uden at droppe noget som helst.
Eller ingen revives nej.
Fandt ellers igår et fantastisk team, det spillede bare og her er battlefield virkelig en fest. Det er en fornøjelse når man 4-5 stk har samme dagsorden og forskellige classes
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron