palawan skrev:Vi kan nok ikke klandre PSN denne gang... Selvom det ville være nærliggende !
wMikkel skrev:palawan skrev:Vi kan nok ikke klandre PSN denne gang... Selvom det ville være nærliggende !
Tidligere var det PSN.
Men det er fantastisk. Gad vide om man kan få pengene tilbage fra EA ...
TheGodFatherDK skrev:wMikkel skrev:palawan skrev:Vi kan nok ikke klandre PSN denne gang... Selvom det ville være nærliggende !
Tidligere var det PSN.
Men det er fantastisk. Gad vide om man kan få pengene tilbage fra EA ...
Hvorfor vil du ha penge tilbage fra EA ? Det er jo ikke dem der står bag det her
wMikkel skrev:TheGodFatherDK skrev:wMikkel skrev:
Tidligere var det PSN.
Men det er fantastisk. Gad vide om man kan få pengene tilbage fra EA ...
Hvorfor vil du ha penge tilbage fra EA ? Det er jo ikke dem der står bag det her
Fordi jeg ikke kan spille online.
De kan jo ikke bare fralægge sig alt ansvaret.
Hvis jeg går i biografen og alt strømmen går, så regner jeg med, at Cinemaxx giver mig pengene tilbage og ikke henviser mig til Dong eller hvem fanden der leverer strøm til dem
Vreki skrev:wMikkel skrev:TheGodFatherDK skrev:
Hvorfor vil du ha penge tilbage fra EA ? Det er jo ikke dem der står bag det her
Fordi jeg ikke kan spille online.
De kan jo ikke bare fralægge sig alt ansvaret.
Hvis jeg går i biografen og alt strømmen går, så regner jeg med, at Cinemaxx giver mig pengene tilbage og ikke henviser mig til Dong eller hvem fanden der leverer strøm til dem
Og hvis bussen ikke kører en dag pga snestorm, får du så refunderet en dag af dit månedskort?
Serviceudbydere plejer at være rimeligt gode til at være dækket ind i tilfælde af Force Majeure, Act of God og hvad de nu ellers kalder det.
wMikkel skrev:Vreki skrev:wMikkel skrev:
Fordi jeg ikke kan spille online.
De kan jo ikke bare fralægge sig alt ansvaret.
Hvis jeg går i biografen og alt strømmen går, så regner jeg med, at Cinemaxx giver mig pengene tilbage og ikke henviser mig til Dong eller hvem fanden der leverer strøm til dem
Og hvis bussen ikke kører en dag pga snestorm, får du så refunderet en dag af dit månedskort?
Serviceudbydere plejer at være rimeligt gode til at være dækket ind i tilfælde af Force Majeure, Act of God og hvad de nu ellers kalder det.
Du er velkommen til at være så flabet som du ønsker.
Nu er det ikke første gang EA, Sony eller andre oplever dette, men dagsprisen er stadig den samme.
Men lad os være uenige, jeg synes ikke EA igen igen (eller Sony) kan blive ved med at fralægge sit alt ansvar.
Vreki skrev:Jeg er ikke flabet, min analogi er vel mindst lige så god som din?
wMikkel skrev:Vreki skrev:Jeg er ikke flabet, min analogi er vel mindst lige så god som din?
Så hvis du vil bruge bus eksemplet kan vi gøre det sådan her.
Jeg skal have bussen lørdag og køber en busbillet for at kunne netop dette. Bussen kører ikke og jeg vil derfor have en refundering, da jeg ikke skal have bussen dagen efter.
wMikkel skrev:Vreki skrev:Jeg er ikke flabet, min analogi er vel mindst lige så god som din?
Det synes jeg ikke. Jeg købte Battlefield 1 nu for at kunne spille det her fredag aften da jeg har tid til det. Jeg får ikke ordentlig tid før om nogle uger og kunne derfor have ventet med at købe det.
Så hvis du vil bruge bus eksemplet kan vi gøre det sådan her.
Jeg skal have bussen lørdag og køber en busbillet for at kunne netop dette. Bussen kører ikke og jeg vil derfor have en refundering, da jeg ikke skal have bussen dagen efter.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster