Sethos skrev:Vreki skrev:Jeg er ikke med, hvad er det præcist den graf viser?
Latency, på hvornår skud registreres mellem to klienter.
Grøn er kortest målt, blå er average, rød er længst målt.
Vreki skrev:Sethos skrev:Vreki skrev:Jeg er ikke med, hvad er det præcist den graf viser?
Latency, på hvornår skud registreres mellem to klienter.
Grøn er kortest målt, blå er average, rød er længst målt.
Det er den her video ikke?
https://www.youtube.com/watch?v=0FSQp7iG3Cw
Jeg kigger lige på den, det virker fornuftigt.
Sethos skrev:Vreki skrev:Jeg er ikke med, hvad er det præcist den graf viser?
Latency, på hvornår skud registreres mellem to klienter.
Grøn er kortest målt, blå er average, rød er længst målt.
Cena skrev:Sethos skrev:Vreki skrev:Jeg er ikke med, hvad er det præcist den graf viser?
Latency, på hvornår skud registreres mellem to klienter.
Grøn er kortest målt, blå er average, rød er længst målt.
Forstår bedre efter at have set den graf hvorfor COD hitdetection føles håbløst i forhold til BF1. Den føles virkelig on point i BF1 99.9% af tiden.
Sethos skrev:Så du videoen for IW og MWR? Det gør næsten helt ondt i sjælen. 10Hz tick De er jo pisse ligeglade.
Sethos skrev:
Jo, præcis. Problemet er bare videoen er lidt outdated, da en del af problemerne han nævner er blevet rettet i final, bla. lag compensation skulle være forbedret. Men tallene er stadig relevante, plus han har en masse solid information.
Cena skrev:Sethos skrev:Så du videoen for IW og MWR? Det gør næsten helt ondt i sjælen. 10Hz tick De er jo pisse ligeglade.
Jeg sidder lige som eksamensvagt - så tror lige jeg venter med lyd og video
Det er en skam du ikke spiller på PS4 Sethos. Vi er ellers en 5-8 mand der rimelig ofte squatter op. Alle er team players. Vi hygger sku!
Sethos skrev:Cena skrev:Sethos skrev:Så du videoen for IW og MWR? Det gør næsten helt ondt i sjælen. 10Hz tick De er jo pisse ligeglade.
Jeg sidder lige som eksamensvagt - så tror lige jeg venter med lyd og video
Det er en skam du ikke spiller på PS4 Sethos. Vi er ellers en 5-8 mand der rimelig ofte squatter op. Alle er team players. Vi hygger sku!
Det er en skam du ikke spiller på PC Cena. Jeg sidder tit alene i underbukser.
Men kan ikke opgive min høje framerate og min kære mus.
Vreki skrev:Det er nok lige præcist lag compensation som af og til giver lidt mærkelige oplevelser.
Men det er meget interessant at han nævner at der er forskelligt cutoff for infantry og vehicles mht. hvor meget latency serveren vil acceptere før den afviser et hit.
Det betyder vel egenligt at man så vidt muligt bør anvende et vehicle mod en modstander med høj ping, da der er større chance for at hans skud bliver afvist?
Er det egenligt en fordel at have høj ping? Det er pisse træls for modstanderen der bliver skudt efter at han er kommet i dækning, men for angriberen er der vel ikke forskel at se på 10ms og 300ms?
dMITIj skrev:Kan man ikke få "scoreboard" frem mens man spiller? så man kan se hvor mange der er på ens site feks, eller hvor mange kills man er oppe på osv.?
Sethos skrev:Vreki skrev:Hitdetection er som det altid har været, men jeg er efterhånden så vant til det at jeg bare trækker på skulderen når der sker noget overnaturligt.
Jeg spiller alligevel bare for underholdningens skyld.
Køre konsol serverne ikke 60Hz? Fordi Battlefield 1 har vitterlig den bedste netkode i noget skydespil på markedet i dag.
BizzyVaping skrev:Sethos skrev:Vreki skrev:Hitdetection er som det altid har været, men jeg er efterhånden så vant til det at jeg bare trækker på skulderen når der sker noget overnaturligt.
Jeg spiller alligevel bare for underholdningens skyld.
Køre konsol serverne ikke 60Hz? Fordi Battlefield 1 har vitterlig den bedste netkode i noget skydespil på markedet i dag.
De kører alle 30hz på konsol.
Man lægger mærke til det med det samme når man skifter imellem de 2 versioner.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 107 gæster